Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En 10-11 år gammel jentunge med begynnende puppestell, toppløs og med stringbikini i full fart i poolen sammen med sin (?)pappa.

Er jeg begynt å bli gammel som syntes dette var fullstendig upassende?

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

8

• nick

6

• maire

3

• Niobe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da er i så fall jeg også begynt å bli gammel. Mens jentas far var tydeligvis ikke såååå voksen.

Høres veldig upassende ut, synes jeg.

Gjest tjohooo
Skrevet

Nei, det ER upassende.

Jenter under 14 skal ikke ha string, om det så er bikini eller truse.

Skrevet

Gammel og prippen!

OK, men er det også trendy når hun sitter på skuldrene hans men med skrittet mot ansiktet?

Jeg holdt på å ramle av solstolen!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, det ER upassende.

Jenter under 14 skal ikke ha string, om det så er bikini eller truse.

Det er lett å si.

Jenta mi er nettopp fylt 14, og har gått i stringtruser i ihvertfall 2 år.

Det går ikke an å stoppe dem. Alle gjør det visst (sier hun da).

Men hun bader ikke i string da, og ikke toppløs heller.

Da hadde nok både jeg og pappaen holdt henne fysisk igjen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

OK, men er det også trendy når hun sitter på skuldrene hans men med skrittet mot ansiktet?

Han pappaen der høres ikke helt god ut.

Skrevet

Jeg bare tuller, selvfølgelig er det ikke OK. Små jenter skal ikke være sexsymbol.

Skrevet

Det er lett å si.

For meg spiller det ingen rolle om de bruker string under klærne. Men at de går med rompa bar, det blir en helt annen greie.

Skrevet

Å jøss. Er du sikker på at det var pappaen hennes?

*urk*

Gjest tjohooo
Skrevet

Det er lett å si.

Hva skjedde med hotpants? det var en fornuftig mellomstasjon da jeg var yngre :)

Skrevet

Det er lett å si.

Èn ting er stringTRUSE. Den er det tross alt (stort sett) ikke synlig. StringBIKINI derimot...

Skrevet

Han pappaen der høres ikke helt god ut.

Det var stort sett det jeg tenkte også, men hun virket fullstendig som en "vanlig" glad jentunge.

Underlige greier!

Skrevet

Urk...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

For meg spiller det ingen rolle om de bruker string under klærne. Men at de går med rompa bar, det blir en helt annen greie.

Enig.

Skrevet

Å jøss. Er du sikker på at det var pappaen hennes?

*urk*

Tja, hun klatret selv fra kanten og ned på skuldrene hans, så jeg går ut i fra det. Uten at det blir noe særlig bedre av den grunn.

Skrevet

Jeg bare tuller, selvfølgelig er det ikke OK. Små jenter skal ikke være sexsymbol.

Enig!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Èn ting er stringTRUSE. Den er det tross alt (stort sett) ikke synlig. StringBIKINI derimot...

Jeg gikk med stringbikini en gang jeg var i syden, den gang jeg hadde spretthopprompe.

Nå kan jeg ikke skjønne hvorfor. Det er jo grusomt, og ser svært lite delikat ut.

Skrevet

Det var stort sett det jeg tenkte også, men hun virket fullstendig som en "vanlig" glad jentunge.

Underlige greier!

Det kan hun jo være - og hun trenger jo ikke legge noe verken upassende eller seksuelt i hvordan hun ser ut, hun er jo fremdeles et barn - og ute av stand til å vurdere denslags.

Men det er jo nettopp derfor voksne skal sette fornuftige grenser - og en pappa bør absolutt være i stand til å se hvor upassende dette er, og at ikke alle andre ser på hans pubertale datter som en jentunge når hun kler seg slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...