Gå til innhold

Oppbevaring av smykker

Anbefalte innlegg

Gjest Smykke-elskeren
Skrevet

Hjelp...nå svømmer det over av smykker. Jeg elsker smykker og har etterhvert en del stykker, men jeg sliter med å holde orden.

Hva gjør dere andre smykke elskere. Hvordan unngå at de floker seg sammen og gjør ting kjempevanskelig på en ellers hektisk morgen?? Noe gode tips til oppheng/oppbevaring?

Skrevet

Du kan klistre opp små knotter, f.eks. på innsiden av skapdøren, på veggen etc og henge kjeder og armbånd der.

Skrevet

Du må ha et (eller flere) romslige smykkeskrin som er store nok til de (ekte) smykkene dine (samt alle andre ringer og små øredobber). Men passelig store og mange rom. Ønsk deg til bursdag / jul.

Til (større) kjeder er det best med knagger, henger de blir det ikke floker.

Knagger som er litt dype, rommer mange armbånd.

Skrevet

Jeg har ikke så mange, men de fløt rundt sammen med Lillemors 2 smykker. Så vi kjøpte noen små, blanke selvklebende kroker og hengte opp på siden av skapet på badet, ved vasken. Så nå har hun en krok til sine, jeg en til mine glass-smykker (disse hjertene og stjernene i mange farger mm som er så populære), en til sølvsmykker og en til gullsmykker. Enkelt og oversiktlig!

Skrevet

Jeg grubla fælt på det med oppbevaring av smykker jeg også. I forrige uke fant jeg fram en tynn, lang lysestake (maks 1 cm i diameter) med "bølgete" form. Lysestaken er vel ca 20 cm lang. Gubben borra hull i nederste delen av lysestaken og hengte den opp sidelengs på en vegg på soverommet. Nå er det skikkelig orden på alle smykkene mine :o)

Gjest Smykke-elskeren
Skrevet

Jeg grubla fælt på det med oppbevaring av smykker jeg også. I forrige uke fant jeg fram en tynn, lang lysestake (maks 1 cm i diameter) med "bølgete" form. Lysestaken er vel ca 20 cm lang. Gubben borra hull i nederste delen av lysestaken og hengte den opp sidelengs på en vegg på soverommet. Nå er det skikkelig orden på alle smykkene mine :o)

TAKK!! det hørtes glimrende ut! Skal se hva jeg finner av lysestaker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...