Gå til innhold

Medisinsk rehabilitering

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Har nå fått vedtak om medisinsk rehabilitering, men vedtaket gjaldt bare for 2 måneder. Er det noen som vet om jeg må gjennom hele papirmølla igjen da om 2 måneder eller om trygdekontoret bare spør min fastlege.

Jeg syns det var et knuslete vedtak, jeg vet jo at jeg ikke blir frisk på 2 måneder :o(

Gjest bare en
Skrevet

Det skal holde at behandleren din skriver en uttalelse til trygdekontoret.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Jeg fikk vedtak om rehabilitering i 4 måneder. Samtidig fikk jeg et skjema som jeg skulle gi til legen som han skulle fylle ut og sende til trygdekontoret hvis jeg ikke var blitt frisk i løpet av de 4 månedene.Det skulle sendes 2-3 uker før vedtaket gikk ut, og da forlenga de perioden.

fei1365380229
Skrevet

Jeg fikk vedtak om rehabilitering i 4 måneder. Samtidig fikk jeg et skjema som jeg skulle gi til legen som han skulle fylle ut og sende til trygdekontoret hvis jeg ikke var blitt frisk i løpet av de 4 månedene.Det skulle sendes 2-3 uker før vedtaket gikk ut, og da forlenga de perioden.

Tusen takk for svar. Jeg har ikke fått noe skjema, men får vel ringe og høre hvordan jeg skal forholde meg.

Følte meg litt sånn; hun må vi følge med, hun er sikkert ute etter å svindle systemet, vi gir henne bare to måneder :o)

Gjest spider voman
Skrevet

Det skal holde at behandleren din skriver en uttalelse til trygdekontoret.

Samboeren min har gått på rehabiliterings penger i 2 år no.Må til legen og fylle ut et skjema hver 2 mnd og sende inn til trygdekontoret

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...