Gå til innhold

Mye tannkjøtt når dere smiler?

Anbefalte innlegg

Gjest Tamarind
Skrevet

Er det noen av dere som er sammenskrudd slik at dere viser veldig mye av tannkjøttet når dere ler, som har komplekser for det?

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

6

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tannabis
Skrevet

Jeg har ikke det selv, men har jo sett noen som har det, man ser like mye tann som tannkjøtt liksom. Det er faktisk noe av det aller styggeste jeg vet. Ser jo ut som munnen er feil proporsjonert eller noe.

Går ann å fikse på det da, om man ikke allerede har veldig lange tenner.

Gjest Jannita
Skrevet

Jeg har ikke det selv, men har jo sett noen som har det, man ser like mye tann som tannkjøtt liksom. Det er faktisk noe av det aller styggeste jeg vet. Ser jo ut som munnen er feil proporsjonert eller noe.

Dårlig personlighet og det å ikke kunne se det vakre i alle personer er enda værre;)

Skrevet

Når tamarind skriver dette på dol, er det sannsynligvis fordi hun/han selv har komplekser for akkurat dette, da hjelper det fint lite at du kommer å sier at det er det styggeste du har sett. Du kunne heller latt være å svare.

Gjest tannabis
Skrevet

Dårlig personlighet og det å ikke kunne se det vakre i alle personer er enda værre;)

Ja, det er din mening, men jeg synes at man må objektivt sett kunne se hva som er pent o ikke pent. Ikke dermed sagt personen er stygg da. Men selve munnen og det at tannkjøttet lyser mot en er stygt, det klarer sikkert du å se også.

Eller har du problemer med å se på ting objektivt?

Gjest Jannita
Skrevet

Ja, det er din mening, men jeg synes at man må objektivt sett kunne se hva som er pent o ikke pent. Ikke dermed sagt personen er stygg da. Men selve munnen og det at tannkjøttet lyser mot en er stygt, det klarer sikkert du å se også.

Eller har du problemer med å se på ting objektivt?

Objektivt sett å kunne se hva som er pent og ikke pent ja, men trenger man virkelig å henge seg så mye opp i det at man stiller spørsmål om det i doktoronline?

Gjest tannabis
Skrevet

Når tamarind skriver dette på dol, er det sannsynligvis fordi hun/han selv har komplekser for akkurat dette, da hjelper det fint lite at du kommer å sier at det er det styggeste du har sett. Du kunne heller latt være å svare.

Så man skal kun svare dersom man har noe positivt å si, som jeg synes det er fint?

Eh.. tror folk er ute etter ærlige svar, ellers vil de da vel ikke spørre?

Skrevet

Så man skal kun svare dersom man har noe positivt å si, som jeg synes det er fint?

Hun skrev at hun ønsket svar fra de som hadde et slikt smil, og det sier du jo at du ikke har.

Hadde du hatt noe positivt å si, hadde det vært hyggelig at du svarte allikevel, men når du ikke hadde noe positivt å si, og hun bare spurte etter hva de som hadde et slikt smil selv syntes om det, synes jeg at du kunne latt være å svare.

Gjest Jannita
Skrevet

Spørsmålet er stillt til de som har det sånn.

Gjest tannabis
Skrevet

Objektivt sett å kunne se hva som er pent og ikke pent ja, men trenger man virkelig å henge seg så mye opp i det at man stiller spørsmål om det i doktoronline?

Du.. jeg tror du har misforstått det meste altså. Det her forumet er jo nettopp for å stille alle typer spm, og det er nå faktisk engang slik at utseendet er noe av det vi selv henger oss mest opp i.

Skrevet

hvis du leser spørsmålet hennes igjen spør hun om andre som har det, og om de har komplekser for det, hun spør ikke om hva de som ikke har det synes om det. Derfor kunne du spart deg den kommentaren din. I tillegg sa du det på en veldig hard måte, altså "det er det styggeste jeg vet." Det går ann å moderere seg litt.

Gjest Jannita
Skrevet

Du.. jeg tror du har misforstått det meste altså. Det her forumet er jo nettopp for å stille alle typer spm, og det er nå faktisk engang slik at utseendet er noe av det vi selv henger oss mest opp i.

Var det _du_ som stillte spørsmålet da?;)

Gjest tannabis
Skrevet

Hun skrev at hun ønsket svar fra de som hadde et slikt smil, og det sier du jo at du ikke har.

Hadde du hatt noe positivt å si, hadde det vært hyggelig at du svarte allikevel, men når du ikke hadde noe positivt å si, og hun bare spurte etter hva de som hadde et slikt smil selv syntes om det, synes jeg at du kunne latt være å svare.

Men h*n skjønte vel at om jeg hadde hatt et sånt smil hadde jeg hatt komplekser pga det. Og gjort noe med det.

Herregud, skal ikke kunne svare noe hvis ikke svaret er positivt nå lenger eller. Ser ikke at du hjelper vedkommende så mye heller, du bare krangler.

Gjest tannabis
Skrevet

hvis du leser spørsmålet hennes igjen spør hun om andre som har det, og om de har komplekser for det, hun spør ikke om hva de som ikke har det synes om det. Derfor kunne du spart deg den kommentaren din. I tillegg sa du det på en veldig hard måte, altså "det er det styggeste jeg vet." Det går ann å moderere seg litt.

Men det er ikke så vanskelig å lese ut fra mitt svar at om jeg hadde hatt det hadde jeg hatt komplesker for det. Så så usaklig var det vel ikke? Og jo jeg kunne tonet det ned litt, men jeg sa altså hva jeg mente om det.

Gjest tannabis
Skrevet

Var det _du_ som stillte spørsmålet da?;)

HÆ???

Gjest Jannita
Skrevet

Di svarene vi får virker "kjent" Mary Poppins, jeg tror det er best vi peller oss ut av tråden med en gang;)

Gjest Tamarind
Skrevet

Hehe...

Det var jeg som stilte spørsmålet, ikke tannabis. Bare så det er sagt.

Gjest Tamarind
Skrevet

Jeg er slik at tannkjøttet vises tydelig når jeg ler, og stilte spørsmålet mitt fordi jeg hørte noen nylig sa at de syns det er stygt. Ikke til meg, men bare overhørte det.

Smiler med lukket munn for tida...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...