Spirello Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hmm.. Hørte noe på radioen om at en treåring hadde drept en baby? men hvordan? Fikk ikke med meg hele saken, og ikke har jeg hørt noe siden.. Bortsett fra folkesnakk. noen som kan oppdatere meg? Blir helt kvalm jeg når jeg hører sånt... Stakkars mor og ikke minst mora til treåringen og treåringen selv.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Det var på et krisesenter, to mødre - én med baby, og én med treåring. Babymammen skulle på do, den andre mammaen skulle passe på, og før hun visste ordet av det hadde treåringen dratt babyen ut av vognen og slått/mishandlet så babyen døde av skadene. Man kan undre seg over hva den treåringen har sett, og over reaksjonsevnen til moren - men utfra lokasjonen må man kanskje ta det verste i betraktning... 0 Siter
Spirello Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Det var på et krisesenter, to mødre - én med baby, og én med treåring. Babymammen skulle på do, den andre mammaen skulle passe på, og før hun visste ordet av det hadde treåringen dratt babyen ut av vognen og slått/mishandlet så babyen døde av skadene. Man kan undre seg over hva den treåringen har sett, og over reaksjonsevnen til moren - men utfra lokasjonen må man kanskje ta det verste i betraktning... Ok, takk for svar.. hvor hendte dette? kunne ikke vært veldig oppmerksom hun moren med treåringen da.. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ok, takk for svar.. hvor hendte dette? kunne ikke vært veldig oppmerksom hun moren med treåringen da.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102877 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ok, takk for svar.. hvor hendte dette? kunne ikke vært veldig oppmerksom hun moren med treåringen da.. Eh, litt usikker... Nederland? 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Eh, litt usikker... Nederland? Nei, Belgia. Se linken i det andre svaret mitt. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Nei, Belgia. Se linken i det andre svaret mitt. Ikke langt unna 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.