Gå til innhold

Jazzbukse/Tights

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvorfor bruker flesteparten av det kvinnelige kjønn dette på trening? Det er jo de færreste det ser ok ut på?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Mary Poppins

8

• thinkerbell

6

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

folk er moteslaver

Gjest tjohooo
Skrevet

JAzzbukse ser da bra ut på de fleste. Tights ser mindre bra ut på mange, men greia er at det er lettere å ha kroppskontroll med trange klær.

Gjest den ekte noor
Skrevet

JAzzbukse ser da bra ut på de fleste. Tights ser mindre bra ut på mange, men greia er at det er lettere å ha kroppskontroll med trange klær.

Hvordan er det lettere å ha kroppskontroll? Snakker vi om øvelser eller om promping etc?

Skrevet

Fordi man da blir minnet om hvorfor man egentlig går på den helsikes treninga????

*S*

Skrevet

Spiller det noen rolle hvordan man ser ut når man trener?

Hva er jazzbukse, forresten?

Skrevet

jazzbukser er jo kjempe deilig å bruke når man skal trene. Jeg synes mange ser veldig bra ut i de og jeg,

Skrevet

folk er moteslaver

jazzbukser har vel ikke noe med mote å gjøre?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sannsynligvis fordi det er godt å trene i.

Det er tross alt ikke alle som prioriterer hva som ser bra ut når de trener, men hva som er best å trene i.

Skrevet

aner ikke hva jazzbukse er, men ser jo hva folk har på seg på trening. Og det skifter! Pga mote. Kanskej ikke hvert år, men jeg har da opplevd forskjellige motestadier, enorme forskjeller!

Skrevet

aner ikke hva jazzbukse er, men ser jo hva folk har på seg på trening. Og det skifter! Pga mote. Kanskej ikke hvert år, men jeg har da opplevd forskjellige motestadier, enorme forskjeller!

når du ikke vet hva jazzbukser er engel kan du vel ikke akkurat si at folk bruker det fordi de er moteslaver ;) Jeg er ingen moteslave men bruker jazzbukser fordi de er behagelige, og har bestandig gjort det.

Her har du et bilde av et par jazzbukser:

http://www.mitchi.no/gif/w_pants/2370-front-200p.gif

Skrevet

Klart det har! :-) Ingen som gikk i slike bukser på trening i "gamle dager"! ;-)

Skrevet

når du ikke vet hva jazzbukser er engel kan du vel ikke akkurat si at folk bruker det fordi de er moteslaver ;) Jeg er ingen moteslave men bruker jazzbukser fordi de er behagelige, og har bestandig gjort det.

Her har du et bilde av et par jazzbukser:

http://www.mitchi.no/gif/w_pants/2370-front-200p.gif

seff kan jeg si det! På 80tallet gikk alle i heeeeeelt andre typer treningsklær, da det var høysesong for aerobics. (Ikke på friskis og svettis, men kulere steder.) Mote, mote, mote.

Klart det er mote å trene i slengete langbukser i superstoff nå. nesten alle gjør det jo. Du må være ung, hvis du aldri har opplevd noe annet?

Skrevet

Klart det har! :-) Ingen som gikk i slike bukser på trening i "gamle dager"! ;-)

hehe i *gamle dager" ja, men i de siste 6-7 årene har ikke jazzbukser hvert så veldig unormalt. :)

Skrevet

seff kan jeg si det! På 80tallet gikk alle i heeeeeelt andre typer treningsklær, da det var høysesong for aerobics. (Ikke på friskis og svettis, men kulere steder.) Mote, mote, mote.

Klart det er mote å trene i slengete langbukser i superstoff nå. nesten alle gjør det jo. Du må være ung, hvis du aldri har opplevd noe annet?

Jeg er nok en del yngre enn deg ja. Jeg bare reagerte på at du kan si man er moteslaver for å trene i noe som man kun anser som behagelig. Jeg driter jo egentlig i hva jeg har på meg når jeg trener, så lenge det er behagelig, og det er nettopp jazzbukser.

Skrevet

Jeg er nok en del yngre enn deg ja. Jeg bare reagerte på at du kan si man er moteslaver for å trene i noe som man kun anser som behagelig. Jeg driter jo egentlig i hva jeg har på meg når jeg trener, så lenge det er behagelig, og det er nettopp jazzbukser.

ok, jeg gir meg, skjønner det. Det jeg ikke skjønner, er at det ikke er ubehagelig å ha LANGbukser når man skal bli god og varm og svett. Liker korte varianter..

Skrevet

hehe i *gamle dager" ja, men i de siste 6-7 årene har ikke jazzbukser hvert så veldig unormalt. :)

Noen moter skifter ofte - andre varer litt lenger! ;-)

Så sånn sett ville det vært rarere om folk kom på trening i den type drakter som var vanlig på 80-tallet, enn at man kom i jazzbukser - uansett figur, nettopp fordi det er "mote" nå for tiden å trimme i jazzbukser....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...