Gå til innhold

Mye tannkjøtt når dere smiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men herregud da, tror neppe noen henger seg for at en liten ubetydelig person på DOL har sagt at de ikke synes det er pent. H'n fikk da i det minste en mening fra en annen person. Alle vet da at folk har ulik smak, kan jo hende jeg er den eneste som synes nettopp det, og det tror jeg h'n faktisk har evne til å forstå. Ikke undervurder folk da, og gjør dem stakkarslige.

*GLIZZZER* (med mye tannkjøtt, og bryr meg katta...hehe)

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

6

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men jeg tror ikke folk egentlig mener det hvis de sier at noe er "stygt" eller enda verre "det styggeste de vet". Det kan være bare en talemåte.

F. eks. kan vi si at "det verste jeg vet er når trusa gnager seg inn i ræva." Men det er selvsagt ikke det verste man vet!

Dette er ikke noe forsvar for tankeløse eller taktløse uttalelser, men et forsøk på å ta litt brodden av utsagnene.

Helt enig :-)

Skrevet

Jeg er litt uenig med deg faktisk. Er folk så hårsåre så er det vel best at de ikke ferdes på et åpent diskusjonsforum på nettet?

Det finnes magre og fete folk her, skallete, folk med små føtter og store føtter, korte menn og lange kvinner, folk mes ørnenese, folk med rødt hår, fett hår, flisete hår, med kviser, folk som oser parfyme, folk som sikkert lukter svette, muslimer, kristne, mørkhudete, samer, polakker, millionærer, trygdede, folk med evigvarende energi, late mennesker, single og gifte, barnløse osv osv.

Skal vi ikke støte noen så må vi la være å diskutere det meste!

Helt enig! Stikker man frem nesa - enda den er søt og liten, og spør hva folk synes så må man regne med at man på et anonymt sted får det rett fra levra :)

Skrevet

Jeg oppfattet det jeg også. Men det er da helt vanlig å dra fram andre aspekter enn akkurat det det blir spurt etter når en svarer. Ellers hadde ikke trådene blitt så lange som de ofte blir!

Noen drar inn temaer litt på siden, andre klager på rettskriving og tegnsetting og noen er her bare for å krangle. Nå må vi slutte å bli forundret over hvordan folk oppfører seg her. Det er faktisk akkurat som ute i real life synes jeg. Skjønner ikke at dere er så forundret over at det ikke bare er de 'snille' som søker hit.

hehe, og i RL så sporer man OFTERE av enn her. "hold deg til tema!" er ikke det man sier til folk når man står og prater om søvnvaner og ender opp med romaner man sist leste,,,,:)

Skrevet

Jeg er slik at tannkjøttet vises tydelig når jeg ler, og stilte spørsmålet mitt fordi jeg hørte noen nylig sa at de syns det er stygt. Ikke til meg, men bare overhørte det.

Smiler med lukket munn for tida...

Det trenger du ikke gjøre - smil og vær glad!

Skrevet

Ja, for om det er stygt i seg selv, betyr jo ikke det at man ikke kan ha draget. Dere er sikkert ikke så ekstreme heller da, er jo gradert.

Mange flotte mennesker har stygge "detaljer" om man kan si det slik - hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt enig! Stikker man frem nesa - enda den er søt og liten, og spør hva folk synes så må man regne med at man på et anonymt sted får det rett fra levra :)

Men er det greit?

Selv jeg er dannet nok til å holde meg for god til kommentarer som den over.

En person stiller et spørsmål, rimelig sikkert på grunn av små eller store komplekser, og får til svar at det er noe av det styggeste en person vet, samt at det åpenbart er noe feil med munnen hennes.

Ærlig talt. Jeg mener... det går an å oppføre seg en smule.

Hvis noen hadde skrevet noe tilnærmet det samme om feite folk, at feite folk var noe av det styggeste de så, så hadde det blitt et ramaskrik ut av en annen verden. Det vet alle vi som har skrevet her en stund.

Jeg mener bare at det går an å tenke seg litt om før man skriver. Og jeg er helt enig med Poppins. Skapningen over gikk over streken på en stygg måte, med intensjoner om å såre.

Den slags bør man, i hvert fall hvis man har normal folkeskikk, holde seg for god til.

Uansett må det være lov til å si fra når man føler enkelte går over streken, uansett hva man "må forvente" når man skriver på internet.

For ja, det er mange idioter her, folk uten normal dannelse, men da er det godt noen står opp mot dem.

Om ikke annet enn for å støtte den som blottla seg i innlegget og fikk den sårende kommentaren.

Gjest tannabis
Skrevet

Mange flotte mennesker har stygge "detaljer" om man kan si det slik - hehe

ja, nettopp. Men man blir ikke flott pga disse detaljene, men til tross for dem. Og ting som er greit å fikse på kan man jo gjerne fikse på da.

Skrevet

Men er det greit?

