Gå til innhold

Er det bare meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

her inne som aldri har satt sine ben i Strømstad?

Er jeg å regne som en avviker, som sporenstreks må inn til behandling? *S*

Skrevet

Du trenger ikke behandling, du trenger en harry-tur!

*ha ha* Jeg som ikke engang gidder å dra til Smart Club fordi det er så langt å dra!! :-)

Skrevet

Jeg drar heller aldri til Strømstad - drar bare på Nordby :) bli med meg en gang da vel!

Gjest Tidene forandrer seg...
Skrevet

Jeg var i Strømstad en gang som barn, med familien til ei venninne.

Så var jeg der en gang på gjennomreise med egne barn. Ingen av disse turene var Harryturer. Vi var heller ikke ved bodene på grensa, bare i bysentrumet.

Når en jobber, må en jo dra i helger og ferier og det er jo bare pes og mas.

Så ble jeg syk og trygdet etterhvert. Så NÅ drar jeg av og til på rene harryturer for å få sosialt samvær og spare penger. Må drøye trygden. To fluer i en smekk.

For ville jeg heller betalt for å slippe turen!

Skrevet

Jeg drar heller aldri til Strømstad - drar bare på Nordby :) bli med meg en gang da vel!

*S* Takk for tilbudet! Hadde sikkert vært morsomt å tilbringe noen timer med deg!! :-)

Jeg har faktisk vært i Nordby, men det har vært et stopp på veien hjem fra Gøteborg. Jeg har aldri dratt tur-retur samme dag kun for å handle. Jeg synes både butikker og lange bilturer er utrooooolig kjedelig! ;-)

Så har jeg en fridag vil jeg mye heller late meg/kose meg mesteparten av dagen, og så heller ta en kjapp handletur på nærmeste matbutikk! ;-)

Skrevet

Jeg var i Strømstad en gang som barn, med familien til ei venninne.

Så var jeg der en gang på gjennomreise med egne barn. Ingen av disse turene var Harryturer. Vi var heller ikke ved bodene på grensa, bare i bysentrumet.

Når en jobber, må en jo dra i helger og ferier og det er jo bare pes og mas.

Så ble jeg syk og trygdet etterhvert. Så NÅ drar jeg av og til på rene harryturer for å få sosialt samvær og spare penger. Må drøye trygden. To fluer i en smekk.

For ville jeg heller betalt for å slippe turen!

Ja, er jo forskjell på å bruke en altfor kort helg og det å ha flere dager å "ta av"! ;-)

Skrevet

*S* Takk for tilbudet! Hadde sikkert vært morsomt å tilbringe noen timer med deg!! :-)

Jeg har faktisk vært i Nordby, men det har vært et stopp på veien hjem fra Gøteborg. Jeg har aldri dratt tur-retur samme dag kun for å handle. Jeg synes både butikker og lange bilturer er utrooooolig kjedelig! ;-)

Så har jeg en fridag vil jeg mye heller late meg/kose meg mesteparten av dagen, og så heller ta en kjapp handletur på nærmeste matbutikk! ;-)

...og om du bor oppe ved Dombås el. så ville det ikke vært så praktisk heller....:)

Skrevet

...og om du bor oppe ved Dombås el. så ville det ikke vært så praktisk heller....:)

*S* Bor nærmere Moss enn Dombås! ;-)

Gjest Tidene forandrer seg
Skrevet

Trodde Nordby regnes som Strømstad jeg! Vi sier vi drar til Strømstad når vi er på Nordby og ved bodene ved grensa vi iallefall. I bysentrumet stopper vi aldri.

Gjest Gleder meg jeg.
Skrevet

Jeg har aldri dratt til Sverige for å handle,

men jeg synes Strømstad og Grebbestad er koselige steder, og har nettopp kjøpt meg et gammelt sommerhus i nærheten.

Har planer om å ta med båten også.

Gjest Lengter plutselig etter sommer
Skrevet

men jeg synes Strømstad og Grebbestad er koselige steder, og har nettopp kjøpt meg et gammelt sommerhus i nærheten.

Grebbestad ja! Der har jeg vært med båt også. Nydelig sted så vidt jeg husker. Var mye fint nedover kysten fra Strømstad forresten. Så heldig du er som får hytte, og kanskje med båt, der da!

Skrevet

Hørtes kjempekoselig ut!

Jeg drømmer om å feriere på Koster en gang. Innbiller meg at det må være ganske fint der.

Gjest Gleder meg jeg.
Skrevet

Hørtes kjempekoselig ut!

Jeg drømmer om å feriere på Koster en gang. Innbiller meg at det må være ganske fint der.

Ja, jeg har vært der en gang.

Det er fint der.

Skrevet

Ja hvis det plager deg så må du til behandling, dvs. rett til Strømstad. Hvis du synes det er greit vet jeg ikke hvorfor du skal behandles.

Skrevet

Ja hvis det plager deg så må du til behandling, dvs. rett til Strømstad. Hvis du synes det er greit vet jeg ikke hvorfor du skal behandles.

Tja, jeg kan jo ha svært så dårlig selvinnsikt slik at jeg ikke skjønner at dette er noe som man bør behandles for? *S*

Skrevet

Tja, jeg kan jo ha svært så dårlig selvinnsikt slik at jeg ikke skjønner at dette er noe som man bør behandles for? *S*

Nja alkoholikere f.eks. må ville behandlingen. Så hvis du ikke forstår det selv så nytter det ikke med behandling

:( ):

Skrevet

Nja alkoholikere f.eks. må ville behandlingen. Så hvis du ikke forstår det selv så nytter det ikke med behandling

:( ):

Men tuberkuløse behøver ikke å forstå noe som helst, så det kommer an på hva man helst bør sammenligne med! ;-)

Eventuelt kunne det hende at noen som leste innlegget mitt på DOL slo alarm slik at noen kunne komme med en skjorte med alt for lange ermer og knytingen bak! ;-)

Skrevet

Men tuberkuløse behøver ikke å forstå noe som helst, så det kommer an på hva man helst bør sammenligne med! ;-)

Eventuelt kunne det hende at noen som leste innlegget mitt på DOL slo alarm slik at noen kunne komme med en skjorte med alt for lange ermer og knytingen bak! ;-)

Det ville ikke jeg foreslå i hvert fall, unntatt hvis dette begynner å plage deg slik at du går og sparker rundt deg og kaster store steiner og slikt.

Skrevet

Det ville ikke jeg foreslå i hvert fall, unntatt hvis dette begynner å plage deg slik at du går og sparker rundt deg og kaster store steiner og slikt.

Godt å høre! ;-)

Jeg sitter helt pent på stolen min og oppfører meg pent, jeg! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...