Spirello Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Skal spise hos en veggis i helge, og hun skal lage linseburgere.. blir spennende det, men lurer på om det egentlig er noe godt? Eller skal jeg a en pølse først? ; ) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 det er godt, men kanskej uvant! 0 Siter
Spirello Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 det er godt, men kanskej uvant! Satse på pølse først? ; ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Satse på pølse først? ; ) Definitivt. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Definitivt. feigt! 0 Siter
Excelsion Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Trodde veggiser spiste tofu-burgere jeg, det smaker jo identisk med kjøtt hvis du tilbereder det rett. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 rutinert! Psss! Det er vel ikke noe merkelig. En i familien er vegetarianer, han får bønne/linsekaker når vi andre spiser kjøttkaker eller steik eller slikt. Da er de brunet skikkelig, og han får noe som smaker veldig likt vanlig, litt jukk brun saus - som det da er god kraft i men ikke kjøttkraft. De tanta mi lager (til veggisen) er lysebrune og smaker litt melne kjøttkaker. de er faktisk veldig gode. Det kommer jo helt an å hvordan man lager det og hva som er til. Linser er godt. De kan da ikke bli vonde bare fordi om man steiker dem etter at de er malt, og har løk og slikt til??? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Psss! Det er vel ikke noe merkelig. En i familien er vegetarianer, han får bønne/linsekaker når vi andre spiser kjøttkaker eller steik eller slikt. Da er de brunet skikkelig, og han får noe som smaker veldig likt vanlig, litt jukk brun saus - som det da er god kraft i men ikke kjøttkraft. De tanta mi lager (til veggisen) er lysebrune og smaker litt melne kjøttkaker. de er faktisk veldig gode. Det kommer jo helt an å hvordan man lager det og hva som er til. Linser er godt. De kan da ikke bli vonde bare fordi om man steiker dem etter at de er malt, og har løk og slikt til??? Kan jeg få oppskriften på "jukk brun saus"? Kanskje det blir et erotisk måltid? *s* 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Trodde veggiser spiste tofu-burgere jeg, det smaker jo identisk med kjøtt hvis du tilbereder det rett. Så de er ute etter kjøttsmaken altså? - hva er da vitsen? 0 Siter
Gjest sausen får du sånn Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Kan jeg få oppskriften på "jukk brun saus"? Kanskje det blir et erotisk måltid? *s* http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2465472 0 Siter
mAd Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Så de er ute etter kjøttsmaken altså? - hva er da vitsen? Hehe, kanskje det faktum at det ikke ER kjøtt? Jeg har aldri hatt noe imot smaken av kjøtt, jeg vil bare ikke spise det. Eller se det på en annen måte, kjøtt, REINT kjøtt, smaker jo ikke no særlig mye, det er krydderet man tilsetter som gjør susen, samma med veggis"kjøttet" 0 Siter
Velouria Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Trodde veggiser spiste tofu-burgere jeg, det smaker jo identisk med kjøtt hvis du tilbereder det rett. Tofu smaker som det krydderet man tilsetter, eller de gønnsakene man tilbereder det med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.