Gå til innhold

Jazzbukse/Tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, jeg gir meg, skjønner det. Det jeg ikke skjønner, er at det ikke er ubehagelig å ha LANGbukser når man skal bli god og varm og svett. Liker korte varianter..

Disse buksene er ikke SÅ varme, da.

Og så kan det jo ha sine fordeler å skjule bleike legger og lår, som man ikke vokset den samme dag! ;-)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Mary Poppins

8

• thinkerbell

6

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ok, jeg gir meg, skjønner det. Det jeg ikke skjønner, er at det ikke er ubehagelig å ha LANGbukser når man skal bli god og varm og svett. Liker korte varianter..

Bruker korte jeg og, spesielt om sommeren, men nå synes jeg det er deilig med lange, man blir faktisk ikke så veldig svett og varm i de. Tror det har noe med stoffet som brukes i de, men ikke helt sikker :)

Skrevet

Noen moter skifter ofte - andre varer litt lenger! ;-)

Så sånn sett ville det vært rarere om folk kom på trening i den type drakter som var vanlig på 80-tallet, enn at man kom i jazzbukser - uansett figur, nettopp fordi det er "mote" nå for tiden å trimme i jazzbukser....

Jeg trente ikke noe særlig på 80-tallet da jeg bare var et barn, men jeg skjønner hva du mener. Har bare aldri tenkt på at jazzbukser er en mote liksom, ettersom jazzbukser har vært vanlig siden den dagen jeg begynte å trene :)

Skrevet

Jeg trente ikke noe særlig på 80-tallet da jeg bare var et barn, men jeg skjønner hva du mener. Har bare aldri tenkt på at jazzbukser er en mote liksom, ettersom jazzbukser har vært vanlig siden den dagen jeg begynte å trene :)

Sånn er det! ;-)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg synes jazzbukser ser bra ut på mange(dersom de ikke er FOR trange), fordi slangen nede "balanserer" kroppen på et vis. Veier opp for brede hofter etc, og får deg til å se lengre ut.Tights derimot, kler de færreste...

Selv liker jeg aller best vide, myke bukser jeg da (s.k. widepants). Har på meg det nå, for skal ut og trene=) Så hej då!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Disse buksene er ikke SÅ varme, da.

Og så kan det jo ha sine fordeler å skjule bleike legger og lår, som man ikke vokset den samme dag! ;-)

synes det er bare greit om gutta seg leggene mine, jeg ;)

Skrevet

synes du det er greit at de andre damene ser dem, da? *S*

(Ofte slik at damer er mer opptatt av hva andre damer synes om klærne de har på..)

Skrevet

Jeg synes jazzbukser ser bra ut på mange(dersom de ikke er FOR trange), fordi slangen nede "balanserer" kroppen på et vis. Veier opp for brede hofter etc, og får deg til å se lengre ut.Tights derimot, kler de færreste...

Selv liker jeg aller best vide, myke bukser jeg da (s.k. widepants). Har på meg det nå, for skal ut og trene=) Så hej då!

Helt enig.

Skrevet

Hvordan er det lettere å ha kroppskontroll? Snakker vi om øvelser eller om promping etc?

*fnis*

Skrevet

Noen moter skifter ofte - andre varer litt lenger! ;-)

Så sånn sett ville det vært rarere om folk kom på trening i den type drakter som var vanlig på 80-tallet, enn at man kom i jazzbukser - uansett figur, nettopp fordi det er "mote" nå for tiden å trimme i jazzbukser....

Hehe, det måtte vært herlig å komme anstigende på Sats iført et hardcore 80-talls jazzballettantrekk - helt uanfektet.

;o)

Gjest sylvestre i støtet
Skrevet

Gutta ser ikke bare legga når du bruker døvstumbukse.

Du ser leppene bevege seg, men hører ikke en lyd **

Gjest Mr Papp
Skrevet

Sannsynligvis fordi det er godt å trene i.

Det er tross alt ikke alle som prioriterer hva som ser bra ut når de trener, men hva som er best å trene i.

Yes!

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvordan er det lettere å ha kroppskontroll? Snakker vi om øvelser eller om promping etc?

Øvelser. Taite klær gir bedre kroppsbeherskelse.

Gjest bedre og bedre dag for dag
Skrevet

Da skulle du sett meg nå. Jazzbuksa er til vask, så jeg har trødd på meg en sykkelshorts med beskyttelse i skrittet. Det er ikke et pent syn. Jeg NEKTER å kjøpe meg stort treningstøy, for jeg er på vei ned i vekt. Hva folka på treningssenteret måtte tenke om meg er ikke så vktig.

Gjest tjohooo
Skrevet

Hehe, det måtte vært herlig å komme anstigende på Sats iført et hardcore 80-talls jazzballettantrekk - helt uanfektet.

;o)

Litt sånn der Call on me-dame antrekk hadde vært kult å komme i :)

Skrevet

Jeg hadde nok vært spesielt uimotståelig i det.

;o/

Skrevet

Jeg syns jazzbukser er ganske fine og veldig gode å trene i. Det beste en kan trene i, faktisk.

Tights derimot ganske stygt på de aller fleste.

Skrevet

Den musikkvideoen der er jo helt genial. Jeg ler meg i hel hver eneste gang jeg ser den.

c",)

Gjest tjohooo
Skrevet

Den musikkvideoen der er jo helt genial. Jeg ler meg i hel hver eneste gang jeg ser den.

c",)

Jeg har nesten ikke sett den, men gjorde store øyne første gang ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...