Gå til innhold

Hva skjedde med den babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Hørte noe på radioen om at en treåring hadde drept en baby? men hvordan? Fikk ikke med meg hele saken, og ikke har jeg hørt noe siden.. Bortsett fra folkesnakk.

noen som kan oppdatere meg? Blir helt kvalm jeg når jeg hører sånt... Stakkars mor og ikke minst mora til treåringen og treåringen selv..

Gjest Persille
Skrevet

Det var på et krisesenter, to mødre - én med baby, og én med treåring.

Babymammen skulle på do, den andre mammaen skulle passe på, og før hun visste ordet av det hadde treåringen dratt babyen ut av vognen og slått/mishandlet så babyen døde av skadene.

Man kan undre seg over hva den treåringen har sett, og over reaksjonsevnen til moren - men utfra lokasjonen må man kanskje ta det verste i betraktning...

Skrevet

Det var på et krisesenter, to mødre - én med baby, og én med treåring.

Babymammen skulle på do, den andre mammaen skulle passe på, og før hun visste ordet av det hadde treåringen dratt babyen ut av vognen og slått/mishandlet så babyen døde av skadene.

Man kan undre seg over hva den treåringen har sett, og over reaksjonsevnen til moren - men utfra lokasjonen må man kanskje ta det verste i betraktning...

Ok, takk for svar.. hvor hendte dette? kunne ikke vært veldig oppmerksom hun moren med treåringen da..

Gjest Persille
Skrevet

Ok, takk for svar.. hvor hendte dette? kunne ikke vært veldig oppmerksom hun moren med treåringen da..

Eh, litt usikker... Nederland?

Skrevet

Eh, litt usikker... Nederland?

Nei, Belgia. Se linken i det andre svaret mitt.

Gjest Persille
Skrevet

Nei, Belgia. Se linken i det andre svaret mitt.

Ikke langt unna :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...