rudolfine Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Vi skal på studietur til Kristiansand i april, og kommer til å få noen timer fri på lørdagen, formiddag og dag. Vi skal bo på Caledonien, tror jeg. Noen fine butikker eller annet det er greit å få med seg? F.eks. hobbybutikker, interiør- og "dill-og-dall"-butikker, eller noe annet? Noen som har noe å anbefale? Takker for tips. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Interørbutikker/ dilldall-butikker: Entré, i Rådhusgata (3 kvartaler fra Caledonien No 1, på hjørnet av Kirkegata og Skippergata. Den Blaa Dør, i Christian Fjerdes gate, mellom Markens og Kirkegata. Mani, nederst i Markens, mot sjøen (ett kvartal fra Caledonien) Kommer ikke på flere akkurat nå. Hjalp det? 0 Siter
rudolfine Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Interørbutikker/ dilldall-butikker: Entré, i Rådhusgata (3 kvartaler fra Caledonien No 1, på hjørnet av Kirkegata og Skippergata. Den Blaa Dør, i Christian Fjerdes gate, mellom Markens og Kirkegata. Mani, nederst i Markens, mot sjøen (ett kvartal fra Caledonien) Kommer ikke på flere akkurat nå. Hjalp det? Det hjalp, prust. Jeg takker og bukker. De er notert, så kan jeg kikke meg litt rundt når jeg er i byen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.