Gjest nettnullet Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 ...finner jeg informasjon om andre? Har forsøkt å søke på google, askjeeves, kvasir og msnsearch. Vet ikke om det generelt er lite info på nettet om enkeltpersoner? Personen jeg søker etter (privatperson) burde nemlig være mer omtalt enn det jeg kommer opp med.. Så har noen tips om hvor man kan søke, og evt hvordan man skal skrive? Jeg skriver navn, bosted, og evt firma. Burde det holde? Er det forresten også mulig å finne ut andre personlige opplysninger, feks sivilstand (ekteskap) ol. på nettet/andre steder? takk for hjelpen! 0 Siter
Elis31 Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Du kan jo sjekke telefonkatalogen og se om det bor noen på samme telefonnummer. Eventuelt ringe og legge på, for å høre om det er en dame eller mann der. Mimre mimre.... Lenge siden jeg har sjekket opp noen gitt..... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 www.alltheweb.com www.nettsnok.no Hvordan søker du da? Har du prøvd feks etternavn +firma, eller etternavn +bosted? 0 Siter
maire Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Skriver du fornavn + etternavn med hermetegn rundt da? F.eks "arne hansen". Da får du opp treff der arne hansen er omtalt. Hvis det f.eks er en "arne hansen" som er superkjendis i golf og du blir lei av alle treff på ham, kan du skrive "arne hansen" -golf. Da får du i alle fall ikke opp treff med arne hansen i forbindelse med golf..Ble vel ikke mye hjelp i dette, men. Du kan jo også forsøke Dun&bradstreet, market select eller brønnøysundkatalogen på privatpersoner, men det koster penger og er i tillegg mest i forbindelse med privatpersoner og foretak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.