Gå til innhold

noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest TarmenLange
Skrevet

Et mindretall?

De som ikke har prøvd kan ikke uttale seg om de liker det eller ikke, og av de som har prøvd (ordentlig ikke bare for å ha gjort det) er jeg ikke så sikker på at det er mindretallet som liker det....

Har lett på nettet etter en dansk undersøkelse blant seksuelt aktive kvinner som jeg så for noen mnd siden, men fant den dessverre ikke.

Men ut fra hukommelsen mener jeg at det var 22 % av kvinnene i undersøkelsen som hadde analsex titt og ofte, og at 61 % aldri hadde det, og heller ikke ønsket det. I de 17 gjenstående prosentene mener jeg at det var en fordeling mellom en andel som var nysgjerrige uten å ha prøvd, og en andel som hadde prøvd, men ønsket ikke gjøre det mer.

Den undersøkelsen viser altså at man kan skrape sammen rundt 25-30 % som liker, praktiserer, eller er nysgjerrig på analsex.

Er det feil å kalle det et mindretall?

Mitt utsagn gikk på at det reelt sett var et mindretall som LIKTE det, og da kan du vel ikke blande inn potensielle som ikke har prøvd, og som byr dem i mot??

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Mary Poppins

3

• flisa

2

• damedame

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest min mening om den saken
Skrevet

G-punktet blir stimulert fra en annen vinkel. I åpningen er det også godt for de fleste å bli stimulert.

G-punktstimuleringen gjelder for kvinner så vel som for menn.

Så er vel hele opplevelsen av å bli tatt bakfra en del av det som pirrer dem også.

Da blir ikke mitt G-punkt stimulert. Analsex gjør meg ingenting, men det er kjæresten min som liker det.

Gjest Persille
Skrevet

Har lett på nettet etter en dansk undersøkelse blant seksuelt aktive kvinner som jeg så for noen mnd siden, men fant den dessverre ikke.

Men ut fra hukommelsen mener jeg at det var 22 % av kvinnene i undersøkelsen som hadde analsex titt og ofte, og at 61 % aldri hadde det, og heller ikke ønsket det. I de 17 gjenstående prosentene mener jeg at det var en fordeling mellom en andel som var nysgjerrige uten å ha prøvd, og en andel som hadde prøvd, men ønsket ikke gjøre det mer.

Den undersøkelsen viser altså at man kan skrape sammen rundt 25-30 % som liker, praktiserer, eller er nysgjerrig på analsex.

Er det feil å kalle det et mindretall?

"Hvis det tenner henne, skriver du"...uttalelsen om at hun "gikk med på det for første gang", skulle vel ikke tyde på det?

Tanken kan jo tenne noen uten at de faktisk tør å prøve det. På samme måte som all annen sex :)

Tanken på jentesex, offentlig sted, på stranden, under bordet på restaurant, med naboen, med han i butikken - det hele tatt.

Det er lov å tenne på å tenke på ting, men ikke tørre å gjennomføre det :)

Og jeg tror at hvis vi skal snakke om hvem som liker og ikke liker - så kan du ikke ta med de som har prøvd en gang men ikke fått til. Du må regne ut fra de som har prøvd minst en gang, helst flere, og gjennomførst minst en gang.

Det sier seg jo selv at det ikke er særlig godt første gangen, det er i prinsippet for trangt. Men øvelse gjør mester, og man må prøve seg litt frem.

Dessuten; det hender jo man gjør ting for partneren uten å like det spesielt godt selv. Suge for eksempel. Noen jenter liker det, andre gjør det ikke, men de aller fleste gjør det likevel for å glede ham.

Skrevet

Tanken kan jo tenne noen uten at de faktisk tør å prøve det. På samme måte som all annen sex :)

Tanken på jentesex, offentlig sted, på stranden, under bordet på restaurant, med naboen, med han i butikken - det hele tatt.

Det er lov å tenne på å tenke på ting, men ikke tørre å gjennomføre det :)

Og jeg tror at hvis vi skal snakke om hvem som liker og ikke liker - så kan du ikke ta med de som har prøvd en gang men ikke fått til. Du må regne ut fra de som har prøvd minst en gang, helst flere, og gjennomførst minst en gang.

Det sier seg jo selv at det ikke er særlig godt første gangen, det er i prinsippet for trangt. Men øvelse gjør mester, og man må prøve seg litt frem.

