Gå til innhold

Lenge siden Tor Milde har fått seg no'

Anbefalte innlegg

Gjest hengeleppa
Skrevet

Hva er det med ham i dag da, de er da ikke SÅ elendige?

Skrevet

Oiiii, dette var nesten synkront innlagt.

Tror han mangler noe fundamentalt viktig jeg.

;-)

Skrevet

Enig, i dag er han ekkel. Bunnråtten. Syntes det så ut som Tone Lise mente det gikk litt over streken også, det var noe i blikket hennes..

Skrevet

De som har sunget så langt har ikke vært spesielt gode, men så ille som Tor Milde vil ha det til er de vel ikke...

Skrevet

Jeg er helt enig med han jeg, det var stort sett elendig av alle sammen utenom nr 1 og nr 8, de klarte seg.

Gjest slutte.no
Skrevet

Tror ikke han får noe heller......

Han har vel ikke hatt seg noe siden det ble slutt med den 17-åringen han var sammen med.

Skrevet

Av og til er han litt i strengeste laget. Det er så. Men samtidig, og nettopp derfor, er det tydelig at rosende ord fra ham henger ekstra høyt.

Det gir en ekstra bonus hvis han er positiv.

Legg også merke til at han er den eneste som aldri bemerker noe om utseendet. Ole, derimot, har mye fokus på dette.

Det synes sikkert folk er greit. Hadde Milde sagt det samme, ville halve nasjonen ha hylt GAMMEL GRIS.

Gjest hengeleppa
Skrevet

Usaklig!

Ikke i det hele tatt. Det er et vanlig norsk uttrykk å bruke om sure folk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klart han er pissed. Disse småbertene avviser sikkert han seksuelle antydninger etter sending.

For det er vel han som gjerne feier over 17-åringer?

Skrevet

Jo i dag var det elendige greier. Bortsett fra de to som gikk videre, og hun ene som skar ut en gang og han med den grønne genseren. Men han hadde en utstråling på linje med en sekk poteter, så det holder ikke for folk flest.

Resten var rett og slett et dårlig.

Tor Milde er vel et kapittel for seg selv. Jeg tror han går inn for å være så nedrakkende som mulig. Tror selv han er kul, men lykkes ikke helt etter min smak. Han kunne spart seg for noe av det han sier. Det holder å si at "dette er for dårlig" f.eks.

Skrevet

Som en eller annen luring påpekte sist vi diskuterte denne fyren, han er en del av settingen. Dytter og drar, skaper dramatikk, tåreflom à la amerikansk såpe, litt skin, mascara og hvite tenner i en herlig røre. Fyren formelig snuser etter småmus.

Skal banne på at dusten sitter med en ståpikk under bordet på høyde med Monolitten.

Skrevet

Som en eller annen luring påpekte sist vi diskuterte denne fyren, han er en del av settingen. Dytter og drar, skaper dramatikk, tåreflom à la amerikansk såpe, litt skin, mascara og hvite tenner i en herlig røre. Fyren formelig snuser etter småmus.

Skal banne på at dusten sitter med en ståpikk under bordet på høyde med Monolitten.

Men programlederne da, jeg blir så irritert over det evige maset om at det må stemmes.

Det gjør at jeg ikke får lyst til å bruke penger på det.

Det får da være måte på til mas også.

Skrevet

Hvorfor i all verden kommer du med slike utfall? Finnes det et eneste eksempel på at Milde har bedømt noe annet enn sang - og sceneprestasjonene?

Dessuten var jeg såre enig med ham i det programmet der han sa til Kent fra Namsos at han ikke er noe flink til å synge i det hele tatt. At en av de andre dommerne kunne prestere å si at han er en ferdig popstjerne er helt ufattelig. Etter min mening hadde han ikke mye annet enn utseendet å stille opp med.

Milde har teft. At han av og til gjør at jeg må gjemme meg bak sofaputa fordi han tar for hardt i, er så.

Men han er seriøs, og han bedømmer dem ut fra faglige kriterier, uten å trekke inn hvor "kule" de ser ut.

Og selvsagt er han en del av settingen. Han har rollen som den strenge. Den de frykter, men du verden som de skinner hvis de får skryt av strenge-Tor. Klart det henger høyt.

Skrevet

Men programlederne da, jeg blir så irritert over det evige maset om at det må stemmes.

Jeg for min del orker ikke å se på. Jeg hørte ei som sang alldeles nydelig, men gikk ikke inn for å se på. Jeg fikser bare ikke disse strumagluggene på han derre Milde.

Men jeg skulle gjerne likt å gjøre det.

Skrevet

Jeg synes også de er i overkant masete og fjollete. Og ganske umorsomme.

Men det kommer til å bli en bra finalegruppe i år. Jevnere og bedre enn i fjor.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvorfor i all verden kommer du med slike utfall? Finnes det et eneste eksempel på at Milde har bedømt noe annet enn sang - og sceneprestasjonene?

Dessuten var jeg såre enig med ham i det programmet der han sa til Kent fra Namsos at han ikke er noe flink til å synge i det hele tatt. At en av de andre dommerne kunne prestere å si at han er en ferdig popstjerne er helt ufattelig. Etter min mening hadde han ikke mye annet enn utseendet å stille opp med.

Milde har teft. At han av og til gjør at jeg må gjemme meg bak sofaputa fordi han tar for hardt i, er så.

Men han er seriøs, og han bedømmer dem ut fra faglige kriterier, uten å trekke inn hvor "kule" de ser ut.

Og selvsagt er han en del av settingen. Han har rollen som den strenge. Den de frykter, men du verden som de skinner hvis de får skryt av strenge-Tor. Klart det henger høyt.

Han er ikke mye seriøs han karen der.

Han sier jo omtrent ingenting.

Dette var dårlig, dette var dårlig, dette var dårlig.Hakk i plata, hakk i plata.

Han er en lavpanna fyr, som prøver å kjekke seg.

Skrevet

«-Men han er seriøs, og han bedømmer dem ut fra faglige kriterier, uten å trekke inn hvor "kule" de ser ut.-»

Hvilke «faglige kriterier» er det? At han er musikkjournalist? Fyren kan fan ikke en note, kan knapt spille på slurva og har ikke fem minutter musikkutdannelse? Til overmål sitter han der og er utidig, direkte bedriten mot folk som gjør så godt de kan?

Nei, kom ikke her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...