Gå til innhold

trinordiol 28


Gjest Lalick

Anbefalte innlegg

Gjest Lalick

Hei. Jeg går på p-pillen Trinordiol 28 tabletter. Jeg har hørt at det er mulig å utsette mens med p-piller,men er veldig usikker på hvordan jeg gjør det med disse pillene. Dropper man sukkertablettene og fortsetter rett på siste pille på neste brett? Hvor lenge kan man utsette mens? Men når jeg da ikke trenger å utsette mens lenger, bare slutter jeg å ta pillene og har ett opphold på en ukes tid da eller skal jeg ta ut hele brettet fra siste til første pille?Og mens vil jo kanskje da neste gang ikke falle på samme dag som den jeg er vant til??

Mange spørsmål,men det er kjekt å spørre om alt på en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mette Moen, gynekolog

Svar:

Hvis du vil utsette mensen med Trinordiol, må du hoppe over de store hvite 'juksepiller' og fortsette med gule, de siste fra brettet før de hvite. Du kan utsette ubegrenset ved å låne fra flere brett. Når du slutter med pillene får du mensen etter et par dager. Neste brett begynner du på etter en uke. Hvis du vil forsette med samme syklusdag, bør du bruke 7, 14 eller 21 ekstra piller. Er det klart? Ellers spør igjen.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...