Mary Poppins Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Det er helt naturlig å fortolkne det noen slenger ut av seg når det gjelder kjeks til også å gjelde sex. Tross alt - det rimer! ;-) *lol* 0 Siter
Tottlå Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg kommer!!!! Jeg har siklet etter kake i hele dag, men har ikke somlet meg til og laget. Kan jeg få ett stykke hvis jeg spør fint? ;-) Of course!!! Jeg har laget dobbel oppskrift, så det holder til ALLE snille på DOL!!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Kom heller til meg....... Jeg lager den BESTE sjokkoladekaka for øyeblikket! Ferdig om et karter! *Tottlå inviterer alle på DOL på kake!!!* Hihihi...... Oi det hørtes godt ut.. sender du over et stykke? *smiler veldig pent* 0 Siter
Gjest seriøst Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Det er helt naturlig å fortolkne det noen slenger ut av seg når det gjelder kjeks til også å gjelde sex. Tross alt - det rimer! ;-) ja, også brukes jo nettopp ordet kjeks istedenfor sex i visse sammenhenger, som hjemme.. skal vi ha litt vin og kjeks..? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Mener du virkelig "har du lyst har du lov"..? Det er et veldig ego ordtak da, og hadde kjæresten min feks ment det, hadde han ikke vært det lenger... Er ikke fortsettelsen på det ordtaket "... har du vett, lar du være" da? Eller er det bare noe min mor innprentet i meg? hehe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 OK:) Er et veldig skummelt "motto".. Narvesen reklamen brukte det ja, likte det dårlig.. hehe Vi kan vel ikke gjøre alt vi har lyst til, men jeg synes Mary Poppins skulle få lov og kose seg med kjeks idag :-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 ja, også brukes jo nettopp ordet kjeks istedenfor sex i visse sammenhenger, som hjemme.. skal vi ha litt vin og kjeks..? Verre når husets barn før han kunne snakke rent kunne finne på å rope ut idet man passerte kjekshylla i butikken: "Jeg vil ha sex!!" 0 Siter
Tottlå Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Oi det hørtes godt ut.. sender du over et stykke? *smiler veldig pent* Jepp, vist du er snill pike"!!!!! Hihi....... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 hehe ja det bør du prøve på Nja, de er kanskje tørre men de er bare så gode.. det skjokoladetrekket er helt vanvittig godt. Ingen norske kjeks kan måle seg, mener nå jeg. Hmm des mer jeg snakker om de des mer får jeg lyst på de.. Jeg må nok ta meg en tur ja.. hehe det vil jo se ganske dumt ut da.. komme til kassen på lidl med en pakke kjeks, mens alle andre står med 2 stappfulle handlevogner.. Kjøp fire, så har du i skapet Eller kjøp en hel eske! 0 Siter
Gjest seriøst Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Vi kan vel ikke gjøre alt vi har lyst til, men jeg synes Mary Poppins skulle få lov og kose seg med kjeks idag :-) JEPP:) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Vi kan vel ikke gjøre alt vi har lyst til, men jeg synes Mary Poppins skulle få lov og kose seg med kjeks idag :-) - OG kose seg med sex, hvis hun ønsker det!! ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Er ikke fortsettelsen på det ordtaket "... har du vett, lar du være" da? Eller er det bare noe min mor innprentet i meg? hehe He he, kanskje jeg fortrengt den delen ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hjemmelaget goooood krem...... Laget av melis, egg, smør sjokkolade og fløte!!! MMMMMMMMM............. Jeg døøøøøøøør.......... Jeg vil ha.... 0 Siter
Gjest ler nå Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Verre når husets barn før han kunne snakke rent kunne finne på å rope ut idet man passerte kjekshylla i butikken: "Jeg vil ha sex!!" hehe.. blir vel ikke noe bedre da pappaen ikke tenker over feilen (han er jo vant til den) ikke nå, du kan få det når vi kommer hjem... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Jepp, vist du er snill pike"!!!!! Hihi....... er ikke jeg alltid snill pike da? *MP regner med at svare blir ja, og tar seg et stykke kake* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Of course!!! Jeg har laget dobbel oppskrift, så det holder til ALLE snille på DOL!!! Nammmmmmmm... Så bra at jeg går under kategorien de snille da :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 - OG kose seg med sex, hvis hun ønsker det!! ;-) Ja hun ønsker det.. bare så dumt kjæresten er bortreist.. Men da må jeg jo hvertfal få en av delene.. Så det blir kjeks på meg :0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Of course!!! Jeg har laget dobbel oppskrift, så det holder til ALLE snille på DOL!!! Jeg er veldig snill.... 0 Siter
Tottlå Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 er ikke jeg alltid snill pike da? *MP regner med at svare blir ja, og tar seg et stykke kake* Oi MP, da!!!! Kaka er IKKE ferdig! *smikk på fingrene* Nå brant du deg! Den står på full guffe i ovnen enda!!! Hihihi.......men nå skal jeg ta den ut! 0 Siter
Tottlå Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg døøøøøøøør.......... Jeg vil ha.... Skal sende over et stykke, jeg!! Hihihi.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.