Gå til innhold

RE. ssri og manglende sexlyst?


inkink

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hatt denne bivirkningen med ett ssri, og ikke et annet?

Eller er det slik at reagerer man slik på ett ssri så reagerer man på alle?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt både Seroxat, Fluxanol, Efexor og Zeldox og har hatt manglende sexlyst av alle. Orker ikke tanken og orker ikke han tar i meg heller. Ekteskapet fungerer ikke men hva skal man gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt både Seroxat, Fluxanol, Efexor og Zeldox og har hatt manglende sexlyst av alle. Orker ikke tanken og orker ikke han tar i meg heller. Ekteskapet fungerer ikke men hva skal man gjøre da?

Nei det er ille dette her. En prøvelse for ekteskapet.

Og at det ikke er bare å slutte med ssri, på grunn av seponeingsvansker, gjør problemet enda større synes jeg.

For hvis det hadde vært en enkel sak, hadde man jo hatt et valg etter en stund, ikke sant.

Prioritere samlivet litt.

Skjønner ikke at det ikke går an å gjøre noe med dette! Det er jo millioner av mennesker på ssri.

Men de forsøker vel hele tiden å finne noe med mindre bivirkninger håper jeg.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsøk å søk litt på tidligere svar av nhd på "sexlyst"/ "sex og ssri/ad" jeg tror han har nevnt noe om tolvon ikke gjør like stor skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...