Gå til innhold

skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så SINNSYKT lyst på favoritt kjeksene mine fra lidl akkurat nå..men gidder jeg dra helt til lidl for noen kjeks..

På den andre siden er det ikke bare hvilken som helst kjeks, det er mildt sagt kjeks made from heaven..

Hmm.. skal, skal ikke,, skal, skal ikke..

skal?

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

20

• Tottlå

15

• flisa

13

• morsan

13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Har du lyst, har du lov!

Reis og kjøp kjeksene du, så kan du slappe av etterpå mens du gomler på dem. :-)

Gjest Persille
Skrevet

Hva slags kjeks er det da?

Jeg har kanelboller i fryseren, og har bestemt for å være på diett denne uken - bra plan må jeg si...

De kanelbollene har danset på innsiden av pannen min i tre dager!

Gjest seriøst
Skrevet

Har du lyst, har du lov!

Reis og kjøp kjeksene du, så kan du slappe av etterpå mens du gomler på dem. :-)

Mener du virkelig "har du lyst har du lov"..? Det er et veldig ego ordtak da, og hadde kjæresten min feks ment det, hadde han ikke vært det lenger...

Skrevet

Hva slags kjeks er det da?

Jeg har kanelboller i fryseren, og har bestemt for å være på diett denne uken - bra plan må jeg si...

De kanelbollene har danset på innsiden av pannen min i tre dager!

hehe det nytter nok ikke å begynne på en diett med godbiter i huset, så spis opp kanelbollene dine du, også begyn dietten når alle ligger trygt i magen din ;)

Jeg husker ikke hva kjeksene heter, men de er tyske, har spist dem mange ganger i tyskland og de solgte dem også i Dubai (der jeg bodde før). Og nå har de ENDELIG kommet til Norge!! :0)

Det er kjeks med mørk skjokoladetrekk, helt vidunderlige!!

Skrevet

Fortell nå hvilke kjeks det er,da!

Selv om det vel har liten betydning for meg som ikke har sett snurten av Lidl ennå... Har skjønt at det er mye bra der, og er lit misunnlig :-(

Skrevet

Fortell nå hvilke kjeks det er,da!

Selv om det vel har liten betydning for meg som ikke har sett snurten av Lidl ennå... Har skjønt at det er mye bra der, og er lit misunnlig :-(

les svaret mitt til persille, husker desverre ikke navnet på kjeksene, men hvis jeg bestemmer meg for å dra å kjøpe skal jeg skrive ned navnet etterpå :)

Gjest Shira12
Skrevet

Mener du virkelig "har du lyst har du lov"..? Det er et veldig ego ordtak da, og hadde kjæresten min feks ment det, hadde han ikke vært det lenger...

He he, ikke ta meg for bokstavelig da, det "poppet" bare opp i hodet mitt, tror jeg har det fra en reklame for Narvesen (?) som jeg tenkte på siden det var noe søtt og godt det var snakk om her.

Gjest Persille
Skrevet

hehe det nytter nok ikke å begynne på en diett med godbiter i huset, så spis opp kanelbollene dine du, også begyn dietten når alle ligger trygt i magen din ;)

Jeg husker ikke hva kjeksene heter, men de er tyske, har spist dem mange ganger i tyskland og de solgte dem også i Dubai (der jeg bodde før). Og nå har de ENDELIG kommet til Norge!! :0)

Det er kjeks med mørk skjokoladetrekk, helt vidunderlige!!

Hm, har de fyll? Eller er det bare "tørre" kjeks med sjokolade utenpå?

Jeg må si at Gjende er en favoritt, og så isvafler (husker ikke hva de heter).

Og så er det kanelboller da....

En trist ting;

Eksen min er verdens beste på kanelboller, virkelig verdens beste, men nå får jeg dem aldri igjen :(

Kanskje jeg klarer å overtale ham til å bake dem til snuppas bursdag ;)

Skrevet

Kom heller til meg....... Jeg lager den BESTE sjokkoladekaka for øyeblikket! Ferdig om et karter!

*Tottlå inviterer alle på DOL på kake!!!*

Hihihi......

Gjest Persille
Skrevet

Vel, har han lyst er vel ikke det særlig bra heller, selv om han ikke gjør noe med lysten?

Gjest tørr haha
Skrevet

les svaret mitt til persille, husker desverre ikke navnet på kjeksene, men hvis jeg bestemmer meg for å dra å kjøpe skal jeg skrive ned navnet etterpå :)

Er de lidli gode? ;)

Gjest seriøst
Skrevet

He he, ikke ta meg for bokstavelig da, det "poppet" bare opp i hodet mitt, tror jeg har det fra en reklame for Narvesen (?) som jeg tenkte på siden det var noe søtt og godt det var snakk om her.

OK:) Er et veldig skummelt "motto".. Narvesen reklamen brukte det ja, likte det dårlig.. hehe

Gjest seriøst
Skrevet

Vel, har han lyst er vel ikke det særlig bra heller, selv om han ikke gjør noe med lysten?

nei.. men det er litt vanskelig å nekte folk da.. slike ting styrer man ikke helt selv heller..

:)

Skrevet

Det er helt naturlig å fortolkne det noen slenger ut av seg når det gjelder kjeks til også å gjelde sex.

Tross alt - det rimer! ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kom heller til meg....... Jeg lager den BESTE sjokkoladekaka for øyeblikket! Ferdig om et karter!

Hihihi......

Jeg kommer!!!!

Jeg har siklet etter kake i hele dag, men har ikke somlet meg til og laget.

Kan jeg få ett stykke hvis jeg spør fint? ;-)

Skrevet

Hihihi......

Har du krem på?

Jeg er dødssugen på kake med krem men den eneste butikken for meg på Grünerløkka har ikke slike ting.

Skrevet

Hm, har de fyll? Eller er det bare "tørre" kjeks med sjokolade utenpå?

Jeg må si at Gjende er en favoritt, og så isvafler (husker ikke hva de heter).

Og så er det kanelboller da....

En trist ting;

Eksen min er verdens beste på kanelboller, virkelig verdens beste, men nå får jeg dem aldri igjen :(

Kanskje jeg klarer å overtale ham til å bake dem til snuppas bursdag ;)

hehe ja det bør du prøve på :)

Nja, de er kanskje tørre men de er bare så gode.. det skjokoladetrekket er helt vanvittig godt. Ingen norske kjeks kan måle seg, mener nå jeg.

Hmm des mer jeg snakker om de des mer får jeg lyst på de..

Jeg må nok ta meg en tur ja.. hehe det vil jo se ganske dumt ut da.. komme til kassen på lidl med en pakke kjeks, mens alle andre står med 2 stappfulle handlevogner..

Skrevet

Er vel urealistisk å tro at man skal kunne leve sammen et langt liv og aldri ha lyst på noe som er "forbudt"! ;-)

Så lenge vedkommende

1) ikke gjør noe med det og

2) unnlater å fortelle ektefellen om dette

så er det vel like greit! ;-))

Skrevet

Har du krem på?

Jeg er dødssugen på kake med krem men den eneste butikken for meg på Grünerløkka har ikke slike ting.

Hjemmelaget goooood krem...... Laget av melis, egg, smør sjokkolade og fløte!!! MMMMMMMMM.............

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...