Selv jeg er dannet nok til å holde meg for god til kommentarer som den over.

En person stiller et spørsmål, rimelig sikkert på grunn av små eller store komplekser, og får til svar at det er noe av det styggeste en person vet, samt at det åpenbart er noe feil med munnen hennes.

Ærlig talt. Jeg mener... det går an å oppføre seg en smule.

Hvis noen hadde skrevet noe tilnærmet det samme om feite folk, at feite folk var noe av det styggeste de så, så hadde det blitt et ramaskrik ut av en annen verden. Det vet alle vi som har skrevet her en stund.

Jeg mener bare at det går an å tenke seg litt om før man skriver. Og jeg er helt enig med Poppins. Skapningen over gikk over streken på en stygg måte, med intensjoner om å såre.

Den slags bør man, i hvert fall hvis man har normal folkeskikk, holde seg for god til.

Uansett må det være lov til å si fra når man føler enkelte går over streken, uansett hva man "må forvente" når man skriver på internet.

For ja, det er mange idioter her, folk uten normal dannelse, men da er det godt noen står opp mot dem.

Om ikke annet enn for å støtte den som blottla seg i innlegget og fikk den sårende kommentaren.

Du liker da heller ikke feite folk -det er lov å mene det. Jeg tar det IKKE personlig i alle fall .- heller ikke om tannkjøttet mitt synes, Hadde jeg hatt store komplekser for noe hadde jeg aldri turt å spørre. Man skal ha tåle de svarene man får.

Men nå er jeg i PMS og litt krassere enn vanlig! - og da trives jeg med å slenge med leppa her på DOL - trøkke folk ned i gørra, med tannkjøtt og ruglete lår og hva det kan være alt .)

Skrevet

ja, nettopp. Men man blir ikke flott pga disse detaljene, men til tross for dem. Og ting som er greit å fikse på kan man jo gjerne fikse på da.

Ja, eller la vær! :-)

Skrevet

Du liker da heller ikke feite folk -det er lov å mene det. Jeg tar det IKKE personlig i alle fall .- heller ikke om tannkjøttet mitt synes, Hadde jeg hatt store komplekser for noe hadde jeg aldri turt å spørre. Man skal ha tåle de svarene man får.

Men nå er jeg i PMS og litt krassere enn vanlig! - og da trives jeg med å slenge med leppa her på DOL - trøkke folk ned i gørra, med tannkjøtt og ruglete lår og hva det kan være alt .)

Ruglete hår? Ser for meg noe sånt som rifla pommes frites, jeg nå...

:)

Skrevet

Ruglete hår? Ser for meg noe sånt som rifla pommes frites, jeg nå...

:)

Skrev jeg hår? mente i så fall lår! :)

Skrevet

Skrev jeg hår? mente i så fall lår! :)

Hehe..

Får like fullt assosiasjoner til pommes frites jeg da..:)

Skrevet

Hehe..

Får like fullt assosiasjoner til pommes frites jeg da..:)

jeg kaller det "vaffel-lår" :-)

...og jeg har det selv, så jeg er full av både dritt og selvironi i dag.

Skrevet

jeg kaller det "vaffel-lår" :-)

...og jeg har det selv, så jeg er full av både dritt og selvironi i dag.

Hehe, husker du hva jeg kalte det da du hadde link til de bildene med mye appelsin?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke noe imot feite folk, jeg. Det har jeg aldri skrevet heller. Men enkelte får fnatt når jeg gir slankeråd og tolker det til at jeg har fettfobi også. :)

Skrevet

Jeg har ikke noe imot feite folk, jeg. Det har jeg aldri skrevet heller. Men enkelte får fnatt når jeg gir slankeråd og tolker det til at jeg har fettfobi også. :)

jo, du har sagt du er i mot det - eller var det han SDD som ikke klarte å tenne på fett?

ShitDiddelyDo
Skrevet

jo, du har sagt du er i mot det - eller var det han SDD som ikke klarte å tenne på fett?

Jeg har skrevet at jeg ikke hadde tolerert om min kjære lot seg forfalle. F.eks. ved tidligere å være ram til å trene, men så slutte helt og la seg ese ut i sofaen.

Og det mener jeg fortsatt. Men det går mer på innstillingen enn fettet.

Skrevet

Jeg har skrevet at jeg ikke hadde tolerert om min kjære lot seg forfalle. F.eks. ved tidligere å være ram til å trene, men så slutte helt og la seg ese ut i sofaen.

Og det mener jeg fortsatt. Men det går mer på innstillingen enn fettet.

da må det ha vært han SierDuDet jeg blander deg med - - han sa at han taklet ikke tykke damer - han fikk ikke tenning rett og slett - og det syns jeg er en ærlig sak. Jeg har også noen sånne "greier" jeg ikke klarer - farge på øyevipper f.eks. teit men sånn er det, og det gjelder hva JEG hadde kunnet forelske meg i altså - eller rettere sagt HVEM - hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...