Gjest koffi Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hender de at du går på kafe alene? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ja, men det er dessverre lenge siden sist. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jepp, hvis jeg skal slå ihjel litt tid eller hvis jeg er sulten. Tar som regel med meg en avis. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 da jeg bodde på studentby hendte det ofte at jeg gikk på kafeen ved siden av og satt der og drakk kaffe og leste bøker. Synes ikke det var så ille 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ja, det gjør jeg. På restaurant også. En av yndlingsbeskjeftigelsene mine, faktisk. Enmannsbord, avis. Beste jeg visste når ungene var små - rein luksus. Det er et litt større ork å gjøre det på kveldstid, det har jeg bare gjort på jobb i andre byer, eller i utlandet. Lesestoff er et must! Og evnen til å se avvisende ut. 0 Siter
new_babe Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg var på kafe alene senest idag..;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Nei, jeg tror ikke jeg har gjort det noen gang. Men så går jeg veldig sjeldent på kafe også. ) Dessverre kanskje. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Nei, da er det bedre å kjøpe mat på take away og ta det med hjem. Det har jeg gjort i dag. 0 Siter
tiliti Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Stadig vekk. Leser aviser eller tar med en bok. 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ja, men det er dessverre lenge siden sist. ditto. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Nei, da er det bedre å kjøpe mat på take away og ta det med hjem. Det har jeg gjort i dag. Hva da? Noe godt? *sulten* 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hva da? Noe godt? *sulten* Kinamat og vårrull - 59kr. Dagens ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Kinamat og vårrull - 59kr. Dagens ) *mer sulten* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Svært sjeldent men det har hendt jeg har gjort det ja, spesielt hvis jeg skal slå ihjel litt tid, eller er kjempe sulten og har lyst på noe godt. Tar da med noe å lese på, ellers føler jeg meg litt ensom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 *mer sulten* Men du skal snart hjem fra jobben nå da. Jeg har så lyst på kake med krem jeg at jeg dør. Men ingen steder jeg får tak i det rumdt her, jeg må helt ned til byen. 0 Siter
Babette Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ja, hvis jeg må. Enten at jeg venter på noe eller må ha mat. Men aviser eller bok er i så fall et must! Ellers elsker jeg å observere, men føler meg ikke fri til det når jeg sitter alene. Jeg liker f. eks. å sitte midt i trafikken på Gardermoen og kikke på alle som haster forbi. Nå skal jeg fortelle noe som var litt pinlig. Jeg skulle kjøre veldig langt, altså hele dagen, helt alene. Ved en kafe stoppet jeg for å spise. Jeg gikk rett til disken og kjøpte mat, og så meg om etter et ledig bord. Men nei. Intet å oppdrive. Da kommer nødløsningen: Jeg ser meg om etter ledige plasser ved opptatt bord, og spør en mann med et barn om jeg kan sitte ned. Ja, det var OK. Jeg kastet meg over maten, men så: Hjelp! Der kommer kona fra dass! Jeg satt ikke på plassen hennes, men gud bedre så spørrende hun så ut. Og en smule mistenksom. Jeg følte meg som Jeppe i baronens seng. Jeg mumlet fram en forklaring, men ville bare synke i jorda. Så jeg slukte maten, reiste meg opp og forsvant. 0 Siter
Gyda Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Å ja. Men må ha dagens avis i tillegg til kaffe og kanskje en god kake. Da koser jeg meg. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jada, koselig det! Sitte og glane på folk. Når en er sammen med andre så må en jo prate, og får ikke så mye med seg. En kopp kaffe med noe attåt, og VG. Da slapper jeg av. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Men du skal snart hjem fra jobben nå da. Jeg har så lyst på kake med krem jeg at jeg dør. Men ingen steder jeg får tak i det rumdt her, jeg må helt ned til byen. Ja, skal snart hjem og fortsette ryddeprossessen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.