Gå til innhold

Mobbeoffer blir kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor denne ekle tonen i en diskusjon? Så at du hoppet på Mr Kahn med et sint svar, også.

Er du en kranglefant?

Du tuller nå, sant!!!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• collins

13

• Tottlå

12

• Mr Kahn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du tuller nå, sant!!!

Nei, jeg må si at jeg virkelig er litt forbløffet over "stilen" til denne Prozak.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg blir så forbanna på de som mobbet meg, de som minnet meg hver forbanna dag på hvor misslykka jeg var! Det blir på en måte en slags drivkraft! Jeg SKAL klare alt jeg vil!!!! Jeg skal på en måte vise verden hvem jeg er og hva jeg kan!

Det blir det ja:) Trur de fleste ville ha fått sjokk om de hadde kjent meg i dag.

Skrevet

Nei, jeg må si at jeg virkelig er litt forbløffet over "stilen" til denne Prozak.

Må ta noen innlegg litt mindre alvorlig.....!

:D

Har du lyst på et kakestykke foresten!! Hihi.......nybakt!

*sender over et stykke til deg, håper du blir blidere av det!*

Skrevet

Hvorfor denne ekle tonen i en diskusjon? Så at du hoppet på Mr Kahn med et sint svar, også.

Er du en kranglefant?

Heh-heh...er du fjern? Hvilken sinte tone? Føler du deg angrepet? Du må da tåle å høre at det du sier er tull, akkurat som at du selv kan si det til andre. Og Mr.Kahn prøver seg alltid med en latterliggjørende hersketeknikk overfor meg, og jeg gjør det samme overfor ham. Det finnes ikke noe sinne her.

"..........................."

Skrevet

Det blir det ja:) Trur de fleste ville ha fått sjokk om de hadde kjent meg i dag.

Ja, sant!

Skulle hatt sånt et gjenforenings party..... skulle virkelig slått ut håret og knocka alle andre ut!!!! Hihihi....

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ja, sant!

Skulle hatt sånt et gjenforenings party..... skulle virkelig slått ut håret og knocka alle andre ut!!!! Hihihi....

Har vært på det, og det var gøy:)))

Skrevet

Nivået som du definerer som krangel var det vel denne Prozak som dro igang? Må si jeg skvatt litt av tonen i hans svar, så da syns jeg det var på sin plass med en utdyping av mitt svar til LillKarine.

Nå må du jaggu stikke fingeren et visst sted og kjenne etter her.

Her var ditt svar til trådstarter:

"Definerer du kun kjendiser som folk som har kommet seg "opp og fram" og "klarer seg bra" i voksenlivet? *rister på hodet*"

Og her var mitt svar til deg:

"Hvor i all verden var det LillKarine gjorde den trange definisjonen som du legger i munnen hennes/hans? Du skal jaggu være ute etter kun å krangle og å finne feil for å tolke på den måten."

Hvilken tone er det du snakker om? Her legger du meninger og uttalelser i munnen på trådstarter, som du ikke kan ha tatt fra noen andre steder enn ditt eget hode. Jeg svarer med å spørre hvor i all verden du får den "informasjonen" din fra, og at det ikke ser ut som noe annet enn forsøk på krangling på ikke-eksisterende grunnlag.

Er det mer av dette du ikke skjønner? I såfall, kan du definere hvilken "krangel" jeg dro igang?

Skrevet

"Definerer du kun kjendiser som folk som har kommet seg "opp og fram" og "klarer seg bra" i voksenlivet? *rister på hodet*"

"Hvor i all verden var det LillKarine gjorde den trange definisjonen som du legger i munnen hennes/hans? Du skal jaggu være ute etter kun å krangle og å finne feil for å tolke på den måten."

Hvilken tone er det du snakker om? Her legger du meninger og uttalelser i munnen på trådstarter, som du ikke kan ha tatt fra noen andre steder enn ditt eget hode. Jeg svarer med å spørre hvor i all verden du får den "informasjonen" din fra, og at det ikke ser ut som noe annet enn forsøk på krangling på ikke-eksisterende grunnlag.

Er det mer av dette du ikke skjønner? I såfall, kan du definere hvilken "krangel" jeg dro igang?

"Nå må du jaggu stikke fingeren et visst sted og kjenne etter her."

*SKRATT-LER RÅTT*

Skrevet

Jeg reagerte på hennes ensidige fokus på kjendiser som vellykkede mobbeoffer. That's it.

Jeg har fokus på SAK, og du på person. Ser du det?

