Gjest den ekte noor Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hvorfor bruker flesteparten av det kvinnelige kjønn dette på trening? Det er jo de færreste det ser ok ut på? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 folk er moteslaver 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 JAzzbukse ser da bra ut på de fleste. Tights ser mindre bra ut på mange, men greia er at det er lettere å ha kroppskontroll med trange klær. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 JAzzbukse ser da bra ut på de fleste. Tights ser mindre bra ut på mange, men greia er at det er lettere å ha kroppskontroll med trange klær. Hvordan er det lettere å ha kroppskontroll? Snakker vi om øvelser eller om promping etc? 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Fordi man da blir minnet om hvorfor man egentlig går på den helsikes treninga???? *S* 0 Siter
Babette Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Spiller det noen rolle hvordan man ser ut når man trener? Hva er jazzbukse, forresten? 0 Siter
Gjest ariedam Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Fordi det er mest behagelig å trene i ?? 0 Siter
Gjest izzabell Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Lett og luftig. Og lett og få tak i. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 jazzbukser er jo kjempe deilig å bruke når man skal trene. Jeg synes mange ser veldig bra ut i de og jeg, 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 folk er moteslaver jazzbukser har vel ikke noe med mote å gjøre? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Sannsynligvis fordi det er godt å trene i. Det er tross alt ikke alle som prioriterer hva som ser bra ut når de trener, men hva som er best å trene i. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 jazzbukser har vel ikke noe med mote å gjøre? aner ikke hva jazzbukse er, men ser jo hva folk har på seg på trening. Og det skifter! Pga mote. Kanskej ikke hvert år, men jeg har da opplevd forskjellige motestadier, enorme forskjeller! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 aner ikke hva jazzbukse er, men ser jo hva folk har på seg på trening. Og det skifter! Pga mote. Kanskej ikke hvert år, men jeg har da opplevd forskjellige motestadier, enorme forskjeller! når du ikke vet hva jazzbukser er engel kan du vel ikke akkurat si at folk bruker det fordi de er moteslaver Jeg er ingen moteslave men bruker jazzbukser fordi de er behagelige, og har bestandig gjort det. Her har du et bilde av et par jazzbukser: http://www.mitchi.no/gif/w_pants/2370-front-200p.gif 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 jazzbukser har vel ikke noe med mote å gjøre? Klart det har! :-) Ingen som gikk i slike bukser på trening i "gamle dager"! ;-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 når du ikke vet hva jazzbukser er engel kan du vel ikke akkurat si at folk bruker det fordi de er moteslaver Jeg er ingen moteslave men bruker jazzbukser fordi de er behagelige, og har bestandig gjort det. Her har du et bilde av et par jazzbukser: http://www.mitchi.no/gif/w_pants/2370-front-200p.gif seff kan jeg si det! På 80tallet gikk alle i heeeeeelt andre typer treningsklær, da det var høysesong for aerobics. (Ikke på friskis og svettis, men kulere steder.) Mote, mote, mote. Klart det er mote å trene i slengete langbukser i superstoff nå. nesten alle gjør det jo. Du må være ung, hvis du aldri har opplevd noe annet? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Klart det har! :-) Ingen som gikk i slike bukser på trening i "gamle dager"! ;-) hehe i *gamle dager" ja, men i de siste 6-7 årene har ikke jazzbukser hvert så veldig unormalt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 seff kan jeg si det! På 80tallet gikk alle i heeeeeelt andre typer treningsklær, da det var høysesong for aerobics. (Ikke på friskis og svettis, men kulere steder.) Mote, mote, mote. Klart det er mote å trene i slengete langbukser i superstoff nå. nesten alle gjør det jo. Du må være ung, hvis du aldri har opplevd noe annet? Jeg er nok en del yngre enn deg ja. Jeg bare reagerte på at du kan si man er moteslaver for å trene i noe som man kun anser som behagelig. Jeg driter jo egentlig i hva jeg har på meg når jeg trener, så lenge det er behagelig, og det er nettopp jazzbukser. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Jeg er nok en del yngre enn deg ja. Jeg bare reagerte på at du kan si man er moteslaver for å trene i noe som man kun anser som behagelig. Jeg driter jo egentlig i hva jeg har på meg når jeg trener, så lenge det er behagelig, og det er nettopp jazzbukser. ok, jeg gir meg, skjønner det. Det jeg ikke skjønner, er at det ikke er ubehagelig å ha LANGbukser når man skal bli god og varm og svett. Liker korte varianter.. 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 hehe i *gamle dager" ja, men i de siste 6-7 årene har ikke jazzbukser hvert så veldig unormalt. Noen moter skifter ofte - andre varer litt lenger! ;-) Så sånn sett ville det vært rarere om folk kom på trening i den type drakter som var vanlig på 80-tallet, enn at man kom i jazzbukser - uansett figur, nettopp fordi det er "mote" nå for tiden å trimme i jazzbukser.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.