Gå til innhold

Michael Jackson

Gjest Hm, sier jeg bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det skal vel godt gjøres at de får ham dømt.

Han får nok fortsette noen år til, til påtalemyndigheten klarer å spa opp noen totalt uangripelige vitner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det skal vel godt gjøres at de får ham dømt.

Han får nok fortsette noen år til, til påtalemyndigheten klarer å spa opp noen totalt uangripelige vitner.

Hvordan vet du at han i det hele tatt gjør noe galt?

Skrevet

Hvordan vet du at han i det hele tatt gjør noe galt?

Min personlige mening er at MJ nesten er som et barn å regne selv, -jeg tror aldri han har opplevd et normalt liv, og derfor takler han heller ikke normale mellommenneskelige relasjoner. For han er det sikkert naturlig å leke med andre barn - ha overnattingsgjester etc.

Jeg syns det er verre med de som ble konene hans....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Min personlige mening er at MJ nesten er som et barn å regne selv, -jeg tror aldri han har opplevd et normalt liv, og derfor takler han heller ikke normale mellommenneskelige relasjoner. For han er det sikkert naturlig å leke med andre barn - ha overnattingsgjester etc.

Jeg syns det er verre med de som ble konene hans....

Enig. De som ble konene hans kan umulig være helt i vater.

Nei, da må jeg si moren til frøken Presley hadde mye bedre smak enn sin datter!

Skrevet

Enig. De som ble konene hans kan umulig være helt i vater.

Nei, da må jeg si moren til frøken Presley hadde mye bedre smak enn sin datter!

åja - Kongen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...