Gå til innhold

Jazzbukse/Tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler*

Ante ikke at dette også var "hørende" humor. Trodde det var noe som tilhørte "døveverdenen" jeg ;o)

På lørdag var jentene mine, moren min og jeg på en klesbutikk der de hadde salg. Jentene (4 og 7 år) la sin elsk på noen svarte glittertights. De kosta nesten ingenting (etter mitt syn ikke det minste rart..). Jeg prøvde nærmest å overse ungenes bedende blikk over drømmetightsene. Vel framme i kassa hadde moren min kjøpt hver sin tights til jentene som var over seg av begeistring... *sukk*

- omtrent sånn var det mine to eldste (de var vel 8 og 10 år da) fikk sine første platåsko - kr 69,- på Obs!...

Tror faren gikk med på det bare for å terge mora.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Mary Poppins

8

• thinkerbell

6

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hva er jazzgreie?jeg ser den ikke! må ha større bilde, takk

*hente forsørrelsesbriller*

jøss ser du den ikke? bilde er da ikke så lite?

*sjekker igjen*

du trenger ny styrke på brillene dine tror jeg ;)

Skrevet

jøss ser du den ikke? bilde er da ikke så lite?

*sjekker igjen*

du trenger ny styrke på brillene dine tror jeg ;)

*mumle* :)

Skrevet

huff hva?

ja, jeg kom bare med gru til å tenke på svette garderober, gymnastikk, og slemme slemme gymlærerinnen i turkise jazzbukser.

uffameg.

Skrevet

Den musikkvideoen der er jo helt genial. Jeg ler meg i hel hver eneste gang jeg ser den.

c",)

Men jeg ble litt stum en gang den kom på mens guttungen og en kompis lekte på gulvet i stua! ;-)

Tror nok de syntes at de folkene på TV danset ltt rart, ja....

Jeg benyttet anledningen til å sjekke ut nyheter på tekst-tv! *he he* (dette var musikkvideo på NRK2)

Skrevet

*ler*

Ante ikke at dette også var "hørende" humor. Trodde det var noe som tilhørte "døveverdenen" jeg ;o)

På lørdag var jentene mine, moren min og jeg på en klesbutikk der de hadde salg. Jentene (4 og 7 år) la sin elsk på noen svarte glittertights. De kosta nesten ingenting (etter mitt syn ikke det minste rart..). Jeg prøvde nærmest å overse ungenes bedende blikk over drømmetightsene. Vel framme i kassa hadde moren min kjøpt hver sin tights til jentene som var over seg av begeistring... *sukk*

Den "hørende" verden har også døve-vitser! ;-)

Som den om (som du sikkert har hørt) gynekologen som ble døv? Men det var ikke noe problem, for han lærte seg å lese på leppene...

Og da vi var yngre var det veldig festlig å si på "døvespråk" (bare liksom-tegnspråk) "Jeg heter Rasmus" og "Jeg heter Øy-vind" *S*

Ikke fullt så morsomt for dem som het akkurat det, da..., for det var jo mest å gjøre narr av navnene - ikke døve eller tegnspråk! :-)

Skrevet

Den "hørende" verden har også døve-vitser! ;-)

Som den om (som du sikkert har hørt) gynekologen som ble døv? Men det var ikke noe problem, for han lærte seg å lese på leppene...

Og da vi var yngre var det veldig festlig å si på "døvespråk" (bare liksom-tegnspråk) "Jeg heter Rasmus" og "Jeg heter Øy-vind" *S*

Ikke fullt så morsomt for dem som het akkurat det, da..., for det var jo mest å gjøre narr av navnene - ikke døve eller tegnspråk! :-)

*ler*

Ja, de "vitsene" har jeg hørt før, men helst i hørende miljøer. Morfaren min pleide å erte en venn ved navn Asbjørn med å bruke sitt hjemmelagede tegn for ham ;o)

Skrevet

*ler*

Ja, de "vitsene" har jeg hørt før, men helst i hørende miljøer. Morfaren min pleide å erte en venn ved navn Asbjørn med å bruke sitt hjemmelagede tegn for ham ;o)

Den har jeg ikke fått med meg!! :-)

Hva peker man på da?

Skrevet

Den har jeg ikke fått med meg!! :-)

Hva peker man på da?

Ass (Rumpe på engelsk). klask deg på rumpa

Bjørn: Tegnet for "bjørn" som er ganske logisk (klørne til bjørnen - sprikende fingre på begge hender og hendene beveges framover slik bjørnen går..) eh...skjønte du den? Var ikke helt enkelt å forklare...

Det var jo egentlig "As" som skulle være morsomt da ;o)

Asmund blir f.eks."rumpe"+ peking på munnen.

Skrevet

Ass (Rumpe på engelsk). klask deg på rumpa

Bjørn: Tegnet for "bjørn" som er ganske logisk (klørne til bjørnen - sprikende fingre på begge hender og hendene beveges framover slik bjørnen går..) eh...skjønte du den? Var ikke helt enkelt å forklare...

Det var jo egentlig "As" som skulle være morsomt da ;o)

Asmund blir f.eks."rumpe"+ peking på munnen.

*S*

Ante meg det med "ass".

Husket en til: Øy-stein (dvs steiner i pungen).

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

synes du det er greit at de andre damene ser dem, da? *S*

(Ofte slik at damer er mer opptatt av hva andre damer synes om klærne de har på..)

akkurat det gjelder ikke meg, heldigvis.

Skrevet

*S*

Ante meg det med "ass".

Husket en til: Øy-stein (dvs steiner i pungen).

Ja, den var også kjent ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...