Gå til innhold

Mye tannkjøtt når dere smiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men herregud da, tror neppe noen henger seg for at en liten ubetydelig person på DOL har sagt at de ikke synes det er pent. H'n fikk da i det minste en mening fra en annen person. Alle vet da at folk har ulik smak, kan jo hende jeg er den eneste som synes nettopp det, og det tror jeg h'n faktisk har evne til å forstå. Ikke undervurder folk da, og gjør dem stakkarslige.

jeg lurer fælt på om du har noen "skavanker" som du har veldig komplekser for. Det har jeg og det er fælt å ha det sånn. Det var en som kommenterte det en gang og sa at det var stygt, det sitter i meg ennå

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

6

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jupp derfor jeg fant ut at jeg var ferdig med denne saken. Ellers blir vi vel aldri ferdig tenker jeg ;)

jeg vet det. Blir bare så sint over slike kommentarer. Jeg har fått ett par kommentarer før som har såret meg skikkelig og jeg har aldri glemt det. Skulle ønske at voksne folk hadde litt mer vett

Gjest tannabis
Skrevet

jeg regner med at du skjønner at du hisser på deg folk når du kommer med slike kommentarer (din første kommentar). Da må du og tåle at folk svarer deg eller så er det du som er hårsår

det er ikke snakk om at dere svarer, dere messer om og om igjen om at jeg ikke burde svart slik. Gjør en big deal ut av en liten bagatell. Og samtidig får dere trådstarter til å virke som en liten dott, uten evne til å forstå at folk har ulike meninger osv.

Dere gjør vondt bare verre, men det ser dere ikke engang. Hvordan folk svarer er opp til dem, så lenge det ikke er helt usaklig og det var det ikke her, jeg sa min mening. Tåler ikke folk høre den, bør de holde seg unna forum som dette.

Gjest tannabis
Skrevet

Jupp derfor jeg fant ut at jeg var ferdig med denne saken. Ellers blir vi vel aldri ferdig tenker jeg ;)

Er jo dere som fant opp saken da, så da må dere jo også legge den død. Men slutt å være sånn senere da. Diskutere andres svar på denne måten blir så alt for dumt.

Skrevet

det er ikke snakk om at dere svarer, dere messer om og om igjen om at jeg ikke burde svart slik. Gjør en big deal ut av en liten bagatell. Og samtidig får dere trådstarter til å virke som en liten dott, uten evne til å forstå at folk har ulike meninger osv.

Dere gjør vondt bare verre, men det ser dere ikke engang. Hvordan folk svarer er opp til dem, så lenge det ikke er helt usaklig og det var det ikke her, jeg sa min mening. Tåler ikke folk høre den, bør de holde seg unna forum som dette.

Da synes jeg heller du skal komme deg bort fra dette forumet, hvis du ikke tåler bli kritisert for det du sier.

Gjest tannabis
Skrevet

jeg lurer fælt på om du har noen "skavanker" som du har veldig komplekser for. Det har jeg og det er fælt å ha det sånn. Det var en som kommenterte det en gang og sa at det var stygt, det sitter i meg ennå

jeg har vel ting jeg liker mindre og ting jeg liker mer ved meg selv. Men jeg har ikke så dårlig selvtilit at en liten kommentar fra en annen person (som ikke har sett meg engang) gjør at jeg får komplesker for det. Da har man en del jobbing med selvtillitem foran seg altså. Litt selvironi må man ha, og man må tåle at alle andre ikke synes man er perfekt. OG huske på at alle har ulik smak.

Skrevet

LITEN BAGATELL?? Der har du innstillingen! For deg kanskje ja, men for de som du kaller stygg er det ingen liten bagatell. Dette var siste ord fra meg.

Skrevet

jeg vet det. Blir bare så sint over slike kommentarer. Jeg har fått ett par kommentarer før som har såret meg skikkelig og jeg har aldri glemt det. Skulle ønske at voksne folk hadde litt mer vett

Men jeg tror ikke folk egentlig mener det hvis de sier at noe er "stygt" eller enda verre "det styggeste de vet". Det kan være bare en talemåte.

F. eks. kan vi si at "det verste jeg vet er når trusa gnager seg inn i ræva." Men det er selvsagt ikke det verste man vet!

Dette er ikke noe forsvar for tankeløse eller taktløse uttalelser, men et forsøk på å ta litt brodden av utsagnene.

