Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stund slite med dårlig ånde. Skjønner ikke helt hvorfor. Jeg er veldig nøye med pussing av tenner, og tunge... Bruker til tider skyllevann også! Rett etter pussing lukter det ekkelt fra munnen min... Pusser tennene minimum 2 ganger pr dag. Noen som har noen tips til hva som kan gjøres?

Gjest tannabis
Skrevet

Bruk tanntråd, setter seg masse vond lukt mellom tennene.

Skrevet

Sink skal hjelpe. Finnes sinktabletter man kan suge på tror jeg, pluss tannkrem med Sink.

Skrevet

Bruk tanntråd, setter seg masse vond lukt mellom tennene.

Takk for gode tips! Skal se om det gjør susen å bli bedre med tanntråden, evnt sink... ;o)

Skrevet

Foruten tanntråd, sink og tungepuss/skrape, bøe du passe på å spise regelmessig. Får du ikke mat jevnlig, øker bakterieproduksjonen i munnen - og du får dårlig ånde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...