skorpionfisken Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Men du: Når du først gjør det, bruk ... prikker. Ikke .... ... er det korrekte. Sett sånn, jeg er kanskje konsekvent på 4 prikker? Får prøve å jobbe meg vekk fra de fire da....... Eh... God helg :-) 0 Siter
damedame Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Høres ut som om du er på grensen til å utvikle en tvangslidelse 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Sett sånn, jeg er kanskje konsekvent på 4 prikker? Får prøve å jobbe meg vekk fra de fire da....... Eh... God helg :-) God helg! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg irriterer meg grønn over folk som skal understreke noe med tusenvis av utropstegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samt skriver ".............." etter hver setning. da irriterer du deg nok veldig over skrivingen min, har en tendens til å skrive "....." etter hver setning.... spesielt på msn hehe 0 Siter
Babette Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 da irriterer du deg nok veldig over skrivingen min, har en tendens til å skrive "....." etter hver setning.... spesielt på msn hehe Kanskje fordi du vil ligne på Prozak? Ikke noe dårlig valg, det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Kanskje fordi du vil ligne på Prozak? Ikke noe dårlig valg, det. hehe tja kanskje han er mitt hemmelige forbilde Neida jeg tror jeg gjør det fordi jeg tenker.. eller kanskje det er fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal bruke komma eller pumnktum, og da er det greit med noen prikker i stedet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 da irriterer du deg nok veldig over skrivingen min, har en tendens til å skrive "....." etter hver setning.... spesielt på msn hehe På msn er man tilgitt. (Har faktisk ikke lagt merke til det heller). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.