Gjest ddvd Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Har DVD-brenner på laptopen min, men når jeg setter inn en dvd-film åpner den seg automatisk i windows mediaplayer, og jeg får beskjed om at jeg ikke har noen gyldig dvd-dekoder installert, så jeg får ikke spilt filmen. Regner med det kan fikses lett ved at jeg laster ned et program, men hva og fra hvor? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Nero har både brennerprogram og avspiller for DVD. 0 Siter
citoyen Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Fulgte det ikke med en cd med avspillerprogram når du kjøpte laptopen/brenneren? 0 Siter
Gjest ddvd Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Fulgte det ikke med en cd med avspillerprogram når du kjøpte laptopen/brenneren? Det kan nok hende, hadde jeg bare visst hvor jeg hadde gjort av den esken med tilbehøret. Men jeg kom på at jeg har dvd-spiller til tv og, så jeg fikk sett filmen uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.