Gå til innhold

skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

oioioi!! Aner vi en dame som er i ferd med å eksplodere av mangel på søtsaker?! ;-)

PMS? *S*

Verre- førstedags mens!!

Er helt vablete og rødflekkete i ansikte- dobbelthakene tror jeg kom i natt og du skjønner...:-)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

20

• Tottlå

15

• flisa

13

• morsan

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De har noen aldeles vidunderlige små marengskjeks også... Husker ikke hva de heter, men det er vel 16? i en pakke og de er så små at de går inn i munnen i en jafs. *Sikle*

Gjettt hvor jeg skal etterpå, Lillemus - bare ta og gjett! :-)

Jeg bruker å kjøpe de pakkene med 4 croissanter til gubben - de ligger i en alu-bakke og skal varmes i ovnen. Han liker dem godt!

Skrevet

Verre- førstedags mens!!

Er helt vablete og rødflekkete i ansikte- dobbelthakene tror jeg kom i natt og du skjønner...:-)

*S* Been there - done that!

Skrevet

Mener du virkelig "har du lyst har du lov"..? Det er et veldig ego ordtak da, og hadde kjæresten min feks ment det, hadde han ikke vært det lenger...

....herregud, det handler om en pakke kjeks - hadde du slått opp for en pakke kjeks fra LIDL?

hehe

Skrevet

Verre når husets barn før han kunne snakke rent kunne finne på å rope ut idet man passerte kjekshylla i butikken:

"Jeg vil ha sex!!"

min eldste satt og kommenterte alt vi puttet i kurven da hun var liten........"øl og sex, øl og sex" - hehehe, så fort har jeg aldri gått i en butikk....og forbannet eksens 6-pack.

Skrevet

min eldste satt og kommenterte alt vi puttet i kurven da hun var liten........"øl og sex, øl og sex" - hehehe, så fort har jeg aldri gått i en butikk....og forbannet eksens 6-pack.

*LOL*

Skrevet

Jeg bruker å kjøpe de pakkene med 4 croissanter til gubben - de ligger i en alu-bakke og skal varmes i ovnen. Han liker dem godt!

*brøøøøl*

Skrevet

Hjemmelaget goooood krem...... Laget av melis, egg, smør sjokkolade og fløte!!! MMMMMMMMM.............

Du er like gammel som datra mi - så det finnes bakende på din alder også`*HULK, HULK*

Skrevet

hehe.. blir vel ikke noe bedre da pappaen ikke tenker over feilen (han er jo vant til den) ikke nå, du kan få det når vi kommer hjem...

*DÆVVER*!

Skrevet

Kan jo ha sex alene, vet du! ;-)

men ikke med sjokolade på? hehe

Skrevet

*brøøøøl*

de er gode - selv om de kommer fra det forhatte Lidl.

Skrevet

Da blir'e noe på'n i dag, lell, da! ;-))

Skrevet

Du er like gammel som datra mi - så det finnes bakende på din alder også`*HULK, HULK*

Hihi....dattera di baker altså ikke???

Skrevet

men ikke med sjokolade på? hehe

Tja, har ikke prøvd det, men det hadde vel gått på et vis det også! *S*

Skrevet

Hihi....dattera di baker altså ikke???

Nei - det tror jeg ikke hun vet hva er! hehe

Skrevet

Nei - det tror jeg ikke hun vet hva er! hehe

Send henne til meg, så skal jeg gi henne et lyn kurs!!

Må innrømme det at det er nå i det sioste jeg har løsrevet meg fra 1-2-3 kakene....... Skummelt å eksperimentere selv synes jeg...... men det gikk bra i dag også!

Nam nam....... skal pakke med meg noen kakestykker å overraske mamma og pappa med et kake-besøk i kveld, tenkte jeg. :D

Skrevet

Utrolig hva man orker bare trangen er sterk nok... hi-hi

Skrevet

Verre- førstedags mens!!

LOL

Skrevet

NAM!!!!

Det var godt det!!!

*tar en til*

Til alle dere som lurte på hvilke kjeks det var jeg snakket om, heter de så mye som: .....

*trommer*

Mister choc, Duetti!!!!

Skrevet

Har vært på Lidl bare to ganger, det ligger en 20-25 mins (?) kjøretur fra der jeg bor og jeg kjører ikke bil, ikke går det buss dit heller. Kanskje like greit. Skikkelig ukoselig butikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...