Gjest noen som veit? Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Har vært sykemeldt i 2,5 uker no.Når kan jeg vente sykepenger.Arbeids plassen betaler ikke fordi jeg ikke er fast ansatt så trygdekontoret skal gjøre det 0 Siter
Mistera Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Alt kommer jo an på hvor lenge du har vært annsatt, og om du får utbetaling denne gangen eller neste! Det bruker å ta litt tid skjønner du! Sykepengene for denne månden ble iallefall her i distriktet sendt ut igår! 0 Siter
Gjest noen som veit? Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Alt kommer jo an på hvor lenge du har vært annsatt, og om du får utbetaling denne gangen eller neste! Det bruker å ta litt tid skjønner du! Sykepengene for denne månden ble iallefall her i distriktet sendt ut igår! Vært ansatti 7 år.Jobbet borti mot full stilling med vikariat og ekstra vakter 0 Siter
Mistera Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Vært ansatti 7 år.Jobbet borti mot full stilling med vikariat og ekstra vakter Hmmm... da skulle du få men altså syskepengen blir utbetalt litt før denne mnd pga dagene er for få Så har du dem ikke på konto i dag eller i morgen, ville jeg ha ringt trygdekontoret og sjekket om de har fått lagt inn sykemeldingen din:) 0 Siter
Gjest noen som veit? Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hmmm... da skulle du få men altså syskepengen blir utbetalt litt før denne mnd pga dagene er for få Så har du dem ikke på konto i dag eller i morgen, ville jeg ha ringt trygdekontoret og sjekket om de har fått lagt inn sykemeldingen din:) Skal gjør det.Takk for svar 0 Siter
Mistera Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Skal gjør det.Takk for svar Ingen årsak:) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 er ikke det vanlige at arbeidsplassen betaler lønn for de første 16 dagene da? det som sto på sykemeldingen min i allefall.. deretter er det trygdekontoret som punger ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.