ShitDiddelyDo Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Maryland (hyggelig sted i USA), ikke Marilyn (selv om hun sikkert var hyggelig også!) http://google.startsiden.no/index_en.html?q=maryland+cookies&lr= Kjeksene er gode, de! De er gode! 0 Siter
Gjest seriøst Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 ....herregud, det handler om en pakke kjeks - hadde du slått opp for en pakke kjeks fra LIDL? hehe det er da ikke det som er saken da, i det jeg skrev.. hallo.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Jeg husker fra min kjeksperiode at det var noe som het Marilyns Cookies. Eller noe i den duren. De var trivsel. Nja de er gode de, men kan ikke sammenliknes med lidls kjeks 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 .jeg kjøpte Sondey - Havre biscuits with chocolate - - - 3 pakker! - de koster 9,90 - og er virkelige gode - men da skal jeg notere meg det du sa - jeg trenger farge på papiret også! := de kommer i en rød firkantet kartong med bilde av kjeksene på forsiden, og finnes med lys skjokolade trekk og mørk, den mørke er desidert den beste! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.