Gå til innhold

Gå på kafe alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, hvis jeg skal slå ihjel litt tid eller hvis jeg er sulten.

Tar som regel med meg en avis.

Skrevet

da jeg bodde på studentby hendte det ofte at jeg gikk på kafeen ved siden av og satt der og drakk kaffe og leste bøker. Synes ikke det var så ille

Gjest LucySky
Skrevet

Ja, det gjør jeg. På restaurant også. En av yndlingsbeskjeftigelsene mine, faktisk.

Enmannsbord, avis. Beste jeg visste når ungene var små - rein luksus.

Det er et litt større ork å gjøre det på kveldstid, det har jeg bare gjort på jobb i andre byer, eller i utlandet.

Lesestoff er et must! Og evnen til å se avvisende ut.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke jeg har gjort det noen gang. Men så går jeg veldig sjeldent på kafe også. :o) Dessverre kanskje.

Skrevet

Nei, da er det bedre å kjøpe mat på take away og ta det med hjem. Det har jeg gjort i dag.

Skrevet

Nei, da er det bedre å kjøpe mat på take away og ta det med hjem. Det har jeg gjort i dag.

Hva da? Noe godt? *sulten*

;)

Skrevet

Hva da? Noe godt? *sulten*

;)

Kinamat og vårrull - 59kr.

Dagens :o)

Skrevet

Kinamat og vårrull - 59kr.

Dagens :o)

*mer sulten*

Skrevet

Svært sjeldent men det har hendt jeg har gjort det ja, spesielt hvis jeg skal slå ihjel litt tid, eller er kjempe sulten og har lyst på noe godt. Tar da med noe å lese på, ellers føler jeg meg litt ensom.

Skrevet

*mer sulten*

Men du skal snart hjem fra jobben nå da.

Jeg har så lyst på kake med krem jeg at jeg dør. Men ingen steder jeg får tak i det rumdt her, jeg må helt ned til byen.

Skrevet

Ja, hvis jeg må. Enten at jeg venter på noe eller må ha mat. Men aviser eller bok er i så fall et must!

Ellers elsker jeg å observere, men føler meg ikke fri til det når jeg sitter alene.

Jeg liker f. eks. å sitte midt i trafikken på Gardermoen og kikke på alle som haster forbi.

Nå skal jeg fortelle noe som var litt pinlig.

Jeg skulle kjøre veldig langt, altså hele dagen, helt alene. Ved en kafe stoppet jeg for å spise. Jeg gikk rett til disken og kjøpte mat, og så meg om etter et ledig bord.

Men nei. Intet å oppdrive. Da kommer nødløsningen: Jeg ser meg om etter ledige plasser ved opptatt bord, og spør en mann med et barn om jeg kan sitte ned.

Ja, det var OK. Jeg kastet meg over maten, men så: Hjelp! Der kommer kona fra dass! Jeg satt ikke på plassen hennes, men gud bedre så spørrende hun så ut.

Og en smule mistenksom.

Jeg følte meg som Jeppe i baronens seng.

Jeg mumlet fram en forklaring, men ville bare synke i jorda. Så jeg slukte maten, reiste meg opp og forsvant.

Skrevet

Å ja. Men må ha dagens avis i tillegg til kaffe og kanskje en god kake. Da koser jeg meg.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jada, koselig det! Sitte og glane på folk. Når en er sammen med andre så må en jo prate, og får ikke så mye med seg.

En kopp kaffe med noe attåt, og VG. Da slapper jeg av.

Skrevet

Men du skal snart hjem fra jobben nå da.

Jeg har så lyst på kake med krem jeg at jeg dør. Men ingen steder jeg får tak i det rumdt her, jeg må helt ned til byen.

Ja, skal snart hjem og fortsette ryddeprossessen. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...