Gå til innhold

Dommer panelet på Idol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns så synd på de stakkars tøffe ungdommene som opptrer på Idol, når dommerene får lov å uttale seg akkurat som det måtte passe dem etterpå.

Ikke så rent sjelden "vrir" jeg meg i stolen, får vondt i magen, når jeg hører hva dommerene får seg til å si.

Er det flere som føler det samme?

Jeg syns det er mange flinke jeg. Tøfft av de unge å gå videre etter så tøff kritikk, som mange av de må stå å motta på direkten.

- bare tanker-

Gjest de vet hva de går til
Skrevet

Skjønner ikke hva du mener jeg?

Syntes bare det var litt bla bla bla. De visste så godt hva dommerne kunne finne på å si før de meldte seg på.

Gjest Dutta10
Skrevet

bla bla bla.

Du har vel også gått på skole engang, frivillig. Fordi har vel ikke læreren lov til å behandle deg som den dusten jeg tror du må være???

Har du drukket i kveld? Syns du snakker så utydlig!

Gjest de vet hva de går til
Skrevet

Du har vel også gått på skole engang, frivillig. Fordi har vel ikke læreren lov til å behandle deg som den dusten jeg tror du må være???

Har du drukket i kveld? Syns du snakker så utydlig!

Så jeg er dust bare fordi jeg mener at de visste på forhånd hva de gikk til? Det var jo en logisk slutning..

Skole er ikke frivillig i Norge hvis du ikke vet det. Det er faktisk obligatorisk. Idol er ytterst frivillig -og de vet hva de går til! Idol går nemlig for 3. gang!!

Gjest Dutta10
Skrevet

Så jeg er dust bare fordi jeg mener at de visste på forhånd hva de gikk til? Det var jo en logisk slutning..

Skole er ikke frivillig i Norge hvis du ikke vet det. Det er faktisk obligatorisk. Idol er ytterst frivillig -og de vet hva de går til! Idol går nemlig for 3. gang!!

Høgskole og universitet er vel frivillig, om du ikke visste det! Og det finnes "drittsekker" der også, ikke bare i grunnskolen;-)

Ok, respektrer deg.

Godt å "krangle" litt.

*s*

Gjest mange naive deltagere
Skrevet

Jeg syns heller ikke synd på dem, for noen av de synger rett og slett grusomt og da bør de få høre det. Hvis plateselskap har audition er det garantert ikke noe snillere. Syns derimot synd på de som var med i første runden av idol og ikke kunne vite at tilbakemeldingen var så rett fram. En annen sak er hvordan dommerne kan sende dem som synger verst til semifinalen? Hvis nivået er så utrolig høyt iår MÅ det ha vært noen som har vært bedre.

Gjest Dutta10
Skrevet

Jeg syns heller ikke synd på dem, for noen av de synger rett og slett grusomt og da bør de få høre det. Hvis plateselskap har audition er det garantert ikke noe snillere. Syns derimot synd på de som var med i første runden av idol og ikke kunne vite at tilbakemeldingen var så rett fram. En annen sak er hvordan dommerne kan sende dem som synger verst til semifinalen? Hvis nivået er så utrolig høyt iår MÅ det ha vært noen som har vært bedre.

Mulig du har rett.

Egentlig ser jeg at jeg er enig med deg, nå som du tok deg sammen.

Det er mange bra i år. Og jeg gleder meg til å se hvordan det går med dem.

Tror ikke det har vært noen bedre siden Kurt "rocka".

Skrevet

Det er jo latterlig av deg å reagere på.

Akkurat som om det ikke har vært slik i alle år & i alle land? Åjo.

Gjest Dutta10
Skrevet

Det er jo latterlig av deg å reagere på.

Akkurat som om det ikke har vært slik i alle år & i alle land? Åjo.

Jeg har vel rett til å reagere som jeg vil. Du reagerer tydligvis, du også!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg mener at hvis det ikke er mange nok bra folk til å stille i nok programmer med ti finalister, så får de kutte noen programmer. Men da tjener de jo ikke fullt så mye penger da...

Det er jo dommerne som har valgt de som synger dårlig også. Dommerne har ment at de er bra nok til finalene. Faktisk!

Skrevet

Mulig du har rett.

Egentlig ser jeg at jeg er enig med deg, nå som du tok deg sammen.

Det er mange bra i år. Og jeg gleder meg til å se hvordan det går med dem.

Tror ikke det har vært noen bedre siden Kurt "rocka".

Nå som jeg tok meg sammen?? Jeg er ikke "de vet hva de går til" hvis du trodde det..

Gjest Dutta10
Skrevet

Nå som jeg tok meg sammen?? Jeg er ikke "de vet hva de går til" hvis du trodde det..

Ja jeg trodde det en stund, helt til jeg oppdaga at det var feil.

Sorry!;-)

Skrevet

Thihi - på førstesida i Dagbladet står det om den jævlige dommeren Minde i dag.

Noen som er enig iallfall.

Blabla, grinebitere!

Skrevet

"En annen sak er hvordan dommerne kan sende dem som synger verst til semifinalen? "

Har litt inntrykk av at når de var i tvil om hvem som skulle sendes videre, så valgte de dem med litt kult utseende/image fremfor noen som var u-kule men med bedre stemme.....

Og argumentet er vel at de ikke er på jakt etter den beste vokalisten eller visesangeren eller musikalartisten, men en popstjerne....

Skrevet

Ja, jeg har sett Idol én gang. Var vel høsten 2002? Syntes det var så forferdelig å se på. Aldri mer. Har ikke sansen for slikt overhodet.

Skrevet

Ja jeg trodde det en stund, helt til jeg oppdaga at det var feil.

Sorry!;-)

Greit det, skjønte hvorfor du tok feil for vi mener vel egentlig noe av det samme! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...