Gå til innhold

Mye tannkjøtt når dere smiler?

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

6

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tannabis
Skrevet

Det var jeg som stilte spørsmålet, ikke tannabis. Bare så det er sagt.

Beklager hvis svaret mitt var støtende eller noe, er visst flere som mener det. De tror visst du trenger å bli skjermet fra omgivelsene.

Skrevet

Mannen min påstår at det ofte er høye folk som er slik "sammenskrudd"... Aner ikke om det stemmer jeg?

Når jeg tenker etter, kjenner jeg noen som har et slikt smil, ja - men har aldri tenkt på det som noe "rart". Godt ikke alle er like ;o)

Gjest LucySky
Skrevet

Beklager hvis svaret mitt var støtende eller noe, er visst flere som mener det. De tror visst du trenger å bli skjermet fra omgivelsene.

Siden dere har gått dere så jævla bort her, svarer jeg følgende: alle jentene i min familie smiler stort og hvitt med masse tannkjøtt. Da jeg var veldig ung hadde jeg komplekser og smilte med lukket munn, men etter at jeg ble vant til å veldig drag på gutta, glemte jeg det etter noen år.

Som godt voksen og med nydelig og sexy datter med masse drag og akkurat samme smilet, ser jeg at det er veldig sjarmerende.

Sånn er det, Tamarind. Puss tenna, smil!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Når tamarind skriver dette på dol, er det sannsynligvis fordi hun/han selv har komplekser for akkurat dette, da hjelper det fint lite at du kommer å sier at det er det styggeste du har sett. Du kunne heller latt være å svare.

Jeg er litt uenig med deg faktisk. Er folk så hårsåre så er det vel best at de ikke ferdes på et åpent diskusjonsforum på nettet?

Det finnes magre og fete folk her, skallete, folk med små føtter og store føtter, korte menn og lange kvinner, folk mes ørnenese, folk med rødt hår, fett hår, flisete hår, med kviser, folk som oser parfyme, folk som sikkert lukter svette, muslimer, kristne, mørkhudete, samer, polakker, millionærer, trygdede, folk med evigvarende energi, late mennesker, single og gifte, barnløse osv osv.

Skal vi ikke støte noen så må vi la være å diskutere det meste!

Skrevet

Har ikke sånt smil selv,- men det er det da mange som har. Det er ikke stygt. Smil videre.

Gjest tannabis
Skrevet

Siden dere har gått dere så jævla bort her, svarer jeg følgende: alle jentene i min familie smiler stort og hvitt med masse tannkjøtt. Da jeg var veldig ung hadde jeg komplekser og smilte med lukket munn, men etter at jeg ble vant til å veldig drag på gutta, glemte jeg det etter noen år.

Som godt voksen og med nydelig og sexy datter med masse drag og akkurat samme smilet, ser jeg at det er veldig sjarmerende.

Sånn er det, Tamarind. Puss tenna, smil!

Ja, for om det er stygt i seg selv, betyr jo ikke det at man ikke kan ha draget. Dere er sikkert ikke så ekstreme heller da, er jo gradert.

Skrevet

Jeg er litt uenig med deg faktisk. Er folk så hårsåre så er det vel best at de ikke ferdes på et åpent diskusjonsforum på nettet?

Det finnes magre og fete folk her, skallete, folk med små føtter og store føtter, korte menn og lange kvinner, folk mes ørnenese, folk med rødt hår, fett hår, flisete hår, med kviser, folk som oser parfyme, folk som sikkert lukter svette, muslimer, kristne, mørkhudete, samer, polakker, millionærer, trygdede, folk med evigvarende energi, late mennesker, single og gifte, barnløse osv osv.

Skal vi ikke støte noen så må vi la være å diskutere det meste!

hvis du leser gjennom svarene mine ser du at poenget mitt er at hun spurte ikke om andre synes det var "det styggeste de har sett", hun spurte om andre hadde det samme porblemet og om de hadde komplekser for det.

Gjest tannabis
Skrevet

hvis du leser gjennom svarene mine ser du at poenget mitt er at hun spurte ikke om andre synes det var "det styggeste de har sett", hun spurte om andre hadde det samme porblemet og om de hadde komplekser for det.

Hvorfor kan ikke folk selv få tolke spørsmålet g svare det se synes passer? Er da mye mer relevant det enn folk som bare skal klage på hva andre skriver, og evt skrivefeilig i innleggene???

Skrevet

Men det er ikke så vanskelig å lese ut fra mitt svar at om jeg hadde hatt det hadde jeg hatt komplesker for det. Så så usaklig var det vel ikke? Og jo jeg kunne tonet det ned litt, men jeg sa altså hva jeg mente om det.

men nå har du det ikke og jeg er helt enig med mary poppins! Det var godt unødvendig. Hva skulle du oppnå med det? At andre skulle føle seg verre?

