Gå til innhold

GAD: er det noen som har blitt frisk uten medikamenter?


inkink

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble frisk med medikamenter og det kan jeg betrakte som et under. Angrer ikke en dag på at jeg har fulgt legens råd og ikke gitt opp.

Hei og takk for svar!

Hva slags medikamenter hjalp deg?

Og hvordan artet GAD seg for deg?

og hvor lenge brukte du medisiner?

Håper på svar!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar!

Hva slags medikamenter hjalp deg?

Og hvordan artet GAD seg for deg?

og hvor lenge brukte du medisiner?

Håper på svar!

Mvh

Hukommelsen er ikke helt på topp, så jeg husker ikke navnene på medisinene. Jeg er i hvert fall frisk i dag, men jeg går fremdeles på antidepressiva pga. depresjonen jeg fikk. Jeg hadde vel alle mulig fysiske og psykiske symptomer en periode, og trodde at jeg var gal eller hypokonder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hukommelsen er ikke helt på topp, så jeg husker ikke navnene på medisinene. Jeg er i hvert fall frisk i dag, men jeg går fremdeles på antidepressiva pga. depresjonen jeg fikk. Jeg hadde vel alle mulig fysiske og psykiske symptomer en periode, og trodde at jeg var gal eller hypokonder.

Skulle ønske du kunne huske hva du gikk på?

Var det ssri? eller er det lenger siden?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske du kunne huske hva du gikk på?

Var det ssri? eller er det lenger siden?

mvh

Jeg går på cipramil, og derfor lever jeg et normalt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går på cipramil, og derfor lever jeg et normalt liv.

Ok--- takk for svar. Godt det er noe som hjalp deg.

Jeg er så redd for ssri på grunn av dårlige erfaringer seponeringsmessig at jeg tør sannsynligvis ikke.

Får heller mure meg inne.

Tør rett og slett ikke

gjennom det en gang til.

Slik som det er nå er jeg mer "invalidisert" fysisk enn psykisk, og det er tross at bedre enn å ha så vondt i sjelen av man tror man blir gal. En intens smerte som forfølger en både dag og natt,

Har prøvd det også. i forbindelse med et AD.(sinequan)

Men det gav seg da de var ute av kroppen heldigvis.

SSRI kan man jo nesten ikke slutte med. Virker som det bare skaper en ny depresjon.??? Tror ssri skaper et enormt behov for mere.

Takk igjen for at du svarte meg.

Jeg for håpe de finner opp noe nytt og bedre snart.

Vet at det er forskjell på typene ssri, men tenk om jeg valgte feil igjen....

Typisk katastrofetenkning!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok--- takk for svar. Godt det er noe som hjalp deg.

Jeg er så redd for ssri på grunn av dårlige erfaringer seponeringsmessig at jeg tør sannsynligvis ikke.

Får heller mure meg inne.

Tør rett og slett ikke

gjennom det en gang til.

Slik som det er nå er jeg mer "invalidisert" fysisk enn psykisk, og det er tross at bedre enn å ha så vondt i sjelen av man tror man blir gal. En intens smerte som forfølger en både dag og natt,

Har prøvd det også. i forbindelse med et AD.(sinequan)

Men det gav seg da de var ute av kroppen heldigvis.

SSRI kan man jo nesten ikke slutte med. Virker som det bare skaper en ny depresjon.??? Tror ssri skaper et enormt behov for mere.

Takk igjen for at du svarte meg.

Jeg for håpe de finner opp noe nytt og bedre snart.

Vet at det er forskjell på typene ssri, men tenk om jeg valgte feil igjen....

Typisk katastrofetenkning!

MVH

Jeg måtte bite tennene sammen og følge legens råd. Heldigvis stolte jeg på henne, og kom meg igjennom det. Det tar lang tid, og seponering skjer ikke før du vil eller trenger. Prøvde ikke du da å slutte for tidlig.

Jeg tar mine 20 mg. cipramil om dagen, og har ingen planer om å ta mindre eller mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...