Gå til innhold

Jazzbukse/Tights

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg hadde nok vært spesielt uimotståelig i det.

;o/

Desto bedre :D

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Mary Poppins

8

• thinkerbell

6

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har nesten ikke sett den, men gjorde store øyne første gang ja :)

Det skal jeg love deg at vi var to som også gjorde da jeg og mannen i huset så den for første gang.

Fengende rytme da, det skal de ha. Og damene er jo fine, det kan jeg også si, selv om jeg foretrekker å se på gutterumper. Men ikke gutterumper i stringdrakt, dog. Hehe.

Men nå er videoen bare morsom.

Skrevet

Fordu jazzbukse er behagelig å trene i. Tights er nok også behagelige, men jeg setter nok ikke mine ben i en tights igjen :-/

Skrevet

Heter ikke jazzbukse.

Heter DØVSTUMBUKSE

Hæ, den skjønte jeg ikke. Forklaring, takk!

*titter seg flau rundt*

Skrevet

Hæ, den skjønte jeg ikke. Forklaring, takk!

*titter seg flau rundt*

*psst*

-visstnok fordi man kan lese på leppene.

jada. ;p

Gjest baremei
Skrevet

hva er jazzbukse???????

Ei tettsittende, myk og elastisk bukse med lett sleng i beina.

Skrevet

når du ikke vet hva jazzbukser er engel kan du vel ikke akkurat si at folk bruker det fordi de er moteslaver ;) Jeg er ingen moteslave men bruker jazzbukser fordi de er behagelige, og har bestandig gjort det.

Her har du et bilde av et par jazzbukser:

http://www.mitchi.no/gif/w_pants/2370-front-200p.gif

hva er jazzgreie?jeg ser den ikke! må ha større bilde, takk

*hente forsørrelsesbriller*

Skrevet

Ei tettsittende, myk og elastisk bukse med lett sleng i beina.

men er det med sånn glattutenpålag?

hæ?

Gjest baremei
Skrevet

men er det med sånn glattutenpålag?

hæ?

Nei, de fleste har vel bomullslignende overflate. Finnes vel glatte/glinsende også, men..

Skrevet

Nei, de fleste har vel bomullslignende overflate. Finnes vel glatte/glinsende også, men..

huff.

:)

Skrevet

Nå bruker ikke jeg dette selv, jeg bruker widepants, selvom det sikkert er helt ute nå. Hva man har på seg når man trener er vel ett fett, så lenge det er behagelig?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Øvelser. Taite klær gir bedre kroppsbeherskelse.

Synes det går bra i joggebukse og jeg:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hehe, det måtte vært herlig å komme anstigende på Sats iført et hardcore 80-talls jazzballettantrekk - helt uanfektet.

;o)

Der jeg trente før var det et par damer som faktisk kom i slike antrekk, og det var fasinerende:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Der jeg trener går det veeeldig mye i sånne med glatt stoff. Ikke like lekkert på alle.

Skrevet

*psst*

-visstnok fordi man kan lese på leppene.

jada. ;p

Aha, hadde sylvestre kalt det døvebukse hadde jeg nok skjønt pointet. Ordet "døvstum" ble slettet fra det norske språket allerede i 1914(?), så jeg kobla ikke helt "stum" til dette...

Min døve gubbe var på en fest en gang. Ei av jentene i omgangskretsen har det med å danse på bordene når det lir utpå...Denne kvelden hadde hun på et miniskjørt. Gubben satt ved det bordet hun dansa på og han klarte ikke å dy seg og sa: "Pass deg nå, for nå er det like før jeg klarer å lese på leppene her!"

Skrevet

Aha, hadde sylvestre kalt det døvebukse hadde jeg nok skjønt pointet. Ordet "døvstum" ble slettet fra det norske språket allerede i 1914(?), så jeg kobla ikke helt "stum" til dette...

Min døve gubbe var på en fest en gang. Ei av jentene i omgangskretsen har det med å danse på bordene når det lir utpå...Denne kvelden hadde hun på et miniskjørt. Gubben satt ved det bordet hun dansa på og han klarte ikke å dy seg og sa: "Pass deg nå, for nå er det like før jeg klarer å lese på leppene her!"

*flire*

Det _er_ faktisk ikke så fælt lenge siden tights'n var på mote.

Synes jeg, da :)

I alle fall eksisterer det et bilde av meg, relativt høygravid, i starten på 90-tallet, i nevnte klessplagg...

*grøss*

For ikke å snakke om sist på 80-tallet:

Pumps og tights...

Ellers har mistermannen her kalt sånt for "døvebukse" i alle år.

Gjest baremei
Skrevet

Der jeg trener går det veeeldig mye i sånne med glatt stoff. Ikke like lekkert på alle.

Her jeg går, er det ikke mange som går i det.Finere med matte bukser-definitivt!

Skrevet

*flire*

Det _er_ faktisk ikke så fælt lenge siden tights'n var på mote.

Synes jeg, da :)

I alle fall eksisterer det et bilde av meg, relativt høygravid, i starten på 90-tallet, i nevnte klessplagg...

*grøss*

For ikke å snakke om sist på 80-tallet:

Pumps og tights...

Ellers har mistermannen her kalt sånt for "døvebukse" i alle år.

*ler*

Ante ikke at dette også var "hørende" humor. Trodde det var noe som tilhørte "døveverdenen" jeg ;o)

På lørdag var jentene mine, moren min og jeg på en klesbutikk der de hadde salg. Jentene (4 og 7 år) la sin elsk på noen svarte glittertights. De kosta nesten ingenting (etter mitt syn ikke det minste rart..). Jeg prøvde nærmest å overse ungenes bedende blikk over drømmetightsene. Vel framme i kassa hadde moren min kjøpt hver sin tights til jentene som var over seg av begeistring... *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...