nyca Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Har en stund slite med dårlig ånde. Skjønner ikke helt hvorfor. Jeg er veldig nøye med pussing av tenner, og tunge... Bruker til tider skyllevann også! Rett etter pussing lukter det ekkelt fra munnen min... Pusser tennene minimum 2 ganger pr dag. Noen som har noen tips til hva som kan gjøres? 0 Siter
Gjest tannabis Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Bruk tanntråd, setter seg masse vond lukt mellom tennene. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Sink skal hjelpe. Finnes sinktabletter man kan suge på tror jeg, pluss tannkrem med Sink. 0 Siter
damedame Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Kan skyldes stress. Stresse mindre. 0 Siter
nyca Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Bruk tanntråd, setter seg masse vond lukt mellom tennene. Takk for gode tips! Skal se om det gjør susen å bli bedre med tanntråden, evnt sink... ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Foruten tanntråd, sink og tungepuss/skrape, bøe du passe på å spise regelmessig. Får du ikke mat jevnlig, øker bakterieproduksjonen i munnen - og du får dårlig ånde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.