Gå til innhold

Nei-folket rir igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener det er mange måter vi faktisk hjelper andre fattigere land, og det er mye vi kan gjøre for å hjelpe annet enn å bli medlem i eu! eu bringer med seg så mye dritt uansett, så jeg kan ikke si det er verdt det selv om vi bidrar litt til å bedre andre lands økonomi ved å bli medlem (som vi faktisk bidrar med fra før)

Kan du være snill å definere hva slags "dritt" EU står for?

Er ikke den egonasjonalismen vi står for ganske mye mer "dritt"?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lalala1365380457

16

• collins

7

• flisa

4

• Grip

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor du er så sikker på at det er hodetallet som bestemmer. Tror du virkelig at vi blir hørt i Europa hvis vi står utenfor? Jeg tror at på sikt så må vi være med for å bli sett og hørt ellers blir vi de rare der i nord som ingen vil ha noe med å gjøre. Hvem vil kjøpe varene våre når oljen er slutt? Eller har vi tenkt å leve av oljeinntenktene i mange generasjoner. Vi kan nok gjøre det så lenge jeg lever, men hva med barna mine og kommende barnebarn for ikke å snakke om barnebarnebarn.

Enig med deg, bebba - for en gangs skyld! :-)

lalala1365380457
Skrevet

Kan du være snill å definere hva slags "dritt" EU står for?

Er ikke den egonasjonalismen vi står for ganske mye mer "dritt"?

skal svare deg senere, hakke tid akkurat nå. skal sette meg ned å skrive, så skal du få i bøttevis :)

Skrevet

skal svare deg senere, hakke tid akkurat nå. skal sette meg ned å skrive, så skal du få i bøttevis :)

*venter i spenning*;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...