Gjest Shira12 Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Noen som vet hvor lang tid det tar fra Oslo og over til Sverige? Med bil. Hvor er det kjappest og kjøre? Tanken er og bare ta en liten svipptur over grensa. Takker for all hjelp, er ikke kjent i det hele tatt. Jeg kvalifiserer vel som bonde i by`n, he he. 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Temmelig nøyaktig 2 timer. Du kjører søover...mot Moss og ender opp i Halden... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 kjør oslo - strömstad. Eller kjør over Askim osv, husker ikke hva stedet heter, men det er nok litt nærmere enn strömstad. 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 kjør oslo - strömstad. Eller kjør over Askim osv, husker ikke hva stedet heter, men det er nok litt nærmere enn strömstad. Ørje 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Temmelig nøyaktig 2 timer. Du kjører søover...mot Moss og ender opp i Halden... kom han ikke over grensa? halden er en by i norge.... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ørje eller töcksfors?? eller noe annet.. 0 Siter
Dory Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Oslo - Svinesund tar ca 1,5 timer... Eller 1 t og 45 min. Om jeg ikke tar helt feil... Det er kommet ett nytt kjøpesenter rett utenfor svinesund. Det er veldig fint:) Der har de også maxi mat og godisbiten. God tur:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 kjør oslo - strömstad. Eller kjør over Askim osv, husker ikke hva stedet heter, men det er nok litt nærmere enn strömstad. Strømstad høres greitt ut. Da tar jeg sikte på det i første omgang. Takk for hjelpa! 0 Siter
Dory Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ja, glemte åssen du skulle komme deg dit. Kjør mot Moss og så Halden. Da er du rett ved. Skal du til kjøpesenteret, må du kjøre forbi svinesund litt viderer. Men husker dessverre ikke veien helt dit. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Oslo - Svinesund tar ca 1,5 timer... Eller 1 t og 45 min. Om jeg ikke tar helt feil... Det er kommet ett nytt kjøpesenter rett utenfor svinesund. Det er veldig fint:) Der har de også maxi mat og godisbiten. God tur:) ÅÅÅ, godis! Den er jeg med på. Ett kjøpesenter hadde jo vært ideelt siden guttungen skal være med. Det ligger ved Svinesund altså? Takk for hjelpen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Rett under halvannen time til Charlottenberg. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 http://www.svenskeporten.no/general/display.asp?iFileID=534&sKey=600 hvis du trenger det 0 Siter
Babette Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Strømstad høres greitt ut. Da tar jeg sikte på det i første omgang. Takk for hjelpa! Det er bare å følge E6, rett og slett. (Tror det står Gøteborg på skiltene.) 0 Siter
Dory Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 ÅÅÅ, godis! Den er jeg med på. Ett kjøpesenter hadde jo vært ideelt siden guttungen skal være med. Det ligger ved Svinesund altså? Takk for hjelpen. Ja, godis er bra:)) Det er sikkert kjøpesenter i strømstad også. Der har jeg ikke vært. Her har du link til den ved svinesund iallefall: http://www.nordby.se/ Vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Tusen takk for svar alle sammen, og linker. Hva skulle jeg gjort uten DOL, får svar på alt her ;-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hvis du skal i systembolaget må du ned til Strømstad. Dit tar det ca. to timer. Jeg pleier å kjøre dit først og siden handle i Nordbysentret som er rett ved Svinesund. Bare ta E-6 og så er det skilter til Strømstad og Nordby når du kommer over grensen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hvis du skal i systembolaget må du ned til Strømstad. Dit tar det ca. to timer. Jeg pleier å kjøre dit først og siden handle i Nordbysentret som er rett ved Svinesund. Bare ta E-6 og så er det skilter til Strømstad og Nordby når du kommer over grensen. Ok, greit og vite. Et lite spørsmål, 2t til Strømstad, hvor lang tid bruker en til Nordbysentert da? (fra Oslo) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 ÅÅÅ, godis! Den er jeg med på. Ett kjøpesenter hadde jo vært ideelt siden guttungen skal være med. Det ligger ved Svinesund altså? Takk for hjelpen. Du kjører altså E6 sørover og møter fort skilter med Götebørg på. Følg dem (det er strake veien). Etter at du har passert grensen (kjørt over Svinesundbrua), kjører du 3-4 km til for å komme til Nordby kjøpesenter. Det er godt skiltet, og umulig å ta feil. Når du kommer til senteret, så er det mer som et område, kjør øverst og parker der - da er du nærmest matbutikken. (Vi var der mandag ...) 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 kom han ikke over grensa? halden er en by i norge.... hehe - nei -verden stopper i Halden! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Du kjører altså E6 sørover og møter fort skilter med Götebørg på. Følg dem (det er strake veien). Etter at du har passert grensen (kjørt over Svinesundbrua), kjører du 3-4 km til for å komme til Nordby kjøpesenter. Det er godt skiltet, og umulig å ta feil. Når du kommer til senteret, så er det mer som et område, kjør øverst og parker der - da er du nærmest matbutikken. (Vi var der mandag ...) det kjøpesenteret er både trist og harry. stömstad er ganske koselig by ved sjöen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.