Gå til innhold

Dragostea din Tei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har link til den kule karen som har laget en video snutt med

Dragostea din Tei

Maia hi, maia ho.....

hadde den tidligere, men finner den ikke igjen!

Skrevet

Jeg så på den igjen nå. Den er litt forandre i forhold til hva den var men...:)

Skrevet

Heisan!

Her har du linken:

http://www.funpic.hu/swf/numanuma.html

Vennlig hilsen,

Kuult.

Synes den er så morsom.

Det er en stund siden vi så på den. I går morges så var det så morsomt fordi sønnen vår på 4 begynte på Maia hi, maia ho, maia ha, maia ha ha...

- med hendene i været og superblid.. Jeg holdt på å knekke av latter!

Har nettopp vært på ferie på Cuba og der så vi et klipp fra denne på CNN.. Klippet har gått verden rundt og typen har fått sine 15 min of fame.

Nå skal vi kose oss med å se den på nytt!

Thx

Skrevet

Hvor lang var den der da? Var det noe poeng på slutten jeg gikk glipp av, eller var det bare sang og bilder som poppet opp?

Det var ikke så mange bilder til å begyyne med.. Det var mer film av tyoen selv.

Skrevet

Kuult.

Synes den er så morsom.

Det er en stund siden vi så på den. I går morges så var det så morsomt fordi sønnen vår på 4 begynte på Maia hi, maia ho, maia ha, maia ha ha...

- med hendene i været og superblid.. Jeg holdt på å knekke av latter!

Har nettopp vært på ferie på Cuba og der så vi et klipp fra denne på CNN.. Klippet har gått verden rundt og typen har fått sine 15 min of fame.

Nå skal vi kose oss med å se den på nytt!

Thx

Bare hyggelig:)

Wow, så morro at den ble vist på CNN da! Skikkelig 15 min of fame for han ja... Hehe:))

Hmm, Cuba hørtes forresten nydelig ut..

Vennlig hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...