Gå til innhold

Koselig samfunn vi begynner å få.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så dumsnille at vi får som vi fortjener - selv om det desverre kan se ut som om det ikke er de som mest fortjener det som får det......

Gjest fru Vaage
Skrevet

Skal ikke alle Frp-idiot-lastebilspråkede knebles?

hehe

Skrevet

Skal ikke alle Frp-idiot-lastebilspråkede knebles?

hehe

Hehe, ikke knebles, men lære dem et ordentlig språk gjør ikke noe......det slår mer vet du:-)

Gjest fru Vaage
Skrevet

Hehe, ikke knebles, men lære dem et ordentlig språk gjør ikke noe......det slår mer vet du:-)

Ja, dannelse er ikke lenger som det var, det sier nu jeg!

Skrevet

Altså.... Alle vet jo at NOREG er F*** UP uansett!

Skjønner ikke hvorfor de tilstadighet må Skvise det utover alle landets aviser!

Det som burde vært skrevet er; Stortinget... Her bare leker vi regjering!

Skrevet

Vi er så dumsnille at vi får som vi fortjener - selv om det desverre kan se ut som om det ikke er de som mest fortjener det som får det......

Snakk for deg selv! - JEG er ikke dumsnill! Hadde jeg hatt noe jeg skulle ha sagt så hadde det vært langt færre innvandrere her. FRP har skjønt det, og de er de eneste som TØRR å si hva de mener. ALLE de andre er bare noen nikkedukker som kun er interessert i hva som står på neste lønnsslipp fra Stortinget. Foresten så fatter jeg hva slags mennesker som kan forlate sitt eget land (husk at de som har det vondt og virkelig lider IKKE har mulighet til å komme her til Norge).

Skrevet

Snakk for deg selv! - JEG er ikke dumsnill! Hadde jeg hatt noe jeg skulle ha sagt så hadde det vært langt færre innvandrere her. FRP har skjønt det, og de er de eneste som TØRR å si hva de mener. ALLE de andre er bare noen nikkedukker som kun er interessert i hva som står på neste lønnsslipp fra Stortinget. Foresten så fatter jeg hva slags mennesker som kan forlate sitt eget land (husk at de som har det vondt og virkelig lider IKKE har mulighet til å komme her til Norge).

Jer er ikke så sikker på at du forstod innlegget mitt helt korrekt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...