Gå til innhold

ei natt me mange tanker..

Anbefalte innlegg

-som det ofte er..

veldig lenge siden jeg har vært innom sidene her nå, men trenger å få ut noen ord i natt.. og hadde heldigvis nettilgang også..

sitter her å tenker gjennom siste månedene..

har lært mye om både meg selv og andre på godt og vondt.. sett ting fra andre vinkler enn tidligere.. noen steg frem og tusen tilbake.. hvertfall slik d føles..

åssen har ting blitt som de har blitt er noe jeg har spurt meg om ofte..?

men spør også meg selv hva jeg kan gjøre med situasjonen..

og da blir d bråk opp i mitt fortvilte lille hode.. tanker som blir kasta vilt rundt.. krangler som bare pokker oppi der.. og har jeg ikke vært hakke steike sprø før, så er jeg på go vei nå hvertfall.. For blir jo aldri.. ALDRI enig med meg selv.. og driver meg fullstendig fra vettet.. litt derfor jeg sitter våken nå..

Skulle så gjerne ønske jeg hadde noen ord der jeg følte jeg fikk fram det jeg så gjerne vil få sagt.. de beskrivende orda som jeg mangler...

hmm.. tankekjøret har kjørt over meg her jeg sitter.. ikke helt sammenheng i det jeg skriver.. så kanskje jeg skal prøve skrive mere i morgen eller så..`

men fikk vertfall skrevet noe da.. om d så ikke er så mye mening i d så får d jo så bare være...

*sender en klem til alle kjente og til alle nye*

-ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid! :)

klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175114-ei-natt-me-mange-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...