Gå til innhold

Hvor tidlig bør jeg ta rivotril på kvelden?


maire

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å finne ut når det er mest hensiktsmessig for meg å ta rivotril om kvelden. På glasset står det at jeg skal ta 1-2 tabletter på kvelden. Det er 0.5 mg tabletter. Første kvelden tok jeg 0.5 mg klokken 22, og sov til klokken 13.00 dagen etter. Deretter forsøkte jeg med 1/2 tablett til samme tid, altså kl 22, men sov til langt utpå dagen da også. I dag tok jeg en halv tablett klokken 19, men er fortsatt ikke trøtt nok til å sove. Føler meg bare litt susete. Hvor lang tid tar det fra inntak til virkning, og hvor lenge virker en tablett på 0.5 mg? Blir helt forvirret av det her. Jeg trenger å komme meg opp i 8-tida på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok..ligger i senga nå. Får kanskje skru av pc'n også :)

Ja, hvis du har tenkt å sove så tror jeg det lureste er å slå av pcen :o)

Sov godt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bzzzzzzz

Hallo? Hvordan skal jeg få sove når du snorker så høyt!? Spøk til side..nå går pc'n av for i dag. Sov godt du også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...