Gå til innhold

noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest luremus
Skrevet

I dag gikk jeg med på å prøve analsex for første gang.

Og selv om han var forsiktig, så gikk det bare ikke! Fyttihelvete for noen smerter! Har aldri hatt så vondt noen gang!

Kan noen fortelle meg 'teknikken' på dette? Det må jo være noe vi ikke vet her..?

Mange liker jo dette, men da kan det ikke være så vondt!

:(

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Mary Poppins

3

• flisa

2

• damedame

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest luremus
Skrevet

Æsj, dette skulle jo vært under sexualitet.

Samma det.

Bær det over med meg :)

Gjest Niks mer analsex
Skrevet

Vi har prøvd et par ganger, men det er dødsvondt. Samme hvor mye glidekrem bla bla bla. Det er bare direkte smertefullt.

Skrevet

Jeg ville vel ikke prøvd flere ganger da, ingen grunn til å vide ut den muskelen, liksom..

Men så har ikke jeg prøvd heller da, og har generelt sett lite peiling på penetrering av det hullet.

Skrevet

Æsj, dette skulle jo vært under sexualitet.

Samma det.

Bær det over med meg :)

Bærer det over.....

Det var godt for oss, men da var jeg også sinnsykt våt. Tror det er en viktig forutsetning for å lykkes.

-oi, sa jeg virkelig det!

(litt flau)

Gjest en annen gang
Skrevet

Jeg synes det er deilig. Glidekrem, total avslappning av muskelen og sakte, sakte i begynnelsen. Jeg syntes ikke det var det helt store de første par ganger.

Skrevet

Nå er det jo også sånn at for noen er det vondt å drite, for andre er det godt. ;)

Skrevet

Nå er det jo også sånn at for noen er det vondt å drite, for andre er det godt. ;)

*fnis*

Skrevet

Synes noen at det er godt å drite??? Ser vel mer på det som en.. nødvendighet...

Skrevet

dette burde du postet på seksualitet, holdt nesten på å ikke lese dette, selv om det er favoritt tema ;)

Men fra spøk til alvor, noen like analsex, andre ikke, sånn er det bare og hvis du synes det var såå vondt så stiller du nok i den kategorien som ikke liker det.

Men hvis du likevel er keen på å prøve igjen, her er noen tips:

maaaasse glidekrem.

ikke vær innstilt på at dette er vondt.. da ER det garantert vondt

ha tålmodighet.. få kjæresten til å begynne med en finger.. kanskje to.. og ikke glem klitoris.. den bør stimuleres samtidig, da blir du ekstra kåt.

Ikke engst deg for at ..eh det som ikke skal skje, skjer, da blir automatisk nervøs og kniper..

Og det mest viktigste er at dere bruker laaang tid og at han er veelig forsiktig og tålmodig.

Lykke til :)

Gjest TarmenLange
Skrevet

Krev at du til også får bruke en dildo i ræva på han, hvis han vil ha analsex.

Da bruker det å bli slutt på maset.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Krev at du til også får bruke en dildo i ræva på han, hvis han vil ha analsex.

Da bruker det å bli slutt på maset.

Det finnes faktisk damer som også liker analsex, det er tull å tro at det er en typisk mannegreie. Hemmeligheten er å slappe av og gi seg god tid, da er det riktig så deilig..

Gjest TarmenLange
Skrevet

Det finnes faktisk damer som også liker analsex, det er tull å tro at det er en typisk mannegreie. Hemmeligheten er å slappe av og gi seg god tid, da er det riktig så deilig..

Det er jo tydelig at hun har hatt en opplevelse som ikke frister til gjentagelse, så hvorfor skal hun gå videre da?

Et forslag om dildo-bruk i hans anal, vil for henne være riktig "taktikk" for å legge de smertefulle forsøkene bak seg.

Joda, jeg er klar over at det er et lite mindretall jenter som liker analsex.

Gjest min mening om den saken
Skrevet

Kan ikke forstå at det skal være godt for jenter. Det er ingen logikk i det.

Skrevet

Kan ikke forstå at det skal være godt for jenter. Det er ingen logikk i det.

G-punktet blir stimulert fra en annen vinkel. I åpningen er det også godt for de fleste å bli stimulert.

G-punktstimuleringen gjelder for kvinner så vel som for menn.

Så er vel hele opplevelsen av å bli tatt bakfra en del av det som pirrer dem også.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Det er jo tydelig at hun har hatt en opplevelse som ikke frister til gjentagelse, så hvorfor skal hun gå videre da?

Et forslag om dildo-bruk i hans anal, vil for henne være riktig "taktikk" for å legge de smertefulle forsøkene bak seg.

"Det er jo tydelig at hun har hatt en opplevelse som ikke frister til gjentagelse, så hvorfor skal hun gå videre da?"

Fordi det er som med vaginalt samleie, det er ikke særlig godt de første gangene. Tenner det henne, syns jeg ho skal prøve igjen. Hvis ikke det tenner henne, har det ingen hensikt å prøve i det hele tatt.

"Joda, jeg er klar over at det er et lite mindretall jenter som liker analsex."

Hvor har du dette fra? Hvordan *vet* du det er et mindretall?

Gjest Persille
Skrevet

Et mindretall?

De som ikke har prøvd kan ikke uttale seg om de liker det eller ikke, og av de som har prøvd (ordentlig ikke bare for å ha gjort det) er jeg ikke så sikker på at det er mindretallet som liker det....

Gjest Persille
Skrevet

Masse glidekrem/olje, ligg på magen med en pute under hoftene, slapp HELT av, og konsentrer deg om å slappe av og nyte.

Det er en forutsetning at du er kåt, har lyst til å prøve, og at du har hatt noe mindre inne først.

Start med en finger, en liten plugg eller noe sånt - og ta det derfra. Trenger ikke ta alt første gangen heller, det er bare å jobbe seg oppover.

Skrevet

Bruk glidemiddel, ikke pes på, men vær veldig forsiktig.. Du må slappe av. gjør du ikke det gjør det kjempevondt. den muskelen er sterk!

Selv har jeg prøvd det noen ganger, men ikke gjort det på par år.. ikke noe for meg. Kjennes ut som om man må på do..

Gjest TarmenLange
Skrevet

"Det er jo tydelig at hun har hatt en opplevelse som ikke frister til gjentagelse, så hvorfor skal hun gå videre da?"

Fordi det er som med vaginalt samleie, det er ikke særlig godt de første gangene. Tenner det henne, syns jeg ho skal prøve igjen. Hvis ikke det tenner henne, har det ingen hensikt å prøve i det hele tatt.

"Joda, jeg er klar over at det er et lite mindretall jenter som liker analsex."

Hvor har du dette fra? Hvordan *vet* du det er et mindretall?

Har lett på nettet etter en dansk undersøkelse blant seksuelt aktive kvinner som jeg så for noen mnd siden, men fant den dessverre ikke.

Men ut fra hukommelsen mener jeg at det var 22 % av kvinnene i undersøkelsen som hadde analsex titt og ofte, og at 61 % aldri hadde det, og heller ikke ønsket det. I de 17 gjenstående prosentene mener jeg at det var en fordeling mellom en andel som var nysgjerrige uten å ha prøvd, og en andel som hadde prøvd, men ønsket ikke gjøre det mer.

Den undersøkelsen viser altså at man kan skrape sammen rundt 25-30 % som liker, praktiserer, eller er nysgjerrig på analsex.

Er det feil å kalle det et mindretall?

"Hvis det tenner henne, skriver du"...uttalelsen om at hun "gikk med på det for første gang", skulle vel ikke tyde på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...