Gjest tannabis
Skrevet

Da synes jeg heller du skal komme deg bort fra dette forumet, hvis du ikke tåler bli kritisert for det du sier.

hæ? ikke det som er saken, saken er vel at dere forsøpler tråder når dere hele tiden skal henge dere opp i hvordan andre svarer. Det er så unødvendig å diskutere sånt. Jeg driter i hva dere synes om mine svar, jeg mener det jeg mener og står for det. Men hvordan jeg svarer diskuteres, bør vel det være en egen tråd, og ikke ødelegge tråden til denne personen?

Gjest tannabis
Skrevet

LITEN BAGATELL?? Der har du innstillingen! For deg kanskje ja, men for de som du kaller stygg er det ingen liten bagatell. Dette var siste ord fra meg.

Nei, men da er det jo DU som har et seriøst problem med din selvtillit da. Man må da tåle litt her i verden, ikke alle synes alle er pene. So what?

Ser jo at samfunnet begynner å skrante, alle folk som har psykiske problemer og ikke tåler at noen puster på dem omtrent. Folk har blitt stakkarslige!

Skrevet

tilbake til ditt spørsmål:) Jeg har ikke det du forklarer, men jeg vet om en som har det. Jeg måtte tenke lenge om da jeg leste ditt innlegg, om jeg kjente noen. Det bare beviser at jeg aldri har tenkt over at hun har slikt tannkjøtt. Jeg kom på det først nå, har aldri reagert tidligere... og hun er en veldig glad person som smiler hele tiden.

Skrevet

Jeg har det til dels, men har aldri tenkt over at det skulle gjøre noe. Jeg smiler omtrent hele tiden, og får mange kommentarer på at jeg har et "nydelig smil", så jeg tror ikke det gjør noe at det er slik. Vi er vel bare forskjellige.

Gjest lurt det
Skrevet

Jeg har det til dels, men har aldri tenkt over at det skulle gjøre noe. Jeg smiler omtrent hele tiden, og får mange kommentarer på at jeg har et "nydelig smil", så jeg tror ikke det gjør noe at det er slik. Vi er vel bare forskjellige.

Jepp, sånn psykologi hjelper det. Ros personer for det du liker minst ved dem, så slipper de få komplekser for sine skavanker;) Smart faktisk!

Gjest tjohooo
Skrevet

Mannen min påstår at det ofte er høye folk som er slik "sammenskrudd"... Aner ikke om det stemmer jeg?

Når jeg tenker etter, kjenner jeg noen som har et slikt smil, ja - men har aldri tenkt på det som noe "rart". Godt ikke alle er like ;o)

Tror det kan være noe i det mannen din sier. Hvis man har en laaang og slank kroppstype (heter det ektomorf?) har man et tynt ansikt også, og ofte er det de med tynne ansikt som har sånne smil.

Gjest tjohooo
Skrevet

Så man skal kun svare dersom man har noe positivt å si, som jeg synes det er fint?

Eh.. tror folk er ute etter ærlige svar, ellers vil de da vel ikke spørre?

Jeg er skikkelig feit og har komplekser for det. Er det fler her som har komplekser for det?

Å, er feite folk det verste du vet? ..............

Gjest tannabis
Skrevet

Jeg er skikkelig feit og har komplekser for det. Er det fler her som har komplekser for det?

Å, er feite folk det verste du vet? ..............

Feite folk, som en gruppe er nok noe av det verste jeg vet ja. Oser liksom latskap ig dårlig viljestyrke av dem ;)

Skrevet

Tror det kan være noe i det mannen din sier. Hvis man har en laaang og slank kroppstype (heter det ektomorf?) har man et tynt ansikt også, og ofte er det de med tynne ansikt som har sånne smil.

Okei, han smeller til med noen glupiser innimellom ;o)

Gjest rutangis netu
Skrevet

hvis du leser gjennom svarene mine ser du at poenget mitt er at hun spurte ikke om andre synes det var "det styggeste de har sett", hun spurte om andre hadde det samme porblemet og om de hadde komplekser for det.

Jeg oppfattet det jeg også. Men det er da helt vanlig å dra fram andre aspekter enn akkurat det det blir spurt etter når en svarer. Ellers hadde ikke trådene blitt så lange som de ofte blir!

Noen drar inn temaer litt på siden, andre klager på rettskriving og tegnsetting og noen er her bare for å krangle. Nå må vi slutte å bli forundret over hvordan folk oppfører seg her. Det er faktisk akkurat som ute i real life synes jeg. Skjønner ikke at dere er så forundret over at det ikke bare er de 'snille' som søker hit.

Skrevet

hehe - jeg er verken lang eller smal....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...