Gå til innhold

Mye tannkjøtt når dere smiler?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

da må det ha vært han SierDuDet jeg blander deg med - - han sa at han taklet ikke tykke damer - han fikk ikke tenning rett og slett - og det syns jeg er en ærlig sak. Jeg har også noen sånne "greier" jeg ikke klarer - farge på øyevipper f.eks. teit men sånn er det, og det gjelder hva JEG hadde kunnet forelske meg i altså - eller rettere sagt HVEM - hehe.

Jeg har i så fall sagt det i en eller annen setting. F.eks. at jeg ikke takler tykke damer som sitter ute og dytter i seg sjokoladekake mens de diskuterer sine respektive slankekurer.

Jeg har ingen problemer med å se mye pent i enkelte overvektige damer. De kan være like sjarmerende som andre.

Og som jeg i hvert fall har skrevet mange ganger:

Sjarm og utstråling er alt!

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

7

• Mary Poppins

6

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har i så fall sagt det i en eller annen setting. F.eks. at jeg ikke takler tykke damer som sitter ute og dytter i seg sjokoladekake mens de diskuterer sine respektive slankekurer.

Jeg har ingen problemer med å se mye pent i enkelte overvektige damer. De kan være like sjarmerende som andre.

Og som jeg i hvert fall har skrevet mange ganger:

Sjarm og utstråling er alt!

Du har blitt eldre, gutt! hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har blitt eldre, gutt! hehe

Nei, jeg er fortsatt 29. :)

Men jeg vet at jeg aldri har omtalt noen som stygge. Det der er jeg rimelig var på. Ei heller har jeg uttalt meg i såpass negative ordlag om annet enn... tja - hår. :)

Skrevet

Nei, jeg er fortsatt 29. :)

Men jeg vet at jeg aldri har omtalt noen som stygge. Det der er jeg rimelig var på. Ei heller har jeg uttalt meg i såpass negative ordlag om annet enn... tja - hår. :)

og det er noe man kan gjøre noe med - minte meg på noe *kikker under arma*

ShitDiddelyDo
Skrevet

og det er noe man kan gjøre noe med - minte meg på noe *kikker under arma*

Det er akkurat det det er. Noe man kan gjøre noe med. Hvis man vil.

Skrevet

Men er det greit?

Selv jeg er dannet nok til å holde meg for god til kommentarer som den over.

En person stiller et spørsmål, rimelig sikkert på grunn av små eller store komplekser, og får til svar at det er noe av det styggeste en person vet, samt at det åpenbart er noe feil med munnen hennes.

Ærlig talt. Jeg mener... det går an å oppføre seg en smule.

Hvis noen hadde skrevet noe tilnærmet det samme om feite folk, at feite folk var noe av det styggeste de så, så hadde det blitt et ramaskrik ut av en annen verden. Det vet alle vi som har skrevet her en stund.

Jeg mener bare at det går an å tenke seg litt om før man skriver. Og jeg er helt enig med Poppins. Skapningen over gikk over streken på en stygg måte, med intensjoner om å såre.

Den slags bør man, i hvert fall hvis man har normal folkeskikk, holde seg for god til.

Uansett må det være lov til å si fra når man føler enkelte går over streken, uansett hva man "må forvente" når man skriver på internet.

For ja, det er mange idioter her, folk uten normal dannelse, men da er det godt noen står opp mot dem.

Om ikke annet enn for å støtte den som blottla seg i innlegget og fikk den sårende kommentaren.

Uvanlig flott innlegg. Helt enig i alt dette!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uvanlig flott innlegg. Helt enig i alt dette!

Det hender jeg kan være seriøst, og da glimter jeg til.

Gjest kløpinnen
Skrevet

Ja, det er din mening, men jeg synes at man må objektivt sett kunne se hva som er pent o ikke pent. Ikke dermed sagt personen er stygg da. Men selve munnen og det at tannkjøttet lyser mot en er stygt, det klarer sikkert du å se også.

Eller har du problemer med å se på ting objektivt?

Dette var virkelig infantilt. Tannkjøtt og objektivitet, jaja.

Gjest kløpinnen
Skrevet

Men h*n skjønte vel at om jeg hadde hatt et sånt smil hadde jeg hatt komplekser pga det. Og gjort noe med det.

Herregud, skal ikke kunne svare noe hvis ikke svaret er positivt nå lenger eller. Ser ikke at du hjelper vedkommende så mye heller, du bare krangler.

Siden du ellers er kjent ved dette nicket, er det underlig at folk i det hele tatt bryr seg med å svare på provokasjonene dine.

Gjest tannabis
Skrevet

Siden du ellers er kjent ved dette nicket, er det underlig at folk i det hele tatt bryr seg med å svare på provokasjonene dine.

og hvilket jorde er så du på??

Gjest kløpinnen
Skrevet

og hvilket jorde er så du på??

Ikke ditt i alle fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...