Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden før jul 1999 har jeg slitt ganske mye med øyebetennelser, hadde 5 omganger med klorafenikol den vinteren. Like før jul 2000 fikk jeg infeksjon igjen, på med ny omgang klorafenikol, dette tok det ikke - var til lege igjen og fikk fucithalmic hjalp heller ikke, bruker nå maxitrol - har litt effekt men blir ikke bra. Jeg har ikke noe "utflod" fra øynene pga betendelsen, men jeg har problemer med å fokusere mer enn noen sekunder - så jeg flakker i blikket hele tiden. Det gjør også vondt å sove, jeg er så tørr på øynene og har et "trykk" på dem.... Trykket var normalt da legen sjekka det, men det kommer om natta.

Jeg var inne på internett for å søke litt om øyebetennelser da jeg kom over en side som det viste sammenheng mellom nyrer og øyner, likte ikke å lese det så jeg lukka siden og finner den ikke igjen.

Grunnen til at jeg ikke likte å lese om det er at jeg har veldig sterk lukt av urinen min og går med følelse av sting i begge sidene. Var til lege for noen år siden med verk i ene siden, han "skremte verket" av meg..... forklarte til meg hva som måtte gjørest tilfelle det var nyrestein. Siden den tid har jeg ikke turt å si noe om dette til noen lege, men når jeg så at det kunne ha noen sammenheng mellom øye og nyre ble jeg litt (les: veldi) bekymra...

Forrige uke hadde jeg lungebetendelse går nå på penecelin, det virker som det har tatt bort den mørke fargen på urinen min, men det lukter fremdeles veldi sterkt. Jeg har ikke noe akkut behov for å gå på do hele tiden, men jeg har dager som jeg like godt bare kunne sittet på do, for jeg er der hvert 5. minutt uansett...

Blir gla for et svar jeg :-)

(helst hvor det står.. slapp av går over med tiden)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17514-%C3%B8ye-og-nyrer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...