Gå til innhold

Legen spør om jeg har seksuelle fantasier?!!

Anbefalte innlegg

Gjest den engelske pasienten
Skrevet

Hei,

På mitt legebesøk denne gangen klarte min lege å spørre meg om jeg har seksuelle fantasier....

Det har seg sånn at for noen måneder siden ble det slutt med meg og typen, og legen lurte i dag på om jeg savnet kjæresten? Jeg sa nei. Han spurte da om jeg hadde seksuelle fantasier...

Jeg syns dette var på kanten. Hva syns dere andre?

Skrevet

Jeg ville nok stusset kraftig over et slikt spørsmål, ja.

Hva slags forhold har du til legen for øvrig? Og hvordan spurte han?

Skrevet

Du skulle sagt at du fantaserer om sex med en lege, for så å bare gå.

Han er nok hypp på deg.

Skrevet

Øøhh? Hva har dine fantasier med saken å gjøre? Og uansett- hva har han med det?

Æsj og fysj, sier jeg, pass deg for ham. Gudene vet hva han kan finne på neste gang- kanskje han er en av dem som "behandler" fotsopp med en grundig undersøkelse av kvinners underliv, eller noe i den duren...

Hvis du føler deg krenket, eller opplever slikt til stadighet, bør du melde fra til riktig myndighet.

Skrevet

Det spørs jo helt på hvorfor du var der da - om du var der på grunn av at du gikk med pusehåndjerna på ryggen og at dildoen satt fast i øra, liksom....

...men om du var der for at du hadde verkefinger - så var det over kanten ja - hehe

Da skulle du spurt; "hva mener du med det?"

Skrevet

Du skulle sagt at du fantaserer om sex med en lege, for så å bare gå.

Han er nok hypp på deg.

Nei - hun skulle sagt at hun hadde MARERITT om sex med en lege....*ond*

Skrevet

Det spørs jo helt på hvorfor du var der da - om du var der på grunn av at du gikk med pusehåndjerna på ryggen og at dildoen satt fast i øra, liksom....

...men om du var der for at du hadde verkefinger - så var det over kanten ja - hehe

*LOL*

Skrevet

*S*

det blir som den gamle dama som sa:

"Jammen har legevitenskapen gått fremover! Som ung måtte jeg ta av meg alle klærne for at legen skulle undersøke meg og finne ut hva som feilet meg. Nå for tiden holder det med å åpne munnen og rekke ut tunga!"

Skrevet

*S*

det blir som den gamle dama som sa:

"Jammen har legevitenskapen gått fremover! Som ung måtte jeg ta av meg alle klærne for at legen skulle undersøke meg og finne ut hva som feilet meg. Nå for tiden holder det med å åpne munnen og rekke ut tunga!"

hihi!! :)

(sist måtte jeg vise rompa - det betyr sikkert at jeg enda er ung)

Skrevet

Himmel og hav, dette var langt over streken!! Bytt lege!!

Skrevet

Jeg hadde steilet om spørsmålet kom fra legen min, ja!

Skrevet

Hvis det var hele sammenhengen, så synes jeg ikke det var på kanten, men over.

Gjest den engelske pasienten
Skrevet

Jeg ville nok stusset kraftig over et slikt spørsmål, ja.

Hva slags forhold har du til legen for øvrig? Og hvordan spurte han?

Jeg har alltid hatt et godt forhold til denne legen, men han har tidligere også vært noe på kanten - evt. over kanten.... Han har en tendens til å spørre meg om sex-livet mitt, og bla. en gang var jeg sammen med en fyr der vi valgte å ikke ha sex sammen de første månedene - da ble legen sjokkert og nærmest "maste" om at det måtte vi da ha...Vi kunne da ikke være så unormale..?! Jaja, det var da vårt valg, da.

Ellers, selvom jeg går dit KUN for influensa eller hente en resept, så klarer han alltid å trykke ut noe som har med sex å gjøre - og er jeg singel, ja, da spør han ALLTID (uten unntak)om jeg ligger med noen når jeg ikke er i et forhold og alltid om jeg har funnet en ny....

jeg er nokså ofte hos legen grunnet ødelagte knær...og ut og inn på sykehus., men begynner nå å reagere.

han smilte i dag da han spurte meg, og det så ikke ut som om det var et utspekulert smil heller...

men om han er hyppen på ei snuppe som meg, som er ung og spretten, ja, det er jo mulig, det... ;-) men det får da være måte på.

Har ikke tenkt å ta dette videre til høyere hold, da jeg syns han stort sett er veldig flink og ok...

Takker alle for svar!

Gjest gjør noe med det
Skrevet

Jeg ville faktisk skrevet inn til legenes Fagetiske råd (eller hva det heter), skrevet akkurat det du beskrev her. I første omgang beskrive situasjonen og si at du lurer på om han bør innklages eller ikke. Så kan du jo høre hva de sier.

Da får du jo i det minste gjort dem oppmerksom på ham - det kan jo hende andre har samme klager, og da kan det hjelpe at flere sier fra.

Det spiller vel ingen rolle om han er hyggelig, hvis han opptrer uetisk. For det syns jeg han helt klart er.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, denne legen høres litt slesk ut.

Men jeg hadde ikke brydd meg med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...