nick Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 En 10-11 år gammel jentunge med begynnende puppestell, toppløs og med stringbikini i full fart i poolen sammen med sin (?)pappa. Er jeg begynt å bli gammel som syntes dette var fullstendig upassende? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Da er i så fall jeg også begynt å bli gammel. Mens jentas far var tydeligvis ikke såååå voksen. Høres veldig upassende ut, synes jeg. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Nei, det ER upassende. Jenter under 14 skal ikke ha string, om det så er bikini eller truse. 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Gammel og prippen! OK, men er det også trendy når hun sitter på skuldrene hans men med skrittet mot ansiktet? Jeg holdt på å ramle av solstolen! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Nei, det ER upassende. Jenter under 14 skal ikke ha string, om det så er bikini eller truse. Det er lett å si. Jenta mi er nettopp fylt 14, og har gått i stringtruser i ihvertfall 2 år. Det går ikke an å stoppe dem. Alle gjør det visst (sier hun da). Men hun bader ikke i string da, og ikke toppløs heller. Da hadde nok både jeg og pappaen holdt henne fysisk igjen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 OK, men er det også trendy når hun sitter på skuldrene hans men med skrittet mot ansiktet? Jeg holdt på å ramle av solstolen! Han pappaen der høres ikke helt god ut. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 OK, men er det også trendy når hun sitter på skuldrene hans men med skrittet mot ansiktet? Jeg holdt på å ramle av solstolen! Jeg bare tuller, selvfølgelig er det ikke OK. Små jenter skal ikke være sexsymbol. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Det er lett å si. Jenta mi er nettopp fylt 14, og har gått i stringtruser i ihvertfall 2 år. Det går ikke an å stoppe dem. Alle gjør det visst (sier hun da). Men hun bader ikke i string da, og ikke toppløs heller. Da hadde nok både jeg og pappaen holdt henne fysisk igjen. For meg spiller det ingen rolle om de bruker string under klærne. Men at de går med rompa bar, det blir en helt annen greie. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 OK, men er det også trendy når hun sitter på skuldrene hans men med skrittet mot ansiktet? Jeg holdt på å ramle av solstolen! Å jøss. Er du sikker på at det var pappaen hennes? *urk* 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Det er lett å si. Jenta mi er nettopp fylt 14, og har gått i stringtruser i ihvertfall 2 år. Det går ikke an å stoppe dem. Alle gjør det visst (sier hun da). Men hun bader ikke i string da, og ikke toppløs heller. Da hadde nok både jeg og pappaen holdt henne fysisk igjen. Hva skjedde med hotpants? det var en fornuftig mellomstasjon da jeg var yngre 0 Siter
Niobe Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Det er lett å si. Jenta mi er nettopp fylt 14, og har gått i stringtruser i ihvertfall 2 år. Det går ikke an å stoppe dem. Alle gjør det visst (sier hun da). Men hun bader ikke i string da, og ikke toppløs heller. Da hadde nok både jeg og pappaen holdt henne fysisk igjen. Èn ting er stringTRUSE. Den er det tross alt (stort sett) ikke synlig. StringBIKINI derimot... 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Han pappaen der høres ikke helt god ut. Det var stort sett det jeg tenkte også, men hun virket fullstendig som en "vanlig" glad jentunge. Underlige greier! 0 Siter
Niobe Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 OK, men er det også trendy når hun sitter på skuldrene hans men med skrittet mot ansiktet? Jeg holdt på å ramle av solstolen! Urk... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 For meg spiller det ingen rolle om de bruker string under klærne. Men at de går med rompa bar, det blir en helt annen greie. Enig. 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Å jøss. Er du sikker på at det var pappaen hennes? *urk* Tja, hun klatret selv fra kanten og ned på skuldrene hans, så jeg går ut i fra det. Uten at det blir noe særlig bedre av den grunn. 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Jeg bare tuller, selvfølgelig er det ikke OK. Små jenter skal ikke være sexsymbol. Enig! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Èn ting er stringTRUSE. Den er det tross alt (stort sett) ikke synlig. StringBIKINI derimot... Jeg gikk med stringbikini en gang jeg var i syden, den gang jeg hadde spretthopprompe. Nå kan jeg ikke skjønne hvorfor. Det er jo grusomt, og ser svært lite delikat ut. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Det var stort sett det jeg tenkte også, men hun virket fullstendig som en "vanlig" glad jentunge. Underlige greier! Det kan hun jo være - og hun trenger jo ikke legge noe verken upassende eller seksuelt i hvordan hun ser ut, hun er jo fremdeles et barn - og ute av stand til å vurdere denslags. Men det er jo nettopp derfor voksne skal sette fornuftige grenser - og en pappa bør absolutt være i stand til å se hvor upassende dette er, og at ikke alle andre ser på hans pubertale datter som en jentunge når hun kler seg slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.