Vi får avvente å se om jenta selv svarer før vi drar dette noe lenger.

Skrevet

Demp deg a'gitt.

Poenget mitt var at et mobbeoffers vellykkethet i voksen alder, ikke behøver bety at man blir kjendis. Jeg syns spørsmålet hennes var vel mye kjendisorientert i forhold til denne problematikken.

Kanskje mange ex-mobbeoffer som klarer seg veldig bra, men som har mye gammelt gods fra barndommen, og som ikke føler seg spesielt vellykket hvis det er synonymt med å være kjendis?

Det er ingen tvil om at den yngre generasjonen i dag, setter likhetstegn mellom det å komme på TV og å være vellykket. Slik vet både du og jeg at det ikke er.

Hvis LillKarine er ganske ung, hvilket jeg tror, så syns jeg det var på sin plass å sette søkelys på hennes vellykkethet-begreper.

Det er etterhvert mange A og B kjendiser, som "står fram" med sine tidligere problemer, som i mange tilfelle kan være peanuts i forhold til andre ikke-kjendiser som har greid seg bra. Derfor finner man ofte vel så gode rollefigurer på vellykkede ex-mobbeoffer i sin nærmeste omgivelser som blant kjendisene.

Gode poenger, synes jeg.

Selv om det ikke nødvendigvis var derfor trådstarter stilte spørsmålet.

Skrevet

Jeg reagerte på hennes ensidige fokus på kjendiser som vellykkede mobbeoffer. That's it.

"Jeg reagerte på hennes ensidige fokus på kjendiser som vellykkede mobbeoffer. That's it."

Det var også bare du som oppfattet det innlegget som et ensidig fokus på noe som helst. H*n spurte om noe spesifikket - det er ikke det samme som ensidig.

"Jeg har fokus på SAK, og du på person. Ser du det?"

Det er vel noe av det dummeste jeg har hørt i dag. Og hvis det er det du har av argumenter, så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt forsøker å lage en diskusjon ut av noe som ikke var en diskusjon i utgangspunktet. Og den "saken" du har "fokus" på er ikke en del av tråden.

Gjest LillKarine
Skrevet

Dette var kun et helt vanlig spørsmål. Jeg ba ikke om en analyse av spørsmålet. Jeg forstår det er lett å spore av. Ønsker bare et navn eller flere til bruk i en skoleoppgave.

Skrevet

Har du krampe, stakkar?

"............................"

Er du et mobbeoffer...stakkarn?

Skrevet

tja. han som var med i IDOL for to ganger siden Thommas, sto jo frem og fortalte at han hadde vært et mobbeoffer på ungdomsskolen.

var han ute etter sympatistemmer mon tro?

Skrevet

Er du et mobbeoffer...stakkarn?

Jada, og det er sikkert derfor jeg er kommunist-marxist, og er med på en konspirasjon som går ut på å utrydde jødene og overta makten i hele verden.

"............................"

Skrevet

Uff..... hvorfor gidder du å starte en krangel, da???

Er det rart det er krig i verden!!!!!

Har du blitt Tottlå, nå? Jeg trodde du het tottlå?

Skrevet

Dette var kun et helt vanlig spørsmål. Jeg ba ikke om en analyse av spørsmålet. Jeg forstår det er lett å spore av. Ønsker bare et navn eller flere til bruk i en skoleoppgave.

Det slo meg faktisk i ettertid at det kunne være i forbindelse med en skoleoppgave du trengte svarene.

Beklager at jeg kanskje var litt kjapp med "å dømme" din vinkling på kun kjendiser.

Jeg kjenner forøvrig ikke til noen kjendiser som jeg har registrert var mobbeoffer i barndommen, bortsett fra Paris Hilton, som jeg leste om et sted.

Skrevet

"Jeg reagerte på hennes ensidige fokus på kjendiser som vellykkede mobbeoffer. That's it."

Det var også bare du som oppfattet det innlegget som et ensidig fokus på noe som helst. H*n spurte om noe spesifikket - det er ikke det samme som ensidig.

"Jeg har fokus på SAK, og du på person. Ser du det?"

Det er vel noe av det dummeste jeg har hørt i dag. Og hvis det er det du har av argumenter, så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt forsøker å lage en diskusjon ut av noe som ikke var en diskusjon i utgangspunktet. Og den "saken" du har "fokus" på er ikke en del av tråden.

Legg vekk kranglingen nå,

Du...hvordan kunne du vite at jeg ikke er kvinne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...