Gå til innhold

Oslo-Sverige

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar fra Oslo og over til Sverige? Med bil.

Hvor er det kjappest og kjøre?

Tanken er og bare ta en liten svipptur over grensa.

Takker for all hjelp, er ikke kjent i det hele tatt.

Jeg kvalifiserer vel som bonde i by`n, he he.

Skrevet

Temmelig nøyaktig 2 timer. Du kjører søover...mot Moss og ender opp i Halden...:)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

kjør oslo - strömstad. Eller kjør over Askim osv, husker ikke hva stedet heter, men det er nok litt nærmere enn strömstad.

Skrevet

kjør oslo - strömstad. Eller kjør over Askim osv, husker ikke hva stedet heter, men det er nok litt nærmere enn strömstad.

Ørje

Skrevet

Temmelig nøyaktig 2 timer. Du kjører søover...mot Moss og ender opp i Halden...:)

kom han ikke over grensa? halden er en by i norge....

:)

Skrevet

Ørje

eller töcksfors?? eller noe annet..

Skrevet

Oslo - Svinesund tar ca 1,5 timer... Eller 1 t og 45 min. Om jeg ikke tar helt feil...

Det er kommet ett nytt kjøpesenter rett utenfor svinesund. Det er veldig fint:) Der har de også maxi mat og godisbiten.

God tur:)

Gjest Shira12
Skrevet

Strømstad høres greitt ut.

Da tar jeg sikte på det i første omgang.

Takk for hjelpa!

Skrevet

Ja, glemte åssen du skulle komme deg dit.

Kjør mot Moss og så Halden. Da er du rett ved. Skal du til kjøpesenteret, må du kjøre forbi svinesund litt viderer. Men husker dessverre ikke veien helt dit.

Gjest Shira12
Skrevet

Oslo - Svinesund tar ca 1,5 timer... Eller 1 t og 45 min. Om jeg ikke tar helt feil...

Det er kommet ett nytt kjøpesenter rett utenfor svinesund. Det er veldig fint:) Der har de også maxi mat og godisbiten.

God tur:)

ÅÅÅ, godis! Den er jeg med på.

Ett kjøpesenter hadde jo vært ideelt siden guttungen skal være med.

Det ligger ved Svinesund altså?

Takk for hjelpen.

Skrevet

Rett under halvannen time til Charlottenberg.

Skrevet

Strømstad høres greitt ut.

Da tar jeg sikte på det i første omgang.

Takk for hjelpa!

Det er bare å følge E6, rett og slett. (Tror det står Gøteborg på skiltene.)

Skrevet

Takk for hjelpen.

Ja, godis er bra:))

Det er sikkert kjøpesenter i strømstad også. Der har jeg ikke vært.

Her har du link til den ved svinesund iallefall:

http://www.nordby.se/

Vennlig hilsen,

Gjest Shira12
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen, og linker.

Hva skulle jeg gjort uten DOL, får svar på alt her ;-)

Skrevet

Hvis du skal i systembolaget må du ned til Strømstad. Dit tar det ca. to timer. Jeg pleier å kjøre dit først og siden handle i Nordbysentret som er rett ved Svinesund. Bare ta E-6 og så er det skilter til Strømstad og Nordby når du kommer over grensen.

Gjest Shira12
Skrevet

Hvis du skal i systembolaget må du ned til Strømstad. Dit tar det ca. to timer. Jeg pleier å kjøre dit først og siden handle i Nordbysentret som er rett ved Svinesund. Bare ta E-6 og så er det skilter til Strømstad og Nordby når du kommer over grensen.

Ok, greit og vite.

Et lite spørsmål, 2t til Strømstad, hvor lang tid bruker en til Nordbysentert da? (fra Oslo)

Skrevet

Takk for hjelpen.

Du kjører altså E6 sørover og møter fort skilter med Götebørg på. Følg dem (det er strake veien). Etter at du har passert grensen (kjørt over Svinesundbrua), kjører du 3-4 km til for å komme til Nordby kjøpesenter.

Det er godt skiltet, og umulig å ta feil. Når du kommer til senteret, så er det mer som et område, kjør øverst og parker der - da er du nærmest matbutikken.

(Vi var der mandag ...)

Skrevet

kom han ikke over grensa? halden er en by i norge....

hehe - nei -verden stopper i Halden!

Skrevet

Du kjører altså E6 sørover og møter fort skilter med Götebørg på. Følg dem (det er strake veien). Etter at du har passert grensen (kjørt over Svinesundbrua), kjører du 3-4 km til for å komme til Nordby kjøpesenter.

Det er godt skiltet, og umulig å ta feil. Når du kommer til senteret, så er det mer som et område, kjør øverst og parker der - da er du nærmest matbutikken.

(Vi var der mandag ...)

det kjøpesenteret er både trist og harry. stömstad er ganske koselig by ved sjöen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...