Gjest bebba Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Godt å høre! ;-) Jeg sitter helt pent på stolen min og oppfører meg pent, jeg! *S* De som sitter stille og oppfører seg pent trekker seg ikke lærerens oppmerksomhet. De kommer sist til behandling:) 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 De som sitter stille og oppfører seg pent trekker seg ikke lærerens oppmerksomhet. De kommer sist til behandling:) Uff, ja, du sier noe!! *morsan raljerer rundt på full guffe* 0 Siter
muriel Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Neida, neida, neida. Vet knapt hvor kjerringa ligger, jeg ) 0 Siter
fresja Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har aldri vært i Strømstad og kjenner ikke noen som har vært der, men jeg bor på Vestlandet. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Uff, ja, du sier noe!! *morsan raljerer rundt på full guffe* Da løper læreren og rister morsan og sier * du må prøve å ta deg sammen, jeg vet at du kan det* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.