Gjest jøsse meg
Skrevet

Jeg er slik at tannkjøttet vises tydelig når jeg ler, og stilte spørsmålet mitt fordi jeg hørte noen nylig sa at de syns det er stygt. Ikke til meg, men bare overhørte det.

Smiler med lukket munn for tida...

det er fælt å ha det slik. Det er flere unger i flere situasjoner som har trodd at jeg er en mann. Jeg har aldri hatt dårlig selvtillit før, men nå er den helt på bunn. Jeg liker ikke at folk ser på meg i det hele tatt.

Gjest tannabis
Skrevet

men nå har du det ikke og jeg er helt enig med mary poppins! Det var godt unødvendig. Hva skulle du oppnå med det? At andre skulle føle seg verre?

har ikke hva? andre sier da sine meninger, hadde vel vært like ille om jeg hadde sagt det var det fineste jeg viste, for da hadde vel alle som IKKE hadde det blitt støtt.. dere her inne er helt håpløst hårsåre, og opphengte i å diskutere måten man svarer heller enn å svare på det det blir spurt om.

Skrevet

har ikke hva? andre sier da sine meninger, hadde vel vært like ille om jeg hadde sagt det var det fineste jeg viste, for da hadde vel alle som IKKE hadde det blitt støtt.. dere her inne er helt håpløst hårsåre, og opphengte i å diskutere måten man svarer heller enn å svare på det det blir spurt om.

jeg blir helt oppgitt av deg. det er flere som prøver å forklare deg at hun er ikke ute etter andres mening om "hvor stygt det er", men hun er interessert i å snakke med andre i samme situasjon.

Skrevet

Hvorfor må man si at noe er det fineste eller styggest man har sett, i det hele tatt?

Du sier vi er håpløse på å svare andre enn å svare på selve innlegget. Vel tannjøttet mitt synes ikke så jeg har ikke noe særlig å komme med og svarer derfor ikke. Jeg sier heller ikke at man ikke kan si at man foretrekker noe overfor noe annet, men det er måten det sies på.

Har du tenkt på de som leser dette som synes de er fine selv om tannkjøttet synes? Også kommer du å sier at det er det styggeste du ser? Hva tror du de tenker da?

Det er forsåvidt ikke noe vits i å diskutere dette noe lenger, jeg har sagt mitt og er egentlig ferdig med det.

Gjest tannabis
Skrevet

jeg blir helt oppgitt av deg. det er flere som prøver å forklare deg at hun er ikke ute etter andres mening om "hvor stygt det er", men hun er interessert i å snakke med andre i samme situasjon.

Tror neppe hun er ute etter røvlet dere kommer med også. Hold deg til temaet lille venn, og ikke diskuter HVORDAN folk svarer her, det er nok av andre som kun gjør det. Du søpler til tråder på den måten.

Skrevet

Hvorfor må man si at noe er det fineste eller styggest man har sett, i det hele tatt?

Du sier vi er håpløse på å svare andre enn å svare på selve innlegget. Vel tannjøttet mitt synes ikke så jeg har ikke noe særlig å komme med og svarer derfor ikke. Jeg sier heller ikke at man ikke kan si at man foretrekker noe overfor noe annet, men det er måten det sies på.

Har du tenkt på de som leser dette som synes de er fine selv om tannkjøttet synes? Også kommer du å sier at det er det styggeste du ser? Hva tror du de tenker da?

Det er forsåvidt ikke noe vits i å diskutere dette noe lenger, jeg har sagt mitt og er egentlig ferdig med det.

slike folk er ikke vits i å diskutere med. De kan holde på i det uendelige uten noen gode argumenter. De skal alltid ha rett uansett

Gjest tannabis
Skrevet

Men herregud da, tror neppe noen henger seg for at en liten ubetydelig person på DOL har sagt at de ikke synes det er pent. H'n fikk da i det minste en mening fra en annen person. Alle vet da at folk har ulik smak, kan jo hende jeg er den eneste som synes nettopp det, og det tror jeg h'n faktisk har evne til å forstå. Ikke undervurder folk da, og gjør dem stakkarslige.

Gjest tannabis
Skrevet

slike folk er ikke vits i å diskutere med. De kan holde på i det uendelige uten noen gode argumenter. De skal alltid ha rett uansett

slike som deg da? siden du bare prater pjatt, og ikke gjør NOEN nytte what so ever annet enn å fylle opp tråden. Gi deg!!!!!!

Skrevet

Tror neppe hun er ute etter røvlet dere kommer med også. Hold deg til temaet lille venn, og ikke diskuter HVORDAN folk svarer her, det er nok av andre som kun gjør det. Du søpler til tråder på den måten.

jeg regner med at du skjønner at du hisser på deg folk når du kommer med slike kommentarer (din første kommentar). Da må du og tåle at folk svarer deg eller så er det du som er hårsår

Skrevet

Jupp derfor jeg fant ut at jeg var ferdig med denne saken. Ellers blir vi vel aldri ferdig tenker jeg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...