Gjest Hm, sier jeg bare Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267880 Alt jeg sier er hm.... Er nok ikke bare MJ som er koko... 0 Siter
muriel Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Nei, det skal vel godt gjøres at de får ham dømt. Han får nok fortsette noen år til, til påtalemyndigheten klarer å spa opp noen totalt uangripelige vitner. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Nei, det skal vel godt gjøres at de får ham dømt. Han får nok fortsette noen år til, til påtalemyndigheten klarer å spa opp noen totalt uangripelige vitner. Hvordan vet du at han i det hele tatt gjør noe galt? 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hvordan vet du at han i det hele tatt gjør noe galt? Min personlige mening er at MJ nesten er som et barn å regne selv, -jeg tror aldri han har opplevd et normalt liv, og derfor takler han heller ikke normale mellommenneskelige relasjoner. For han er det sikkert naturlig å leke med andre barn - ha overnattingsgjester etc. Jeg syns det er verre med de som ble konene hans.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Min personlige mening er at MJ nesten er som et barn å regne selv, -jeg tror aldri han har opplevd et normalt liv, og derfor takler han heller ikke normale mellommenneskelige relasjoner. For han er det sikkert naturlig å leke med andre barn - ha overnattingsgjester etc. Jeg syns det er verre med de som ble konene hans.... Enig. De som ble konene hans kan umulig være helt i vater. Nei, da må jeg si moren til frøken Presley hadde mye bedre smak enn sin datter! 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Enig. De som ble konene hans kan umulig være helt i vater. Nei, da må jeg si moren til frøken Presley hadde mye bedre smak enn sin datter! åja - Kongen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.