Gå til innhold

noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Det er ikke slemt, men fint det da! :-)

Innen parforholdet har vi det slik, men jeg merker jo at blant venninner så er man preget av hvor tabu dette var da vi var barn/unge (jeg antar du er litt yngre enn meg).

Vi snakker om sex, men på et mye mer "generelt" plan - uten å være _for_ intim/privat etc.

Men de få gangene jeg _har_ snakket med en venninne om sexrelaterte temaer har det jo bare vært hyggelig! ;-)

Men som sagt: Har mye med den "generelle stemningen" i gruppen å gjøre.

Jeg tror også dette er en generasjonsgreie. Vi snakker om alt - og alle er inneforstått med at vi gjør det, uten at vi utleverer hverandre.

Det hender jo at noen har prøvd noe som andre reagerer på, og da sier de det også. Noen blir jo sjokkerte, og så snakker man om og forklarer, og så er de ikke så sjokkerte lenger :)

Og ikke minst, man får jo nye tips og gode råd - og det er moro!

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Mary Poppins

3

• flisa

2

• damedame

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Akkurat sånn har vi det i min vennine/venne gjeng også, kan snakke om alt når det gjelder sex :) Der har vi ingen hemninger hehe

Men du og jeg er nok omtrent like gamle vil jeg tro :)

Skrevet

Men du og jeg er nok omtrent like gamle vil jeg tro :)

Ja vi er kanskje det? begynnelsen av 20 årene?

Gjest Persille
Skrevet

Ja vi er kanskje det? begynnelsen av 20 årene?

Har vippet over midten :)

Skrevet

*ler*

Ja, det gjør jeg. Og all annen sex!

Og jeg snakker med kjæresten om det også, og til tider hans kamerater også.

Har et veldig åpent forhold til vennindene mine - og vi snakker om det meste. Ikke bare hva vi liker og ikke liker, men også hva mennene liker og ikke liker, og får til og ikke får til, og hva de gjør og ikke gjør for oss :)

Slemt, men sant!

venninner skrives uten D! :)

Skrevet

Jeg tror også dette er en generasjonsgreie. Vi snakker om alt - og alle er inneforstått med at vi gjør det, uten at vi utleverer hverandre.

Det hender jo at noen har prøvd noe som andre reagerer på, og da sier de det også. Noen blir jo sjokkerte, og så snakker man om og forklarer, og så er de ikke så sjokkerte lenger :)

Og ikke minst, man får jo nye tips og gode råd - og det er moro!

Sånn er det i min vennegjeng også, veldig greit med venner man kan få tips og råd hos ;) Nesten uten unntak på voerspiel og/eller nachspiel blandt vår gjeng som er både jenter og gutter.

Gjest dildoianalen
Skrevet

Det er jo tydelig at hun har hatt en opplevelse som ikke frister til gjentagelse, så hvorfor skal hun gå videre da?

Et forslag om dildo-bruk i hans anal, vil for henne være riktig "taktikk" for å legge de smertefulle forsøkene bak seg.

Joda, jeg er klar over at det er et lite mindretall jenter som liker analsex.

Sitat Tarmenlange: "Et forslag om dildo-bruk i hans anal, vil for henne være riktig "taktikk" for å legge de smertefulle forsøkene bak seg."

Hmm, det kunne jo tenkes at det er nettopp det han ønsker at hun skal gjøre ;) - Det finnes menn som liker en dildo i analen. Jeg vet ;)

Skrevet

Er det lov for en mann å si at jeg ikke har noen som helst lystfølelse der bak, uansett hva "ekspertene" måtte mene?

Självklart :)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Nå vrir du og vrenger fælt for å få en mer anal-vennlig statistikk.

Hvis folk har fått spørsmålet om de liker analsex, og de har svart nei, så kan man ikke differensiere disse til sine egne tolkninger, med noen som har prøvd men ikke likte det, og burde prøve mer, og noen som ikke har prøvd?

Poenget med å legge inn data fra den danske undersøkelsen, var å bekrefte at analelskerne faktisk ER et mindretall.

Den informasjonen bør du ta til etterretning.

At det er et mindretall som liker analsex var vel ingen bombe, og helt som forventet. Det TarmenLange skrev, var at det var et lite mindretall som liker det. 20-30% kan knapt kalles et *lite* mindretall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...