Gå til innhold

cm rundt låret for å regnes for slank?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Det er bare muskler ;o) Så nå vil jeg ikke høre et ord mer om at jeg er for tynn. LOL.

Men du har kanskje ikke lest alle diskusjonene her inne om at jeg er altfor tynn pga kg og høyde.

Vi er forskjellige alle sammen og vekt, beinbygning og muskler har alt å si. Jeg er utrolig lei av disse diskusjonene her inne.

Har ikke fått med meg disse diskusjonene, og ikke spør meg om hvorfor - men jeg har alltid sett for meg deg som litt lubben, nesten på grensen til overvektig.

Uten selvfølgelig å ha noe som helst grunnlag for det :)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• Gemini

4

• morsan

3

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har ikke fått med meg disse diskusjonene, og ikke spør meg om hvorfor - men jeg har alltid sett for meg deg som litt lubben, nesten på grensen til overvektig.

Dorthe??!? Lubben?

Har alltid sett henne for meg som en super-stilig slank dame :-)

Gjest Persille
Skrevet

Dorthe??!? Lubben?

Har alltid sett henne for meg som en super-stilig slank dame :-)

*ler*

Som sagt har jeg ikke noe grunnlag for det, og jeg gjør jo det jeg også nå :)

Skrevet

Ha ha ha.

Jeg er 171 og veier nå 55 kg og har faktisk veid 45 uten å ha anoreksi eller annen spiseforstyrrelse.

Og jeg har diskutert masse her inne ang det å være så slank og at det ikke er unormalt og at det faktisk er mange som som sliter med å legge på seg.

Skrevet

Ha ha ha.

Jeg er 171 og veier nå 55 kg og har faktisk veid 45 uten å ha anoreksi eller annen spiseforstyrrelse.

Og jeg har diskutert masse her inne ang det å være så slank og at det ikke er unormalt og at det faktisk er mange som som sliter med å legge på seg.

Da hadde jeg altså en grunn til å "tro" noe om utseendet ditt,- men det var jeg ikke klar over ;-)

Skrevet

Ha ha ha.

Men det var ei stund du ikke fikk på deg buksa, om jeg ikke husker feil? Nå før jul?

Skrevet

Men det var ei stund du ikke fikk på deg buksa, om jeg ikke husker feil? Nå før jul?

Ja, men de 10 kg forsvant veldig fort da jeg skjønte at det ble for tungt. Jeg skal aldri veie over 58 kg noen gang, det er helt sikkert.

Gjest Persille
Skrevet

Ha ha ha.

Vi er omtrent like da, jeg er 170 og veier 58 :)

Spør meg ikke om hvorfor jeg har trodd det, har ingen logisk forklaring!

Skrevet

Kanskje du kjenner noen tykke Dorther i RL?

Skrevet

Det er lenge siden det har vært slanke/fete og røykediskusjoner her nå så det er glemt.

Forresten så synes jeg du veier akkurat passe :o)

Gjest Persille
Skrevet

Kanskje du kjenner noen tykke Dorther i RL?

Nei... Ingen...

Mormor pleide å kalle søsteren min Dorthe, og hun er tynn som en strek, nesten så det er sykelig faktisk.

Gjest Persille
Skrevet

Det er lenge siden det har vært slanke/fete og røykediskusjoner her nå så det er glemt.

Forresten så synes jeg du veier akkurat passe :o)

Takk det samme :)

Jeg har bestemt meg for å gå ned to kilo, skal ha bort den lille ekstra rumpa - men det er også alt!

Veide mer før jeg fikk barn, men det forsvant fort gitt! Sammen med puppene :(

Man kan visst ikke få i pose og sekk :)

Skrevet

Takk det samme :)

Jeg har bestemt meg for å gå ned to kilo, skal ha bort den lille ekstra rumpa - men det er også alt!

Veide mer før jeg fikk barn, men det forsvant fort gitt! Sammen med puppene :(

Man kan visst ikke få i pose og sekk :)

Jeg kjøpte pupper da jeg veide 45 kg. Da var jeg bare en strek.

Ellers så har jeg veid mellom 50-57 fra jeg var 14 bortsett da jeg var gravid.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg kjøpte pupper da jeg veide 45 kg. Da var jeg bare en strek.

Ellers så har jeg veid mellom 50-57 fra jeg var 14 bortsett da jeg var gravid.

Jeg har også lurt på det... Men siden jeg bare er 25, og ikke er helt sikker på at jeg er ferdig med å få barn, så tenkte jeg jeg skulle vente litt...

Dyrt?

Jeg ble lagt inn på Ullevål da jeg var gravid, hadde hyperemesis, da veide jeg 48. Må innrømme at det ikke så så bra ut akkurat! Og så gjorde det forferdelig vondt å sitte...

Skrevet

Jeg har også lurt på det... Men siden jeg bare er 25, og ikke er helt sikker på at jeg er ferdig med å få barn, så tenkte jeg jeg skulle vente litt...

Dyrt?

Jeg ble lagt inn på Ullevål da jeg var gravid, hadde hyperemesis, da veide jeg 48. Må innrømme at det ikke så så bra ut akkurat! Og så gjorde det forferdelig vondt å sitte...

Vent til du er ferdig med unger i tilfelle det blir problemer med ammingen. Ikke vet jeg hvordan det vil se ut etterpå heller.

Det kostet 25 000 og det var verdt hver krone synes jeg

Gjest Persille
Skrevet

Vent til du er ferdig med unger i tilfelle det blir problemer med ammingen. Ikke vet jeg hvordan det vil se ut etterpå heller.

Det kostet 25 000 og det var verdt hver krone synes jeg

Ja, det var det jeg også tenkte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...