Gå til innhold

oriflame

Anbefalte innlegg

Gjest sminkøse
Skrevet

hvis man melder seg inn i oriflame for å kunne kjøpe litt billigere produkter og for å kunne kjøpe medlemstilbudet, er man da bundet til å gjøre noe spesielt?

Jeg er ikke int i å drive med salg og sånn, bare spare litt penger, og få litt informasjon om produktene.

Noen som vet? og noen som har greie på oriflame?

Skrevet

Tror ikke du kan gjøre det i Oriflame, men hos LR internasjonal kan du det.

Gjest sminkøse
Skrevet

Tror ikke du kan gjøre det i Oriflame, men hos LR internasjonal kan du det.

Kan ikke melde meg inn uten å begynne å jobbe med det? Er det det du mener?

LR har jeg aldri hørt om, er det bra produkter?

Skrevet

På LR siden kom jeg ingen vei. Virker som en må bli vervet eller noe der. Er det en slags pyramide greie, ala AmWorld osv? Ingen netthandel og sånn?

Er ikke medlem. Vet ikke om de selger via nett. Har bare hørt om dem og søkte etter det via startsiden.

Skrevet

Nei, du forplikter deg ikke til noe som helst - du bestemmer selv hvor mye du vil kjøpe.

Gjest sminkøse
Skrevet

Nei, du forplikter deg ikke til noe som helst - du bestemmer selv hvor mye du vil kjøpe.

Ok:) Har du noen erfaring med produktene selv? Noen anbefalinger?

Skrevet

Ok:) Har du noen erfaring med produktene selv? Noen anbefalinger?

Jeg elsker det magiske kulepudderet (brozing pearls) i Giordani-serien. Det synes nesten ikke, men gir en fantastisk glød.

De har også en veldig god øyenkrem.

Utover det har jeg prøvd eyeliner og en lipgloss, og de er også gode.

Skrevet

Jeg var konsulent i Oriflame i noen år.

Siste året jeg var med, fikk jeg høre at man ikke trengte selge produkter på homeparties, det holdt at man var "medlem" og kjøpte så så mye over en periode. Tror det var for 150-200 kroner annenhver måned, eller noe sånt.

Du kan jo sjekke ut websida deres, kanskje du finner noe info der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...