Gå til innhold

Kun en dårlig periode?


_dundermix_

Anbefalte innlegg

i Ca 2 år no har eg hat sikkeli store humørsvingninga......eg kan ver kjempe øsa og gla på skulen for å so knekke fullstendig i hop seinare på dagen eller kvelden.......det kan gå veke der eg grin meg i søvne kvar en einaste kveld å lure på kvifor eg er født,sjølvtiliten er dårlig å tenke på sjølvmord inn i mellom.....eg har bruk for mykje søvn,føle meg sikkeli utslitt etter en heil dag på skulen...eg går allmenpåbygg å er livredd for at eg skal stryke å må ta fag opp igjen. Eg har aldri blitt mobba,har nok av venna. Men føle meg ofte heilt aleine å ensom. Er ikkje av den personen som får til p snakke om følesa med venner eller familie så eg stenger alt inne i meg sjølv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bagatelliserer ikke tristheten din. Livet kan være tungt noen ganger.Men tenk på dette:

Kanskje kan det være at du nå går gjennom en periode i livet ditt hvor du trenger å definere hvem du er, hva du vil og hva som er meningen med livet. Slikt kan være psykiskt tøft for det er vanskelig å finne svar.

Mange mennesker har i løpet av livet sin et slikt dypdykk i sinnet. For noen varer denne søkenen etter mening livet ut.

Andre går gjennom livet med skylapper. De har ikke behov for å dykke i det mørke dypet og finne seg selv. De føler ikke den eksistensielle smerten som du nå opplever.Men på den andre siden går de glipp av å utforske seg selv og komme ut av det som et menneske med en dypere innsikt i livet.

Hvis du ser på problemet ditt på denne måten, ser på det som en utfordring, en måte å bli bedre kjent med deg selv og få en dypere innsikt, så kanskje du kan komme godt ut av det.

Hvis nedstemtheten vedvarer og du ikke kommer ut, ikke finner noen løsning, tror jeg du må søke profesjonell hjelp.

ønsker deg lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smil til verden, og verden smiler tilbake :)

Vinterdepresjon? Kan det stemme. Da trenger du nemelig masse søvn.

PS! Det er bare inbilling vet du, de er verd mye, kjempe mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Vinterdepresjon? Kan det stemme. Da trenger du nemelig masse søvn.

PS! Det er bare inbilling vet du, de er verd mye, kjempe mye.

Var søvn ditt forslag til kur på vinterdepresjonen, eller var det ment som indikasjon på om det var det hun hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smil til verden, og verden smiler tilbake :)

Var søvn ditt forslag til kur på vinterdepresjonen, eller var det ment som indikasjon på om det var det hun hadde?

Hvis hun trenger mye søvn, og symptomene er verst om vinteren, tror jeg det er det hun har.

Søvn behovet er en av de tingen som skiller vinerdepresjon og helårs depresjon.

Selvfølgelig kan det være andre ting og, men det er den jeg kan noe om :) Tenkte på det siden hun skrev det kom i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...