Dessuten; det hender jo man gjør ting for partneren uten å like det spesielt godt selv. Suge for eksempel. Noen jenter liker det, andre gjør det ikke, men de aller fleste gjør det likevel for å glede ham.

Nå vrir du og vrenger fælt for å få en mer anal-vennlig statistikk.

Hvis folk har fått spørsmålet om de liker analsex, og de har svart nei, så kan man ikke differensiere disse til sine egne tolkninger, med noen som har prøvd men ikke likte det, og burde prøve mer, og noen som ikke har prøvd?

Poenget med å legge inn data fra den danske undersøkelsen, var å bekrefte at analelskerne faktisk ER et mindretall.

Den informasjonen bør du ta til etterretning.

Gjest Göteborgare
Skrevet

G-punktet blir stimulert fra en annen vinkel. I åpningen er det også godt for de fleste å bli stimulert.

G-punktstimuleringen gjelder for kvinner så vel som for menn.

Så er vel hele opplevelsen av å bli tatt bakfra en del av det som pirrer dem også.

Er det lov for en mann å si at jeg ikke har noen som helst lystfølelse der bak, uansett hva "ekspertene" måtte mene?

Gjest Persille
Skrevet

Nå vrir du og vrenger fælt for å få en mer anal-vennlig statistikk.

Hvis folk har fått spørsmålet om de liker analsex, og de har svart nei, så kan man ikke differensiere disse til sine egne tolkninger, med noen som har prøvd men ikke likte det, og burde prøve mer, og noen som ikke har prøvd?

Poenget med å legge inn data fra den danske undersøkelsen, var å bekrefte at analelskerne faktisk ER et mindretall.

Den informasjonen bør du ta til etterretning.

Ponget med denne tråden var jo at hun ba om tips til hvordan det kunne bli godt også for henne, og det fikk hun.

Å dunke i bordet med statistikk om hvor mange som liker eller ikke liker er ikke relevant da. Heller ikke å si ting som at hun skal kreve det samme fra ham.

Og jeg tror det er _ganske_ manger der ut som har prøvd analsex, som ikke har fått det til av ymse årsaker - og dermed sier at de ikke liker det.

Poenget mitt var at man kanskje skal være litt selektiv når man leser statistikken.

Om vi gjør det enkelt; flere av min venninder har prøvd analsex. Noen gjennomførte det og likte det, andre ikke. De som bare har prøvd men ikke faktisk klart å få noe inn der, de kan vel strengt tatt ikke si at de ikke liker det? De har jo ikke fått det til?

Og det samme gjelder for vanlig sex. Det er ganske mange som ikke får det til første gangen, i hvertfall av jentene, og det er ganske mange som ikke likte det. Men vi gjør det jo igjen... Prøver igjen til det går. Tror ikke du finner noen som ikke likte det første gangen og derfor aldri har gjort det igjen :)

Uansett; hva jeg mener om analsex er ikke relevant, heller ikke hva du eller andre mener. Luremus ba om råd til hvordan hun skulle få det til - og det fikk hun.

Og som hun sier; mange liker jo dette, men da kan det ikke være så vondt!

Det er helt riktig, man må bruke de rette teknikkene - ellers blir det vondt.

Gjest Persille
Skrevet

Er det lov for en mann å si at jeg ikke har noen som helst lystfølelse der bak, uansett hva "ekspertene" måtte mene?

Det er lov å si det :)

Men du vet jo strengt tatt ikke om du liker det før du har prøvd. Og selvfølgelig er det helt greit å ikke _ville_ prøve, som med all annen sex :)

Skrevet

Men du vet jo strengt tatt ikke om du liker det før du har prøvd. Og selvfølgelig er det helt greit å ikke _ville_ prøve, som med all annen sex :)

Men du vet strengt tatt ikke om du liker sex med dyr før du har prøvd, heller! ;-))

Skrevet

Ponget med denne tråden var jo at hun ba om tips til hvordan det kunne bli godt også for henne, og det fikk hun.

Å dunke i bordet med statistikk om hvor mange som liker eller ikke liker er ikke relevant da. Heller ikke å si ting som at hun skal kreve det samme fra ham.

Og jeg tror det er _ganske_ manger der ut som har prøvd analsex, som ikke har fått det til av ymse årsaker - og dermed sier at de ikke liker det.

Poenget mitt var at man kanskje skal være litt selektiv når man leser statistikken.

Om vi gjør det enkelt; flere av min venninder har prøvd analsex. Noen gjennomførte det og likte det, andre ikke. De som bare har prøvd men ikke faktisk klart å få noe inn der, de kan vel strengt tatt ikke si at de ikke liker det? De har jo ikke fått det til?

