Gjest Calóni Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Er det bare meg som synes den nye (?) Thorn-reklamen er direkte vemmelig og kvalmende? Den der med hun jenta som kjeder seg, og pusler puslespill, og drar seg i leppa og lager ekle lyder? *grøsse* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 urk..Hun tygger vel en bit også. Jeg synes ikke den reklamen er noe særlig. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Åh, den er så forbanna ekkel og udelikat! *grøsser* 0 Siter
collins Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 De har oppnådd det de vil, nemlig at reklamen vekker oppsikt, og at noen f eks skriver innlegg om den på en internettside og nevner Thorns navn i overskriften. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ja, den er ekkel. Liker den ikke, jeg heller. 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 *grøss* ja! De lydene er skikkelig ekle!! 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 De har oppnådd det de vil, nemlig at reklamen vekker oppsikt, og at noen f eks skriver innlegg om den på en internettside og nevner Thorns navn i overskriften. Jeg hadde faktisk ikke fått med meg at de var reklame for Thorn, før jeg så overskriften her, men jeg iler alltid etter mute-knappen på fjernkontrollen hver gang jeg hører de leppelydene. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 De har oppnådd det de vil, nemlig at reklamen vekker oppsikt, og at noen f eks skriver innlegg om den på en internettside og nevner Thorns navn i overskriften. Hm. Godt poeng. Men frustrasjonen lenge leve! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.