fei1365380229 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Har nå fått vedtak om medisinsk rehabilitering, men vedtaket gjaldt bare for 2 måneder. Er det noen som vet om jeg må gjennom hele papirmølla igjen da om 2 måneder eller om trygdekontoret bare spør min fastlege. Jeg syns det var et knuslete vedtak, jeg vet jo at jeg ikke blir frisk på 2 måneder ( 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Det skal holde at behandleren din skriver en uttalelse til trygdekontoret. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg fikk vedtak om rehabilitering i 4 måneder. Samtidig fikk jeg et skjema som jeg skulle gi til legen som han skulle fylle ut og sende til trygdekontoret hvis jeg ikke var blitt frisk i løpet av de 4 månedene.Det skulle sendes 2-3 uker før vedtaket gikk ut, og da forlenga de perioden. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Jeg fikk vedtak om rehabilitering i 4 måneder. Samtidig fikk jeg et skjema som jeg skulle gi til legen som han skulle fylle ut og sende til trygdekontoret hvis jeg ikke var blitt frisk i løpet av de 4 månedene.Det skulle sendes 2-3 uker før vedtaket gikk ut, og da forlenga de perioden. Tusen takk for svar. Jeg har ikke fått noe skjema, men får vel ringe og høre hvordan jeg skal forholde meg. Følte meg litt sånn; hun må vi følge med, hun er sikkert ute etter å svindle systemet, vi gir henne bare to måneder ) 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Det skal holde at behandleren din skriver en uttalelse til trygdekontoret. Samboeren min har gått på rehabiliterings penger i 2 år no.Må til legen og fylle ut et skjema hver 2 mnd og sende inn til trygdekontoret 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.