Gå til innhold

cm rundt låret for å regnes for slank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange cm kan man være rundt låret for at låret blir regnet som slank? Og rundt leggen?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• Gemini

4

• morsan

3

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

aner ikke - men jeg var slank da jeg var 52 cm.... nå er jeg nok 72 eller noe sånt.

mil1365380270
Skrevet

Kommer selvfølgelig an på kroppsbygning, om du har muskler o.s.v.

Legg fra deg målebåndet og gå og ta deg en brødskive. Du tenker bedre når du ikke er sulten.

Skrevet

Jeg vet ikke hva du regner som slank, jeg er ganske slank og mine lår er 48cm.

Dine lår er sikkert fine, ikke tenk så mye på antall cm :)

Skrevet

Jeg syntes selv jeg er passe og er 55 rundt låret der det er tykkest.

Skrevet

Går vel ikke an å si noe generelt om det? Kommer jo an på den totale kroppslengden også.

En på 1,80 kan ha fler cm runt låret og likevel se tynnere ut enn en på 1,50.

Skrevet

Går vel ikke an å si noe generelt om det? Kommer jo an på den totale kroppslengden også.

En på 1,80 kan ha fler cm runt låret og likevel se tynnere ut enn en på 1,50.

160 cm høy.

Skrevet

Herlighet, tror du virkelig det går an å generalisere sånn?

Kjønn, alder, høyde, beinbygning, kroppsfasong...det er en del faktorer å ta i betraktning her.

Skrevet

mellom 50 og 55 et sted vil jeg anta. Men da er du skikkelig slank altså!

Skrevet

Kan vi ikke heller måle overarmen? Jeg er 32 cm rundt muskelen og jeg er regnet for å være slank :o)

Skrevet

Kan vi ikke heller måle overarmen? Jeg er 32 cm rundt muskelen og jeg er regnet for å være slank :o)

Jeg synes vi skal måle lengden på nesa, jeg!

En gang da jeg var barn hadde vi "lang-nese-konkurranse" i familien, og bestefaren min slo bikkja med en halv centimeter! ;-)

Selv slekter jeg på ingen av dem.

Skrevet

Kommer selvfølgelig an på kroppsbygning, om du har muskler o.s.v.

Legg fra deg målebåndet og gå og ta deg en brødskive. Du tenker bedre når du ikke er sulten.

Hi, hi. :)

Skrevet

Jeg synes vi skal måle lengden på nesa, jeg!

En gang da jeg var barn hadde vi "lang-nese-konkurranse" i familien, og bestefaren min slo bikkja med en halv centimeter! ;-)

Selv slekter jeg på ingen av dem.

Bare vi ikke skal måle bredden så.

Eller størrelsen på øra?

HJELP!!!!

Gjest bedre og bedre dag for dag
Skrevet

Men, jeg er 33 cm, er tykk og tykkest på overkroppen. Armene mine er så tykke at jeg ikke kan gå i remeløse topper.

Gjest ibumetin
Skrevet

Hvis du er 12 cm rundt overarmen, så er du tynn nok.

Skrevet

Men, jeg er 33 cm, er tykk og tykkest på overkroppen. Armene mine er så tykke at jeg ikke kan gå i remeløse topper.

Det er bare muskler ;o) Så nå vil jeg ikke høre et ord mer om at jeg er for tynn. LOL.

Men du har kanskje ikke lest alle diskusjonene her inne om at jeg er altfor tynn pga kg og høyde.

Vi er forskjellige alle sammen og vekt, beinbygning og muskler har alt å si. Jeg er utrolig lei av disse diskusjonene her inne.

Skrevet

Det var et merkelig spørsmål. Det kommer jo an på forholdet til resten av kroppen.

Gjest bedre og bedre dag for dag
Skrevet

Det er bare muskler ;o) Så nå vil jeg ikke høre et ord mer om at jeg er for tynn. LOL.

Men du har kanskje ikke lest alle diskusjonene her inne om at jeg er altfor tynn pga kg og høyde.

Vi er forskjellige alle sammen og vekt, beinbygning og muskler har alt å si. Jeg er utrolig lei av disse diskusjonene her inne.

Joda, jeg har fått med meg at du har lav vekt i fht høyde, det var derfor jeg ble forundret. Men du bruker vel armene dine litt mer enn det jeg gjør. :)

Diskusjonene er kjedelige, ja. I I særdeleshet de om hva som er lettest/vanskeligst av å legge på seg eller ta av. Jeg håper flere etterhvert kan godta andres erfaringer om at begge deler er vanskelig.

Skrevet

Du kan jo styre unna alle diskusjoner med ord som slank, tynn, vekt osv. da :-)

Skrevet

Joda, jeg har fått med meg at du har lav vekt i fht høyde, det var derfor jeg ble forundret. Men du bruker vel armene dine litt mer enn det jeg gjør. :)

Diskusjonene er kjedelige, ja. I I særdeleshet de om hva som er lettest/vanskeligst av å legge på seg eller ta av. Jeg håper flere etterhvert kan godta andres erfaringer om at begge deler er vanskelig.

Jeg blir helt matt over hvor fokusert folk er over vekta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...