Og det samme gjelder for vanlig sex. Det er ganske mange som ikke får det til første gangen, i hvertfall av jentene, og det er ganske mange som ikke likte det. Men vi gjør det jo igjen... Prøver igjen til det går. Tror ikke du finner noen som ikke likte det første gangen og derfor aldri har gjort det igjen :)

Uansett; hva jeg mener om analsex er ikke relevant, heller ikke hva du eller andre mener. Luremus ba om råd til hvordan hun skulle få det til - og det fikk hun.

Og som hun sier; mange liker jo dette, men da kan det ikke være så vondt!

Det er helt riktig, man må bruke de rette teknikkene - ellers blir det vondt.

Oj, snakker du med venninne dine om analsex?

Jeg får gjøre som Babette gjorde en gang, hvor hun refererte til Tante Pose: Rødmet bare ved tanken! ;-))

Gjest Göteborgare
Skrevet

Mennesket er ganske så lyst-sulten, ikke sant?

Derfor er man som regel ganske klar over hva som framkaller vellyst og ikke?

Jeg har tross alt hatt denne kroppen i godt over 30 år, og er vel nå rimelig klar over hva som er godt eller ikke, og hva som tenner meg. Tror du på det, uten å stemple meg som en avviker?;-)

Gjest Göteborgare
Skrevet

Men du vet strengt tatt ikke om du liker sex med dyr før du har prøvd, heller! ;-))

Jævlig bra poeng!!

*ler*

Skrevet

Jeg har tross alt hatt denne kroppen i godt over 30 år, og er vel nå rimelig klar over hva som er godt eller ikke, og hva som tenner meg. Tror du på det, uten å stemple meg som en avviker?;-)

Enhver som beveger seg inn på DOL uten å ha regelmessig analsex og barbert underliv er avvikere! *he he*

Gjest Persille
Skrevet

Uten tvil :)

Gjest Persille
Skrevet

Nei, men som jeg sier; det er helt greit å ikke ville prøve! :)

Skrevet

Nei, men som jeg sier; det er helt greit å ikke ville prøve! :)

*S*

Gjest Persille
Skrevet

Oj, snakker du med venninne dine om analsex?

Jeg får gjøre som Babette gjorde en gang, hvor hun refererte til Tante Pose: Rødmet bare ved tanken! ;-))

*ler*

Ja, det gjør jeg. Og all annen sex!

Og jeg snakker med kjæresten om det også, og til tider hans kamerater også.

Har et veldig åpent forhold til vennindene mine - og vi snakker om det meste. Ikke bare hva vi liker og ikke liker, men også hva mennene liker og ikke liker, og får til og ikke får til, og hva de gjør og ikke gjør for oss :)

Slemt, men sant!

Gjest Göteborgare
Skrevet

Enhver som beveger seg inn på DOL uten å ha regelmessig analsex og barbert underliv er avvikere! *he he*

Vi er nok i flertall, men det er bare det at anal-folket skriker så vederstyggelig om sine preferanser, så de høres så mange ut.

Skrevet

*ler*

Har et veldig åpent forhold til vennindene mine - og vi snakker om det meste. Ikke bare hva vi liker og ikke liker, men også hva mennene liker og ikke liker, og får til og ikke får til, og hva de gjør og ikke gjør for oss :)

Slemt, men sant!

Det er ikke slemt, men fint det da! :-)

Innen parforholdet har vi det slik, men jeg merker jo at blant venninner så er man preget av hvor tabu dette var da vi var barn/unge (jeg antar du er litt yngre enn meg).

Vi snakker om sex, men på et mye mer "generelt" plan - uten å være _for_ intim/privat etc.

Men de få gangene jeg _har_ snakket med en venninne om sexrelaterte temaer har det jo bare vært hyggelig! ;-)

Men som sagt: Har mye med den "generelle stemningen" i gruppen å gjøre.

Skrevet

Vi er nok i flertall, men det er bare det at anal-folket skriker så vederstyggelig om sine preferanser, så de høres så mange ut.

Pluss at noen (men ikke påfallende i denne tråden) ser ut til å "stemple" andre som seksuelle treiginger hvis de ikke er med på det meste! ;-))

Skrevet

*ler*

Slemt, men sant!

Akkurat sånn har vi det i min vennine/venne gjeng også, kan snakke om alt når det gjelder sex :) Der har vi ingen hemninger hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...